M
Hardtraxxer
403 posts member since 2010
last seen Dec 2014
Artiest: 2 brothers on the 4th floor

Track(s): come take my hand (Ambassador Inc Remix)

Sample/video: View on YouTube
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Niet slecht, 2e track die me wel interesseert van ambassador inc :thumbup:

View on YouTube
Last edited by patrickjeb on 21 Mar 2011 18:56, edited 1 time in total.
Hardtraxxer
660 posts member since 2010
last seen Jun 2016
Die vocals stokken wel een beetje op het begin! An sich wel een leuk idee deze track maar er moet nog aan gesleuteld worden!
Hardtraxx Veteran
4295 posts member since 2010
last seen May 2016
Zozo, gaat Ambassador Inc ineens heel interessant producen :corn:
Hardtraxx Addict
1171 posts member since 2011
last seen Mar 2013
Wat een remix weer :worship: . Het lijkt wel niet op te kunnen met Coone, ik vind hem alweer heel erg lekker :love: . Die kicks zijn echt hard en die melodie knalt er ook weer goed door, die vocals en die break zijn erg goed :thumbsup: .
Artiest
6117 posts member since 2010
last seen May 2026
lekkere kicks :D
Hardtraxxer
83 posts member since 2010
last seen May 2015
coone is gwn super goed !! als je hem live hoort stelt ie je nooit teleur dus kan niet anders dan dat het goed klinkt als hy er voor iets tusse zit :oh: :love:
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Klinkt goed. Paar tonen van de melodie lijken volgens mij wel op die andere van hun.
Hardtraxxer
637 posts member since 2011
last seen Sep 2018
lol ik kende die classic geen eens ;P maar wel vet
Hardtraxx Veteran
3688 posts member since 2009
last seen Jul 2026
heerlijk weer dit, die vocals ook :yay:
Hardtraxxer
468 posts member since 2010
last seen Oct 2013
onder welke steen kom jij vandaan robind
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
JAAAA eindelijk een track van het album die me echt pakt :yay:
Heerlijk hoor! :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
3800 posts member since 2011
last seen May 2022
En weer een heerlijk nummer! :D
Vind het album van Coone wel een must-have deze zomer ^^
M
:worship:
Hardtraxxer
313 posts member since 2011
last seen Jun 2018
potverdorie wat een nummer weer. Dit gaat toch onverwachts wel een erg vet album worden denk ik zo :worship:
Hardtraxxer
68 posts member since 2011
last seen Feb 2015
Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet echt fan was van coone, maar door the challenge ben ik hem wel meer gaan waarderen.. Stuk voor stuk topplaten komen er op !
Album wordt wel aangeschaft, en ga ook zeker even een kijkje nemen bij hem op Defqon :thumbup:

Ps: moet de titel niet zijn: brothers on the 4th floor - come take my hand (Ambassador Inc & Coone Remix) ??
W
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2010
last seen Nov 2012
Italian Stallion wrote:Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet echt fan was van coone, maar door the challenge ben ik hem wel meer gaan waarderen.. Stuk voor stuk topplaten komen er op !
Album wordt wel aangeschaft, en ga ook zeker even een kijkje nemen bij hem op Defqon :thumbup:

Ps: moet de titel niet zijn: brothers on the 4th floor - come take my hand (Ambassador Inc & Coone Remix) ??
Ambassador inc. is een live act die bestaat uit coone+fenix ;)
Hardtraxxer
last seen Feb 2015
WZY wrote:
Italian Stallion wrote:Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet echt fan was van coone, maar door the challenge ben ik hem wel meer gaan waarderen.. Stuk voor stuk topplaten komen er op !

Nou ben ik toch best een hardstyle addict die veel weet, maar dit wist ik niet.. Vandaar dat coone ook 50 procent van ambassador inc. Zegt over fenix in het filmpje haha xd
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Als je dat al niet weet, overschat je jezelf een beetje ben ik bang xd :P
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Italian Stallion wrote:
WZY wrote:

Nou ben ik toch best een hardstyle addict die veel weet, maar dit wist ik niet.. Vandaar dat coone ook 50 procent van ambassador inc. Zegt over fenix in het filmpje haha xd
Weet je wat wel chill zou zijn? Als Coone die andere 50 procent was...
R
Hardtraxx Veteran
6778 posts member since 2010
vind hem wel lekker :loving:
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Mwoa mwoa, niet slecht. eerste van Ambassador Inc dat me een beetje intresseert
Hardtraxx Veteran
6219 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Heel vet! :woot:
Hardtraxxer
last seen Feb 2015
Lyst wrote:Als je dat al niet weet, overschat je jezelf een beetje ben ik bang xd :P
zoals ik hierboven al aangaf: nooit echt naar coone omgekeken en de belgische artiesten over 't algemeen.. maar the challenge heeft me positief verrast :thumbup:
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
D-Nemacyst wrote:Mwoa mwoa, niet slecht. eerste van Ambassador Inc dat me een beetje intresseert
Same hier. En ik ben ubersceptisch als artiesten dit soort oude nummers onderhanden nemen, maar dit is echt puik werk. Heerlijke zweef-melodie die veel energie mee brengt, de kicks zullen niet echt mijn ding zijn maar ik verwacht daar ook niet veel van bij Coone.

Ben aardig onder de indruk :)