Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: KEMAL & BMBERJCK & Coldax - F#CK YOUR BASS
- View the latest post: Adaro & Ricardo Moreno - Lost On You (ROUGH344)
- View the latest post: Lekkerfaces & TOZA ft. Teal - Real Insanity
- View the latest post: Opgekonkerd & Synthsation - ID
- View the latest post: Satirized & MC Robs - Mirror Maze
Moderators
Zoals ik van Sefa gewend ben, top 
Ik ben het met je eens Sander!Svbtwee wrote:Zoals ik van Sefa gewend ben, top
Paultheone wat loop je weer te hakken jonge (1:47)
Dit is toch gewoon een djrawpitcher edit ofniet?
Dit is toch gewoon een djrawpitcher edit ofniet?
-
IHardtraxx Elite
- 2326 posts member since 2017
- last seen 6 hours ago
Paar pillen erbij danTiMOTHYb wrote:Dit zou ik ook wel diggen om 22:55
Om het festivalterrein leeg te krijgen zeker...TiMOTHYb wrote:Dit zou ik ook wel diggen om 22:55
Toont wederom hoe simpel deze gasten produceren. Grotendeel van de break is niks veranderd, climax eveneens niet en de melodie al helemaal niet.
Eerste keer dat ik ook remix zie staan, verbaast me dat deze plaat niet gewoon als Sefa - Get It Crackin' is uit gebracht gezien ze bij al die andere gekopieerde muziek ook niet remix neerzetten.
Eerste keer dat ik ook remix zie staan, verbaast me dat deze plaat niet gewoon als Sefa - Get It Crackin' is uit gebracht gezien ze bij al die andere gekopieerde muziek ook niet remix neerzetten.
Ondanks dat het simpel is vind ik het toch wel gaaf. Climax en melodie vind ik gewoon heerlijk. Lekker een bak met drive en hou wel van de 'Sefa-kicks'.Broken Balance wrote:Toont wederom hoe simpel deze gasten produceren. Grotendeel van de break is niks veranderd, climax eveneens niet en de melodie al helemaal niet.
Simpel of niet, zou dit best vet vinden voor een uurtje op defqon 
Dit heb ik dus ook. Ik kan me hier echt prima op vermaken. Hou echt wel van dit soort melodieën met een leuke kick en tempo erin!makrooy wrote:Simpel of niet, zou dit best vet vinden voor een uurtje op defqon