Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: KEMAL & BMBERJCK & Coldax - F#CK YOUR BASS
- View the latest post: Adaro & Ricardo Moreno - Lost On You (ROUGH344)
- View the latest post: Lekkerfaces & TOZA ft. Teal - Real Insanity
- View the latest post: Opgekonkerd & Synthsation - ID
- View the latest post: Satirized & MC Robs - Mirror Maze
Moderators
-
D
video is privé
net kon hem nog gewoon luisteren.DarkestSymphony wrote:video is privé
Ook geluisterd, klonk beter dan verwacht, als deze gerealesed word met Going Down en Hit You Up word dit een dikke release hoor! 
-
D
vaag.. gisteren wou ik 'm beluisteren stond er video prive.. maarja tis korsakoff dus er zal tog niet zoveel goeds uitkomen_theon_ wrote:net kon hem nog gewoon luisteren.DarkestSymphony wrote:video is privé
View on YouTube
Release date 11-01-2012
Staat er ook bij maar ben benieuwd of hij op een solo E.P. uit komt of met die andere re-style tracks
Is trouwens geen verkeerde remix
Release date 11-01-2012
Staat er ook bij maar ben benieuwd of hij op een solo E.P. uit komt of met die andere re-style tracks
Volgens mij wordt deze samen met de andere 2 Re-Style tracks gereleased. Diegene die 2 januari al online waren gezet op zijn YT.hardcoresjors wrote:View on YouTube
Release date 11-01-2012
Er zijn nu nog 3 ongereleasde re-style tracks, 2 met mercenary en 1 soloRobbie M wrote:Volgens mij wordt deze samen met de andere 2 Re-Style tracks gereleased. Diegene die 2 januari al online waren gezet op zijn YT.hardcoresjors wrote:View on YouTube
Release date 11-01-2012
vind hem meevallen voor een Korsakoff productie, best lekker nog
haha reactie van sjors op YT
Lovley track, but To short.
hardcoresjors wrote:@Kongronnie P to the R to the E to the V to the I to the E till the W
PREVIEW!
Dat soort mensen moet je afknallen joh_theon_ wrote:vind hem meevallen voor een Korsakoff productie, best lekker nog
Lovley track, but To short.hardcoresjors wrote:@Kongronnie P to the R to the E to the V to the I to the E till the W
PREVIEW!
Dit soort reactie's zijn ook van stumpers die haar alleen goed vinden omdat ze haar lekker vinden,Queen of Hardcore! Nuff said.
queen of hardcore? me ballen vriend, AniMe is 20 keer beter als Korsakoff, dit is toevalig een lekkere plaat maar dat mag ook wel als je alleen maar stront producet...
Day-MarQueen of Hardcore! Nuff said.
Sommige muziek van Day-Mar kun je geen hardcore noemen, en dat is geen queen, dan is meer een vrouwelijke duivelDraidy wrote:Day-MarQueen of Hardcore! Nuff said.
Nog beterhardcoresjors wrote:Sommige muziek van Day-Mar kun je geen hardcore noemen, en dat is geen queen, dan is meer een vrouwelijke duivelDraidy wrote:Day-MarQueen of Hardcore! Nuff said.
-
BHardtraxxer
- 728 posts member since 2011
- last seen Apr 2021
Vraag me eigenlijk af of de tracks van korsakoff nogsteeds door catscan geproduceerd worden...
ik hoor nogsteeds duidelijke overeenkomsten tussen de laatste tracks van beide.
weet iemand hier meer van? verder wel een prima plaatje
ik hoor nogsteeds duidelijke overeenkomsten tussen de laatste tracks van beide.
weet iemand hier meer van? verder wel een prima plaatje
Day-Mar maakt hardcore en schranz.
We hebben ook nog AniMe, Lady Kate en Miss Hysteria he
AniMe noemde ik ookal, Lady Kate heeft pas 1 plaat geproducet, en miss hysteria heb je idd ook nog, en miss twillight, en angeldustD-Nemacyst wrote:Day-Mar maakt hardcore en schranz.