Last edited by dawasiknie on 09 Aug 2011 10:57, edited 1 time in total.
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: KEMAL & BMBERJCK & Coldax - F#CK YOUR BASS
- View the latest post: Adaro & Ricardo Moreno - Lost On You (ROUGH344)
- View the latest post: Lekkerfaces & TOZA ft. Teal - Real Insanity
- View the latest post: Opgekonkerd & Synthsation - ID
- View the latest post: Satirized & MC Robs - Mirror Maze
Moderators
idd kmoet het nog steeds keertje live zien lijkt me erg vetAj Traxx wrote:altijd leuk die sonar
idd kmoet het nog steeds keertje live zien lijkt me erg vetAj Traxx wrote:altijd leuk die sonar
-
D
Klinkt heel vet! Wil die sonar ook een keertje live zien lijkt me echt heel dik! 
Hehe, duurde t zo lang om dr achter te komen dat noize suppressor + mainstream melodietjes niet werkt ?:P
Top track.
Top track.
Ow Fucked Up was best in orde. Maar deze shit is veel beter voor hem idd. Lompe kicks ftw!
Hij schijnt het in zijn setjes nog wel te gebruiken. Sowieso heeft Noize Suppressor sinds Bassdrum Bitch niets meer uitgebracht, dus ff geduld hebben denk ik. Hoewel ik het een gruwelijk dikke track vindProject 141 wrote:Heb heel het nummer niet meer gehoord, weet niet wat hij daarmee van plan is.
Overigens ben ik er nog niet helemaal uit hoeveel hij live nou echt doet met zijn sonar, en hoeveel gewoon show is. Maar vind het zeker wel iets toevoegen, was een vette beleving bij Voice of Mayhem
Ik vind 'm goed te doen, maar zal (nog) geen instant buy worden..
Wat die sonar betreft: Ik heb serieus het gevoel dat het puur en alleen show is.. Als je de nummers echt goed kent
merk je dat ie gewoon ergens op een willekeurige pad 'slaat' terwijl er al een kick in die track zit..
Dit was in ieder geval zo bij Masters SOD, na 10 minuten vond ik het echt saai tijdens NS
Wat die sonar betreft: Ik heb serieus het gevoel dat het puur en alleen show is.. Als je de nummers echt goed kent
merk je dat ie gewoon ergens op een willekeurige pad 'slaat' terwijl er al een kick in die track zit..
Dit was in ieder geval zo bij Masters SOD, na 10 minuten vond ik het echt saai tijdens NS
Benieuwd naar zn aankomende release.
-
RHardtraxxer
- 256 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
heerlijk hun muziek, en ze hebben er altijd fun in tijdens hun live sets