Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 29  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2010 18:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Oke dan mag het ook wel zo


Vind het trouwens geen geweldige anthem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2010 20:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nee want er blijft altijd iets te zeuren ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2010 20:32 
 
Donateur

tering vet nummer en tering vet filmpje! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2010 02:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Inderdaad! Alleen jammer dat ik er weer niet bij ben :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2010 13:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Struikrover schreef:
Nee want er blijft altijd iets te zeuren ;)

Denk dat dit vooral een kwestie van smaak is.
Dit nummer doet me in veel opzichten denken aan Legend, en dat nummer vond iedereen helemaal de bom alleen mij deed het vrij weinig. Zo ook dit anthem. Al moet ik zeggen dat de intro erg tof is!

Mja, MoH heeft in mijn ogen nooit echt geweldige anthems gehad. Dan kom ik uit bij Raise Cain en dat was het wel...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2010 17:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Struikrover schreef:
Nee want er blijft altijd iets te zeuren ;)

Dit nummer doet me in veel opzichten denken aan Legend, en dat nummer vond iedereen helemaal de bom alleen mij deed het vrij weinig.


Legend vind ik ook geen top nummer, maar de vergelijking leggen tussen Legend en het anthem vind ik lastig xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2010 13:15 
 

Struikrover schreef:
dawasiknie schreef:
Struikrover schreef:
Nee want er blijft altijd iets te zeuren ;)

Dit nummer doet me in veel opzichten denken aan Legend, en dat nummer vond iedereen helemaal de bom alleen mij deed het vrij weinig.


Legend vind ik ook geen top nummer, maar de vergelijking leggen tussen Legend en het anthem vind ik lastig xd

legend is zeker wel een super awesome nummer!
maar zoals al gezegd werd: er is altijd wel wat om te zeuren
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2010 14:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Niet vervelend bedoeld hoor maar Legend is gewoon niet mijn ding, en deze anthem ook niet :). 'T past niet echt bij elkaar vind ik, en die kick vind ik behoorlijk slappe hap om eerlijk te zijn.
Dit itt tot andere dingen die Angerfist vorig jaar heeft gemaakt zoals die remix van Mastah Of Shock of No Fucking Soul. En de anthem die had gemaakt voor Dominator in 2008 was wel erg goed!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2010 17:09 
 
Hardtraxx Newbie



:loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2010 19:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heb gister een exclusieve preview van amnesis te horen gekregen. Fokkin dik nummer :D Een nieuwe kant van deja hardcore die nog niet vaak voorgekomen is :D mja mmer genoeg mag ik m niet posten :P Spreekt voor zich neem ik aan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2010 17:59 
 
Hardtraxx Veteran

SoundTunerZ schreef:
mja mmer genoeg mag ik m niet posten :P Spreekt voor zich neem ik aan :)

:surrender: :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2010 18:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zal wel op MoH te horen zijn volgende week, gezien Amnesys in de main staat.
Vind zijn tracks altijd wel kicken. Net iets andere mainstream dan we gewend zijn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2010 22:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Zal wel op MoH te horen zijn volgende week, gezien Amnesys in de main staat.
Vind zijn tracks altijd wel kicken. Net iets andere mainstream dan we gewend zijn :)


Denk wel dat ie m af heeft ja. De track was al wel een full hij moest m alleen nog goed afmixen enzo :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2010 22:49 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2010 19:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker



Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2010 19:18 
 
Donateur

SoundTunerZ schreef:
Heb gister een exclusieve preview van amnesis te horen gekregen. Fokkin dik nummer :D Een nieuwe kant van deja hardcore die nog niet vaak voorgekomen is :D mja mmer genoeg mag ik m niet posten :P Spreekt voor zich neem ik aan :)

of jij wilt ff stoer doen of je liegt dat je barst
1200 berichten op HT en je hebt dikke connections en jij bent zo goed maar kheb nog nooit wat van jullie gehoord en jij kent iedereen en blabla allemaal grote praat
tenmisnte das mijn indruk........
en je wil wel heel graag dat mensen weten dat jij um hebt gehoord volges mij omdat hier te posten
misschien zit ik er totaal naast maar dit is wat ik momenteel nu denk...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2010 19:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

frankhardenberg schreef:
SoundTunerZ schreef:
Heb gister een exclusieve preview van amnesis te horen gekregen. Fokkin dik nummer :D Een nieuwe kant van deja hardcore die nog niet vaak voorgekomen is :D mja mmer genoeg mag ik m niet posten :P Spreekt voor zich neem ik aan :)

of jij wilt ff stoer doen of je liegt dat je barst
1200 berichten op HT en je hebt dikke connections en jij bent zo goed maar kheb nog nooit wat van jullie gehoord en jij kent iedereen en blabla allemaal grote praat
tenmisnte das mijn indruk........
en je wil wel heel graag dat mensen weten dat jij um hebt gehoord volges mij omdat hier te posten
misschien zit ik er totaal naast maar dit is wat ik momenteel nu denk...


