Active topics in Nieuwe tracks
Moderators
-
G
valt tegenRickie wrote:
iemand enig idee wanneer WEB van Nightmare Anthem komt?
ik vind hem wel lekker hoorKSwoosh wrote:valt tegenRickie wrote:
De hardcore-scene heeft het fenomeen anti-climax ook gevonden haha. Vette track hoor, Tha Playah standaard netjes!
-
G
vreemdOxbow wrote:ik vind hem wel lekker hoorKSwoosh wrote:valt tegenRickie wrote:
en die anticlimax vind ik maar niks
dit is dus niet het Dominator 2010 Anthem
maar wel een dik nummer
maar wel een dik nummer
Last edited by Oxbow on 09 May 2010 19:40, edited 3 times in total.
en waarom dan niet?dawasiknie wrote:Das de anthem niet...
het is het laatste nummer van de trailer bij mainstage, dus grote kans van wel, want vorig jaar zat ook de anthem in de trailer
Lijkt me sterk dat zo'n onbekende artiest de anthem mag maken voor het grootste hardcore-feest ter wereld. Ik hoor ook geen dominator-vocals, dus lijkt me sterk dat dit de anthem is.
idd geen enkele Dominator vocal, geen anthem dus 
heb je inderdaad wel gelijk in ja, ik zal wel even veranderendawasiknie wrote:Lijkt me sterk dat zo'n onbekende artiest de anthem mag maken voor het grootste hardcore-feest ter wereld. Ik hoor ook geen dominator-vocals, dus lijkt me sterk dat dit de anthem is.
blijft wel een chill nummertje
TOPDROP - Achtung (Angerfist Remix)
Dikke shit!
Dikke shit!
AANZIEN AANZIEN AANZIEN AANZIEN AANZIENdawasiknie wrote:TOPDROP - Achtung (Angerfist Remix)
Dikke shit!
wel hard nummertje
Wildstylez - No Time To Waste (The Viper Remix)
Angerfist heeft een maandje geleden weer is een megamixje gemaakt
weet iemand ook wanneer die dyprax vinyl/web wordt gereleased?
weet iemand ook wanneer die dyprax vinyl/web wordt gereleased?
Ik weet geen precieze datum maar hoop wel snel.
http://shop.rige.net/catalog/product_in ... b48d3cc772
Dus hopen dat hij mischien nog deze maand komt.
Fuck Your Pride
http://shop.rige.net/catalog/product_in ... b48d3cc772
Dus hopen dat hij mischien nog deze maand komt.
Fuck Your Pride
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
beter als origineelMr. Monster wrote:
1 van de weinige Hardcore platen die me eigenlijk wat doet, waarom weet ik niet.
mwuah opzich redelijk lekker nummertje, maar niet echt een die blijft hangen van woow wat een vette hardcore plaatfrankhardenberg wrote:beter als origineelMr. Monster wrote:
Kleine misser van Kasparov. Het origineel van Atrocious heeft vrij agressieve screeches, en in deze remix klinken ze vergeleken met het origineel echt kinderachtig. Zelfde geldt voor de melodie. Had beter gekund, de opzet met die anti-climax is namelijk best in orde. En de kicks komen ook niet echt door. Best jammer want bijv. in Manga heeft ie wel heel erg zware kicks.
Zeker als je vlak daarvoor die Angerfist megamix beluistert die 10 minuten lang snoeihard door je speakers knalt is dit echt een slappe hap.
Zeker als je vlak daarvoor die Angerfist megamix beluistert die 10 minuten lang snoeihard door je speakers knalt is dit echt een slappe hap.
-
G
klinkt niet erg speciaal ofzo, opsich wel lekker, want het HS nr was ook lekker