Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2026 13:50 

Hardtraxx Veteran

Artiest: The Dark Horror

Track(s): ID (Screamer)

Sample/video:

29:56
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2026 10:25 

Hardtraxxer

Ja, gaan we nu voor iedere nieuwe poepplaat van The Dark Horror een topic openen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2026 11:02 

Hardtraxx Addict

xd xd xd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2026 12:21 

Hardtraxx Veteran

brie
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2026 13:43 

Hardtraxxer

Ok, first of all respect dat je het doet, maar misschien had ik het misschien anders moeten formuleren. Het zit je blijkbaar nogal hoog als mensen op dit kk dode forum toch reageren.

Ik zie ineens een opvallend lange reeks topics over deze artiest (die volgens mij nog steeds wordt uitgescheten) met nummers uit een liveset. Is het dan serieus nodig om van ieder nummer een topic te maken? Het is volgens mij nou niet zo dat er heel veel mensen op zijn nieuwe werk zitten te wachten, maar goed ik kan mij vergissen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2026 13:46 

Hardtraxx Veteran

walnoot
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2026 14:04 

Hardtraxxer

Heel eerlijk denk ik dat het niet meer zo van deze tijd is om uitgebreid te reageren. Dat verklaart ook de activiteit op het forum. Ik kom zelf uit het Partyflock tijdperk, dus ik vind het juist wel leuk om een beetje te discussiƫren. Maar (vooral de nieuwe generatie) (hard)dance liefhebbers vindt het veel makkelijker om hun mening te ventileren door snel door een plaat heen te skippen, op een like of hartje te tikken, of simpelweg een fire icoontje te plaatsen.

Dus topics plaatsen, helemaal prima, maar ik vond dit een beetje overdadig, mijn mening.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2026 14:10 

Hardtraxx Veteran

vruchtvlees
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2026 15:45 

Hardtraxx Veteran

Zaagkick schreef:

Tsja, dat klopt, het is niet meer van deze tijd. Maar deze manier van aan nieuwe muziek en informatie komen zal voor mij altijd iets authentieks hebben, tegenover hoe muziek tegenwoordig gepromoot word op social media met al dat aandachtshoeren gedoe waar het allang niet meer alleen om de muziek gaat. En al dat gepijp van artiesten onder elkaar en alles is tof en leuk en geweldig. pffffff. Geef mij maar zo'n versleten forum format zoals dit, zonder die totale overprikkeling aan kleuren, emoticons, pre-save links en kont gezuig van 30 andere dj's in elke comment sectie en natuurlijk niet te vergeten; aankondigingen van aankondigingen van aankondigingen.

Ik ben het hier 100% mee eens
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2026 17:33 

Hardtraxx Veteran

Liev (L)
Forumoverzicht » Releases » Hardcore » Nieuwe tracks