Hardtraxx Veteran
5687 posts member since 2011
last seen Dec 2013
Artiest: Prankster

Track(s): Just Music

Sample/video: View on YouTube

Nieuwe prankster track, word gereleased met blood & tears op Adrenaline Tracks
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 5 days ago
Niet eens zo'n heel verkeerde plaat, samen met Blood & Tears kan die een leuke release worden. Begin sowieso wel sympathie te krijgen voor de lui bij Adrenaline tracks
Hardtraxx Veteran
5110 posts member since 2011
last seen 8 days ago
Steffnov wrote:Niet eens zo'n heel verkeerde plaat, samen met Blood & Tears kan die een leuke release worden. Begin sowieso wel sympathie te krijgen voor de lui bij Adrenaline tracks
Dit
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
kvind eigenlijk de enige intressant release op Adrenaline records die van distorted revelation, deze vind ik beetje standaard, denk dat hem nog wat vaker moet luisteren ^^
Hardtraxx Veteran
5687 posts member since 2011
last seen Dec 2013
Intervention wrote:kvind eigenlijk de enige intressant release op Adrenaline records die van distorted revelation, deze vind ik beetje standaard, denk dat hem nog wat vaker moet luisteren ^^
Blast mission is ook heerlijk!

BLAST OFF!
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 5 days ago
Intervention wrote:kvind eigenlijk de enige intressant release op Adrenaline records die van distorted revelation, deze vind ik beetje standaard, denk dat hem nog wat vaker moet luisteren ^^
Dan vind je dus tot nu toe de helft van ze goed, want deze release van Prankster word de derde op dat label. Blast Mission en (vooral) The Horizon vond ik toch best fijne releases hoor.