Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 21:24 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: 2 Sidez

Track(s): ID

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 21:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Holy shit
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 21:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt als Zany & Beholder kicks :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 22:47 
 
Hardtraxx Veteran

Een nieuwe 2-Sidez plaat? Dacht dat ze gestopt waren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 22:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan ook zijn dat hij al ouder is, maar dat hij nooit is gefilmd of opgenomen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 23:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2013 12:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Drive :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2013 12:58 
 
Hardtraxx Veteran

Dat ze ooit gestopt zijn met dat project, ik snap het nog steeds niet. :( Wat een bazenplaten hebben/hadden zij. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2013 13:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
Dat ze ooit gestopt zijn met dat project, ik snap het nog steeds niet. :( Wat een bazenplaten hebben/hadden zij. :loving:


Mee eens! Stoppen op je hoogtepunt is goed, maar ver daarvoor eeuwig zonde. Ze hadden de perfecte stijl te pakken. :bomb:
Ik meen ooit is gelezen te hebben dat 2-sidez moest stoppen vanwege de overgang van B-Front van A2 naar Fusion. Fusion verlangde van B-Front dat hij zich ging richten op een solocarriere. Maar ik weet dat niet zeker meer
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2013 15:33 
 

Dit is gewoon de intro van Imagination dames..

Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2013 15:43 
 
Hardtraxx Veteran

Jerrieeeee :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2013 20:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jro_ schreef:
Dit is gewoon de intro van Imagination dames..

Lijkt me niet, Imagination was ver daarvoor al gedraaid en dit was de ena laatste plaat, net voor Fuck It (Hard Edit)

Denk dat in jou filmpje deze plaat gewoon voor Imagination zat, niet de intro ervan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2013 20:53 
 
Hardtraxxer

Dit is 2-sidez - Gettin' Wild ..1 van de laatste traxx die ze gemaakt hebben, en samen met Nomansland ook verreweg de vetste!! Dikke anti..oud maar goud!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2013 20:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Minispark schreef:
Dit is 2-sidez - Gettin' Wild ..

Klopt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2013 01:27 
 

Ook prima, maar minstens 3 jaar oud :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2013 11:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks