Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: KEMAL & BMBERJCK & Coldax - F#CK YOUR BASS
- View the latest post: Adaro & Ricardo Moreno - Lost On You (ROUGH344)
- View the latest post: Lekkerfaces & TOZA ft. Teal - Real Insanity
- View the latest post: Opgekonkerd & Synthsation - ID
- View the latest post: Satirized & MC Robs - Mirror Maze
Moderators
nee deze muziek is echt niks voor mij, kvind dit geen muziek meer klinkt enorm rommelig allemaal.
Doet mij ook niks maar ging helemaal stuk om die intro.
-
D
hahaha die intro
rest doet me vrij weinig vindt speedcore en splittercore geen fuck aan!
rest doet me vrij weinig vindt speedcore en splittercore geen fuck aan!
hahaha wat een SLECHTE track zeg XD
wel een leuke intro
wel een leuke intro
Noisekick: meester in het samples opzoeken en titels voor platen bedenken. Muziek zelf doet me een stuk minder.
-
T
Inderdaad die samples altijdSteffnov wrote:Noisekick: meester in het samples opzoeken en titels voor platen bedenken. Muziek zelf doet me een stuk minder.
Koffie met een steen
Boterhammen met kaas onder water opeten
Een klusjes man uit drenthe.
En ga zo nog maar door
Hij loopt rondjes
Morgen even luisteren als ik weer op me pc zit, noisekick altijd goed, btw splittercore bestaat niet:P (check off topic andere muziek speedcore)
Edit: wist helemaal niet dat soundcloud het ook op ipod doet, awesome track, noisekick
Morgen even luisteren als ik weer op me pc zit, noisekick altijd goed, btw splittercore bestaat niet:P (check off topic andere muziek speedcore)
Edit: wist helemaal niet dat soundcloud het ook op ipod doet, awesome track, noisekick
haha geniale sample en een vet nummer. Heerlijke snelheid. misschien net een klein tikje te snel maar wel te doen.
Vind t wel n tof nummer.
En dit is GEEN speedcore voor de mensen die dat denken, dit valt gewoon onder terror.
Vind t wel n tof nummer.
En dit is GEEN speedcore voor de mensen die dat denken, dit valt gewoon onder terror.
Steffnov wrote:Noisekick: meester in het samples opzoeken en titels voor platen bedenken. Muziek zelf doet me een stuk minder.
Stoeptegelterreur, Ik Wil Kokenwesskeej wrote:Inderdaad die samples altijdSteffnov wrote:Noisekick: meester in het samples opzoeken en titels voor platen bedenken. Muziek zelf doet me een stuk minder.![]()
Koffie met een steen![]()
Boterhammen met kaas onder water opeten![]()
Een klusjes man uit drenthe.
En ga zo nog maar door