Ach wat weet jij er zelf van. Geloof hem eerder dan jou. :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2010 21:51 
 
Hardtraxx Veteran

hou 't leuk,, xd trouwens korsakoff gaat een release party geven toch,,
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2010 17:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

frankhardenberg schreef:
SoundTunerZ schreef:
Heb gister een exclusieve preview van amnesis te horen gekregen. Fokkin dik nummer :D Een nieuwe kant van deja hardcore die nog niet vaak voorgekomen is :D mja mmer genoeg mag ik m niet posten :P Spreekt voor zich neem ik aan :)

of jij wilt ff stoer doen of je liegt dat je barst
1200 berichten op HT en je hebt dikke connections en jij bent zo goed maar kheb nog nooit wat van jullie gehoord en jij kent iedereen en blabla allemaal grote praat
tenmisnte das mijn indruk........
en je wil wel heel graag dat mensen weten dat jij um hebt gehoord volges mij omdat hier te posten
misschien zit ik er totaal naast maar dit is wat ik momenteel nu denk...


Wij kennen Predator gwn goed en die neemt ons wel eens mee naar feesten enzo of stuurt previews van andere artiesten. Op die manier kennen we redelijk wat artiesten binnen de hc. Of je t gelooft of nie is aan jou, dat kan mij vrij weinig boeien ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2010 18:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SoundTunerZ schreef:
frankhardenberg schreef:
SoundTunerZ schreef:
Heb gister een exclusieve preview van amnesis te horen gekregen. Fokkin dik nummer :D Een nieuwe kant van deja hardcore die nog niet vaak voorgekomen is :D mja mmer genoeg mag ik m niet posten :P Spreekt voor zich neem ik aan :)

of jij wilt ff stoer doen of je liegt dat je barst
1200 berichten op HT en je hebt dikke connections en jij bent zo goed maar kheb nog nooit wat van jullie gehoord en jij kent iedereen en blabla allemaal grote praat
tenmisnte das mijn indruk........
en je wil wel heel graag dat mensen weten dat jij um hebt gehoord volges mij omdat hier te posten
misschien zit ik er totaal naast maar dit is wat ik momenteel nu denk...


Wij kennen Predator gwn goed en die neemt ons wel eens mee naar feesten enzo of stuurt previews van andere artiesten. Op die manier kennen we redelijk wat artiesten binnen de hc. Of je t gelooft of nie is aan jou, dat kan mij vrij weinig boeien ;)


Wanneer horen we een track van je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2010 20:52 
 
Hardtraxx Veteran

SoundTunerZ schreef:
Wij kennen Predator gwn goed en die neemt ons wel eens mee naar feesten enzo of stuurt previews van andere artiesten. Op die manier kennen we redelijk wat artiesten binnen de hc.


Heel Naise! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2010 22:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

WiEBJuH schreef:


:loving: :loving:


:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2010 23:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

SoundTunerZ schreef:
dawasiknie schreef:
Zal wel op MoH te horen zijn volgende week, gezien Amnesys in de main staat.
Vind zijn tracks altijd wel kicken. Net iets andere mainstream dan we gewend zijn :)


Denk wel dat ie m af heeft ja. De track was al wel een full hij moest m alleen nog goed afmixen enzo :)

Niet gedraaid helaas. Best jammer, had wel wat nieuws willen horen van Amnesys :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2010 00:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
SoundTunerZ schreef:
dawasiknie schreef:
Zal wel op MoH te horen zijn volgende week, gezien Amnesys in de main staat.
Vind zijn tracks altijd wel kicken. Net iets andere mainstream dan we gewend zijn :)


Denk wel dat ie m af heeft ja. De track was al wel een full hij moest m alleen nog goed afmixen enzo :)

Niet gedraaid helaas. Best jammer, had wel wat nieuws willen horen van Amnesys :)


Heeft me volgens mij wel gedraaid. Eerste uit zn set geloof ik weet t niet cker hoor, hij toen de tijd nog geen titel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2010 00:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nop, check de lijst van Amnesys maar op MoH. Hij opende met Ctrl D Future en die kennen we al een tijdje ;)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 29  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardcore » Nieuwe tracks