Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: KEMAL & BMBERJCK & Coldax - F#CK YOUR BASS
- View the latest post: Adaro & Ricardo Moreno - Lost On You (ROUGH344)
- View the latest post: Lekkerfaces & TOZA ft. Teal - Real Insanity
- View the latest post: Opgekonkerd & Synthsation - ID
- View the latest post: Satirized & MC Robs - Mirror Maze
Moderators
-
SHardtraxx Addict
- 1376 posts member since 2009
- last seen Feb 2015
dawasiknie wrote:Bump! Vind t echt een heerlijk nummertje
x2
is lekker nummertje moet ik zeggen
...is ook al best tijdje geleden dat Nexes een release had of heb ik dat fout?
-
DHardtraxxer
- 110 posts member since 2011
- last seen Nov 2012
moh anthem remix:PIntervention wrote:is lekker nummertje moet ik zeggen...is ook al best tijdje geleden dat Nexes een release had of heb ik dat fout?
-
T
Nee, dat was Unexistduiventeler wrote:moh anthem remix:PIntervention wrote:is lekker nummertje moet ik zeggen...is ook al best tijdje geleden dat Nexes een release had of heb ik dat fout?
-
BHardtraxxer
- 790 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
in 2009 had hij gesigned bij neophyte records, had hij 1 release gehad en daarna nooit meer wat van gehoord.Intervention wrote:is lekker nummertje moet ik zeggen...is ook al best tijdje geleden dat Nexes een release had of heb ik dat fout?
2 en een half jaar later komt hij pas met een nieuw nummer, jammer hoor.
Voor de rest wel een lekker plaatje
ja en die release was toch the Sign?Blazed wrote:in 2009 had hij gesigned bij neophyte records, had hij 1 release gehad en daarna nooit meer wat van gehoord.Intervention wrote:is lekker nummertje moet ik zeggen...is ook al best tijdje geleden dat Nexes een release had of heb ik dat fout?
-
G
zwaar dikke track 
-
D
wat zou ik hier van zeggen.. leuk plaatje maar mist wat power en melodie spreekt me ook niet erg aan 
-
BHardtraxxer
- last seen Apr 2014
jup, alleen vraag ik me af waarom in godsnaam.Intervention wrote:ja en die release was toch the Sign?Blazed wrote:in 2009 had hij gesigned bij neophyte records, had hij 1 release gehad en daarna nooit meer wat van gehoord.Intervention wrote:is lekker nummertje moet ik zeggen...is ook al best tijdje geleden dat Nexes een release had of heb ik dat fout?
ben je gesigned bij een van de grootste hardcore labels en dan doe 2 jaar lang geen flikker.
Dit is trouwens maar een matig plaatje, hoop dat ze andere tracks wel beter zijn
lkkr mainstreamplaatje, had em ook al opgemerkt op de black cd 
-
DHardtraxxer
- 552 posts member since 2011
- last seen Oct 2012
Zo, dat is alweer een tijdje geleden ...
Maar wel een dikke track
Maar wel een dikke track
Ik vond the sign al dik, maar deze is nog veel dikker!
ben benieuwd met wat voor andere tracks hij deze gaat releasen!
hoop niet dat het zo'n 1-tracker word!
-
BHardtraxxer
- last seen Apr 2014
Met neophyte records is het meestal altijd 3 tracks per plaat.hardcoresjors wrote:Ik vond the sign al dik, maar deze is nog veel dikker!
Zou wel chill zijn,Blazed wrote:Met neophyte records is het meestal altijd 3 tracks per plaat.hardcoresjors wrote:Ik vond the sign al dik, maar deze is nog veel dikker!
nog 2 nieuwe nexes platen
-
D
dan mag Nexes wel aanmaken.. dit topic is der al een tijdje en verder nog niks nieuws gezien van Nexeshardcoresjors wrote:Zou wel chill zijn,Blazed wrote:Met neophyte records is het meestal altijd 3 tracks per plaat.hardcoresjors wrote:Ik vond the sign al dik, maar deze is nog veel dikker!
nog 2 nieuwe nexes platen
Laten we ons dan maar verassen door ineens een nieuwe WEB release te zien met 2 nieuwe tracks die we nog nooit hebben gehoordDarkestSymphony wrote:dan mag Nexes wel aanmaken.. dit topic is der al een tijdje en verder nog niks nieuws gezien van Nexes
Sowieso hebben we nog erg weinig uit zien komen van het Black album. Nieuwe Tha Playah release (On The Edge), Kasparov's Black Empire, Nexes' nieuwe release (Met Playing the Cards), Prankster's nieuwe (met Blood & Tears) en ook de nummers van het nieuwe album van Neophyte (Les Saboteurs en Trasher) zijn allemaal nog niet uit. Beetje jammer als je het mij zo vraagt, maar goed, met een beetje spreiding is ook niets misDarkestSymphony wrote:dan mag Nexes wel aanmaken.. dit topic is der al een tijdje en verder nog niks nieuws gezien van Nexes