This embedded player is not showing. Your browser or network may be blocking it.View on YouTube
Amnesys
omijngod!
voor mij nu al 100% zeker DE track van het jaar op Hardcore gebied!
alleen die intro al!
BOOM BOOM GO!
en dan die melodie met die kick zo hemels heerlijk!
echt zon nummer dat je bij zonsondergang op strand met een meisje waar je smoor op bent wilt luisteren vind ik
en om bruut HARD OP LOS TE GAAN!
Ik weet echt niet welk nummer van de komende Amnesys-release het vetste is. Ze zijn alle 3 zo verschrikkelijk goed! Alle 3 wel hetzelfde stijltje maar toch uniek.
Met afstand de release van het jaar tot nu toe.
Dat is ook wel weer een beetje overdreven. Je hebt ook nog Divine Intervention van Ruffneck.
Maar het is zeker een verfrissende release met net ff dat gevoel dat veel andere mainstream platen niet hebben.
Ja oké, maar ik ben een van de weinige mensen die Devine Intervention weinig aan vond. Ik draai alleen Justice af en toe. Is de enige plaat die mij echt raakt.
dawasiknie wrote:Ja oké, maar ik ben een van de weinige mensen die Devine Intervention weinig aan vond. Ik draai alleen Justice af en toe. Is de enige plaat die mij echt raakt.
+1
en dan heb je nog Soul Shock die is ook bruut
en Elegy heeft ook wel wat!
maar Amnesys is een dikke baas gewoon!
Jezus wat een heerlijke plaat zeg! Hardcore met wat Drum&Bass erin. Echt heerlijk!!
Doet me denken aan het nummer; Chrono & The Demon Dwarf Ft. Da Mouth Of Madness - Pawns In The Game, ook voor de qlimax een andere muziekstijl. Ik mag dat wel
Net uit: This embedded player is not showing. Your browser or network may be blocking it.View on YouTube This embedded player is not showing. Your browser or network may be blocking it.View on YouTube This embedded player is not showing. Your browser or network may be blocking it.View on YouTube
Die Demon pit is inderdaad erg lekker een nieuw jasje voor de al heerlijke hit van Predator. Meccano Twins remix is de topper van deze release, heerlijke sounds erin. Re-Style Remix lig ik niet erg wakker van