Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: KEMAL & BMBERJCK & Coldax - F#CK YOUR BASS
- View the latest post: Adaro & Ricardo Moreno - Lost On You (ROUGH344)
- View the latest post: Lekkerfaces & TOZA ft. Teal - Real Insanity
- View the latest post: Opgekonkerd & Synthsation - ID
- View the latest post: Satirized & MC Robs - Mirror Maze
Moderators
Ja, leuk. Vet met die snares ertussen. Lijkt wel het kenmerk van hardcore te worden 
Last edited by retseketser on 02 Aug 2013 20:21, edited 1 time in total.
Heerlijke drive in deze, goeie combo.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Eeeeeens.Broken Balance wrote:Heerlijke drive in deze, goeie combo.
Jammer van de mid-intro, dat is gewoon T-Junction & Angerfist - Deadly Volts. Voor de rest is dit gewoon een super vette plaat, de laatste tijd begint Hardcore mij weer wat te trekken. 
ik vind het echt een bagger track, sorry....
En hoe voelt dat?_theon_ wrote: de laatste tijd begint Hardcore mij weer wat te trekken.
-
H
- 8 posts member since 2013
- last seen Oct 2014
Ik vind hem vet!
hahahaBroken Balance wrote:En hoe voelt dat?_theon_ wrote: de laatste tijd begint Hardcore mij weer wat te trekken.
Fijn! Lekker ook die afwisselende tempo's!Broken Balance wrote:En hoe voelt dat?_theon_ wrote: de laatste tijd begint Hardcore mij weer wat te trekken.
oeh ik wordt redelijk nieuwsgieig_theon_ wrote:Fijn! Lekker ook die afwisselende tempo's!Broken Balance wrote:En hoe voelt dat?_theon_ wrote: de laatste tijd begint Hardcore mij weer wat te trekken.
View on YouTube
Was leuker geweest als ze dat gewoon hadden gesampled, net als vroeger. Jammer dat tijden veranderen en er zoveel beroep wordt gedaan op een MC. Dikke plaat though, leuk om weer eens een leuk plaatje te horen van Tha Playah.
Was leuker geweest als ze dat gewoon hadden gesampled, net als vroeger. Jammer dat tijden veranderen en er zoveel beroep wordt gedaan op een MC. Dikke plaat though, leuk om weer eens een leuk plaatje te horen van Tha Playah.