dan mag bfront nog maar 2 jaar meedoen, doe maar niet!urbandesigner wrote:Tijd om aan het kabinet te vragen of Producers/DJ's na hun 25 jarig bestaan niet met pensioen mogen?
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: KEMAL & BMBERJCK & Coldax - F#CK YOUR BASS
- View the latest post: Adaro & Ricardo Moreno - Lost On You (ROUGH344)
- View the latest post: Lekkerfaces & TOZA ft. Teal - Real Insanity
- View the latest post: Opgekonkerd & Synthsation - ID
- View the latest post: Satirized & MC Robs - Mirror Maze
Moderators
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
Niet 25 jarige leeftyd, maar 25 jaren in het vak hehp-stylez wrote:dan mag bfront nog maar 2 jaar meedoen, doe maar niet!urbandesigner wrote:Tijd om aan het kabinet te vragen of Producers/DJ's na hun 25 jarig bestaan niet met pensioen mogen?
Hap hap!RAW-vizion wrote:Niet 25 jarige leeftyd, maar 25 jaren in het vak hehp-stylez wrote:dan mag bfront nog maar 2 jaar meedoen, doe maar niet!urbandesigner wrote:Tijd om aan het kabinet te vragen of Producers/DJ's na hun 25 jarig bestaan niet met pensioen mogen?
Over 2 jaar ben je hem alweer vergetenp-stylez wrote:dan mag bfront nog maar 2 jaar meedoen, doe maar niet!urbandesigner wrote:Tijd om aan het kabinet te vragen of Producers/DJ's na hun 25 jarig bestaan niet met pensioen mogen?
Leuk plaatje voor tijdens een kinderdisco zoals qlimax.
Wat een triest gedoe daar :').
Kan alleen maar 1 grote faal worden op Qlimax!
Eerst shitzooi als Summer of Hardstyle, My style etc draaien, en dan de boel nog vernaaien met refixxen, remuxx etc, goedkope zooi blabla en als laatste nummer Army of Hardcore :')
Kan alleen maar 1 grote faal worden op Qlimax!
Eerst shitzooi als Summer of Hardstyle, My style etc draaien, en dan de boel nog vernaaien met refixxen, remuxx etc, goedkope zooi blabla en als laatste nummer Army of Hardcore :')
Pff. Dit klinkt weer zo ongelooflijk inspiratieloos... Weer dat KUT over-de-regenboog-stuk, inderdaad een mislukt Jiiiiihaaaa melodietje... Echt, what the fuck. Ik weiger hier op Qlimax op te bewegen. Waardeloos!
-
QHardtraxxer
- 152 posts member since 2011
- last seen Mar 2016
Om te janken 
hmm vind echt een slechte track maar ik vind de melo wel leuk alleen die stille moment is gewoon eigenlijk door iemand gemaakt die voor het eerst fl probeert
Fuck hem vol gaf voor heady
Fuck hem vol gaf voor heady
Ik herkende de melo van jieehaa meteen en ik had niet eens eerst op hardtraxx gekeken. 
wow heel ziekKepro wrote:Ik herkende de melo van jieehaa meteen en ik had niet eens eerst op hardtraxx gekeken.
Nja hier word ik gewoon ziek van, verschrikkelijk.
Dat je nou zelf als dj niet snapt dat dit te belachelijk voor woorden is kan ik echt niet bij.
Maar ach, straks staat 20 000 buitenlanders los te gaan op deze plaat en heeft ie weer goed zijn werk gedaan zeker. 'k word er echt slegt gezind van.
Dat je nou zelf als dj niet snapt dat dit te belachelijk voor woorden is kan ik echt niet bij.
Maar ach, straks staat 20 000 buitenlanders los te gaan op deze plaat en heeft ie weer goed zijn werk gedaan zeker. 'k word er echt slegt gezind van.
-
S
Leuk, niks meer.
The Prophet :')
Ik zet nog liever een liveset van Patrick Jumpen op dan dat ik ooit nog naar iets van hem ga luisteren.
Ik dacht dat hij na Free Festival z'n dieptepunt al bereikt had maar het kan blijkbaar nog erger.
En het ergste is nog dat 9 vd 10 mensen op Qlimax het helemaal geweldig gaan vinden. Nou ik hoop dat je je centjes weer verdiend heb hoor, misschien kan je nu wel een diamanten tongpiercing kopen waar je lekker de reet van Q-Dance mee kan likken.
Ik zet nog liever een liveset van Patrick Jumpen op dan dat ik ooit nog naar iets van hem ga luisteren.
Ik dacht dat hij na Free Festival z'n dieptepunt al bereikt had maar het kan blijkbaar nog erger.
En het ergste is nog dat 9 vd 10 mensen op Qlimax het helemaal geweldig gaan vinden. Nou ik hoop dat je je centjes weer verdiend heb hoor, misschien kan je nu wel een diamanten tongpiercing kopen waar je lekker de reet van Q-Dance mee kan likken.
hahaha je hoort de screech van het origineel nog!
Hahahahaha. Volgens mij doet die gast had er gewoon om, wat een lachertje. 
-
SHardtraxxer
- 689 posts member since 2009
- last seen Apr 2017
Medelijden met de Qlimax mensen
Wacht maar tot hij met zijn nobody said it was easy refix komt 
mrazura wrote:Wacht maar tot hij met zijn nobody said it was easy refix komt
Zou gruwelijk zijn
It's a shame..
Haha ook Clock Kid vind 't een schande:
Haha ook Clock Kid vind 't een schande:
Benieuwd wat zijn andere collega's er nou oprecht van vinden..Ik hoop zo erg dat dit een grapje is respect voor wat je bereikt hebt en de invloeden maar dit heb je hopelijk toch wel met een knipoog gemaakt
DJClockkid
Last edited by Wesz91 on 24 Nov 2011 00:41, edited 1 time in total.
-
C
Dat wordt dus lekker vroeg de bus in bij Qlimax en al heerlijk wegdommelen zodat ik mijn uurtjes slaap al pak op de terugweg
Jezus dan vind ik Jieehaa angerfist remix nog beter. En dat is al een verkrachting
-
BHardtraxxer
- 421 posts member since 2010
- last seen Jul 2019
Dit had ik al verwacht, gewoon kak
Wat een track! Heerlijk gewoon, het echte Prophet-gevoel komt weer terug. Het hoeft niet altijd hard, als je er maar op kan losgaan. Echt zin in Qlimax nu!
Precies dit, maar ik heb ook een hekel aan die break manVelocity wrote:Het stukje na de zang break klinkt gewoon prima versneld,,, maar wat die daarna allemaal doet??
Hij had m gewoon alleen met die screech moeten houden en dus een anti moeten maken want dit is echt jammer