Oke dan mag het ook wel zo
Vind het trouwens geen geweldige anthem.
Vind het trouwens geen geweldige anthem.
Denk dat dit vooral een kwestie van smaak is.Struikrover wrote:Nee want er blijft altijd iets te zeuren
Legend vind ik ook geen top nummer, maar de vergelijking leggen tussen Legend en het anthem vind ik lastigdawasiknie wrote:Dit nummer doet me in veel opzichten denken aan Legend, en dat nummer vond iedereen helemaal de bom alleen mij deed het vrij weinig.Struikrover wrote:Nee want er blijft altijd iets te zeuren
legend is zeker wel een super awesome nummer!Struikrover wrote:Legend vind ik ook geen top nummer, maar de vergelijking leggen tussen Legend en het anthem vind ik lastigdawasiknie wrote:Dit nummer doet me in veel opzichten denken aan Legend, en dat nummer vond iedereen helemaal de bom alleen mij deed het vrij weinig.Struikrover wrote:Nee want er blijft altijd iets te zeuren
SoundTunerZ wrote:mja mmer genoeg mag ik m niet postenSpreekt voor zich neem ik aan
Denk wel dat ie m af heeft ja. De track was al wel een full hij moest m alleen nog goed afmixen enzodawasiknie wrote:Zal wel op MoH te horen zijn volgende week, gezien Amnesys in de main staat.
Vind zijn tracks altijd wel kicken. Net iets andere mainstream dan we gewend zijn
of jij wilt ff stoer doen of je liegt dat je barstSoundTunerZ wrote:Heb gister een exclusieve preview van amnesis te horen gekregen. Fokkin dik nummerEen nieuwe kant van deja hardcore die nog niet vaak voorgekomen is
mja mmer genoeg mag ik m niet posten
Spreekt voor zich neem ik aan
Ach wat weet jij er zelf van. Geloof hem eerder dan jou.frankhardenberg wrote:of jij wilt ff stoer doen of je liegt dat je barstSoundTunerZ wrote:Heb gister een exclusieve preview van amnesis te horen gekregen. Fokkin dik nummerEen nieuwe kant van deja hardcore die nog niet vaak voorgekomen is
1200 berichten op HT en je hebt dikke connections en jij bent zo goed maar kheb nog nooit wat van jullie gehoord en jij kent iedereen en blabla allemaal grote praat
tenmisnte das mijn indruk........
en je wil wel heel graag dat mensen weten dat jij um hebt gehoord volges mij omdat hier te posten
misschien zit ik er totaal naast maar dit is wat ik momenteel nu denk...
Wij kennen Predator gwn goed en die neemt ons wel eens mee naar feesten enzo of stuurt previews van andere artiesten. Op die manier kennen we redelijk wat artiesten binnen de hc. Of je t gelooft of nie is aan jou, dat kan mij vrij weinig boeienfrankhardenberg wrote:of jij wilt ff stoer doen of je liegt dat je barstSoundTunerZ wrote:Heb gister een exclusieve preview van amnesis te horen gekregen. Fokkin dik nummerEen nieuwe kant van deja hardcore die nog niet vaak voorgekomen is
1200 berichten op HT en je hebt dikke connections en jij bent zo goed maar kheb nog nooit wat van jullie gehoord en jij kent iedereen en blabla allemaal grote praat
en je wil wel heel graag dat mensen weten dat jij um hebt gehoord volges mij omdat hier te posten
Wanneer horen we een track van je?SoundTunerZ wrote:Wij kennen Predator gwn goed en die neemt ons wel eens mee naar feesten enzo of stuurt previews van andere artiesten. Op die manier kennen we redelijk wat artiesten binnen de hc. Of je t gelooft of nie is aan jou, dat kan mij vrij weinig boeienfrankhardenberg wrote:of jij wilt ff stoer doen of je liegt dat je barstSoundTunerZ wrote:Heb gister een exclusieve preview van amnesis te horen gekregen. Fokkin dik nummerEen nieuwe kant van deja hardcore die nog niet vaak voorgekomen is
Heel Naise!SoundTunerZ wrote: Wij kennen Predator gwn goed en die neemt ons wel eens mee naar feesten enzo of stuurt previews van andere artiesten. Op die manier kennen we redelijk wat artiesten binnen de hc.
Niet gedraaid helaas. Best jammer, had wel wat nieuws willen horen van AmnesysSoundTunerZ wrote:Denk wel dat ie m af heeft ja. De track was al wel een full hij moest m alleen nog goed afmixen enzodawasiknie wrote:Zal wel op MoH te horen zijn volgende week, gezien Amnesys in de main staat.
Vind zijn tracks altijd wel kicken. Net iets andere mainstream dan we gewend zijn
Heeft me volgens mij wel gedraaid. Eerste uit zn set geloof ik weet t niet cker hoor, hij toen de tijd nog geen titeldawasiknie wrote:Niet gedraaid helaas. Best jammer, had wel wat nieuws willen horen van AmnesysSoundTunerZ wrote:Denk wel dat ie m af heeft ja. De track was al wel een full hij moest m alleen nog goed afmixen enzodawasiknie wrote:Zal wel op MoH te horen zijn volgende week, gezien Amnesys in de main staat.