Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2014 14:11 
 
Hardtraxx Newbie

Artiest:Johnny Napalm Ft. Klaplong

Track(s): Stoephoer(BKJN 2014 Vocal Edit)

Bron: Soundcloud

Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 19:10 
 
Hardtraxx Newbie

kauwgombal schreef:
Jezus wat een troep :x
Dj Klaplong :lol: Kicks klinken nergens naar, en staan ook nog eens vals.
Zet hier maar eventjes een slotje op. :/


Komt dat het een 128kbps un master preview is ;)

Final master versie nog geen negatieve reactie opgehad
van de kenners die hem beoordeeld hadde ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 19:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JohnnyNapalm schreef:
kauwgombal schreef:
Jezus wat een troep :x
Dj Klaplong :lol: Kicks klinken nergens naar, en staan ook nog eens vals.
Zet hier maar eventjes een slotje op. :/


Komt dat het een 128kbps un master preview is ;)

Final master versie nog geen negatieve reactie opgehad
van de kenners die hem beoordeeld hadde ;)

De kenners :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2014 03:12 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hoera 3 min dezelfde kick, dat gaat natuurlijk nooit vervelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2014 15:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zaadtokZ schreef:
Dat komt omdat die "kenners" dat ook niet horen, deze hele scene vindt alles maar prima. Zolang ze maar een kick, simpel ritme i.c.m. sounds/melodieën op een stevig tempo horen ;)

Hulde :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2014 16:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vette vocals.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2014 23:26 
 
Hardtraxxer

kauwgombal schreef:
JohnnyNapalm schreef:
kauwgombal schreef:
Jezus wat een troep :x
Dj Klaplong :lol: Kicks klinken nergens naar, en staan ook nog eens vals.
Zet hier maar eventjes een slotje op. :/


Komt dat het een 128kbps un master preview is ;)

Final master versie nog geen negatieve reactie opgehad
van de kenners die hem beoordeeld hadde ;)



Haha die frenchcore ''producers'' altijd praten over mastering dit hier en daar, terwijl ze nog niet eens een fatsoenlijke mixdown hebben. :lol: Wat is de schuld dan van de valse kick? Afbeelding


Alsnog kan je respect tonen, maar wat weet jij nou, jij bent gewoon een idioot.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2014 15:53 
 
Hardtraxxer

zaadtokZ schreef:
Idd Kwaaie-Max, toon eens een beetje respect aub! Niet zo schelden :x


Wauw, jij bent anders ook een kneus. Hij is gewoon een artiest die zijn muziek hier plaatst, als je het niet chill vind reageer je gewoon niet, punt.

En als je dit schelden vind kan je beter ergens in een kelder gaan wonen en met niemand meer praten ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2014 21:34 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

KWAAIE-MAX schreef:
zaadtokZ schreef:
Idd Kwaaie-Max, toon eens een beetje respect aub! Niet zo schelden :x


Wauw, jij bent anders ook een kneus. Hij is gewoon een artiest die zijn muziek hier plaatst, als je het niet chill vind reageer je gewoon niet, punt.

En als je dit schelden vind kan je beter ergens in een kelder gaan wonen en met niemand meer praten ^^

Dat heet kritiek voeren, en vrijheid van meningsuiting, daarom is dit een forum genius.
En ieder normaal mens kan horen dat dit niet helemaal goed afgestemd is.

Als je ergens je track released moet je niet alleen goeie reacties verwachten, je kan niet iedereen aanspreken.
Vooral als je zo iets als "af" aanlevert. Mensen zeggen dan wat ze er niks aan vinden, bij deze hebben ze gewoon te veel redenen om het niks te vinden.

Als je niet tegen meningsuitingen kan stel ik voor dat je het zelfde doet als wat je voorstelt
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2014 16:14 
 
Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
KWAAIE-MAX schreef:
zaadtokZ schreef:
Idd Kwaaie-Max, toon eens een beetje respect aub! Niet zo schelden :x


Wauw, jij bent anders ook een kneus. Hij is gewoon een artiest die zijn muziek hier plaatst, als je het niet chill vind reageer je gewoon niet, punt.

En als je dit schelden vind kan je beter ergens in een kelder gaan wonen en met niemand meer praten ^^

Dat heet kritiek voeren, en vrijheid van meningsuiting, daarom is dit een forum genius.
En ieder normaal mens kan horen dat dit niet helemaal goed afgestemd is.

Als je ergens je track released moet je niet alleen goeie reacties verwachten, je kan niet iedereen aanspreken.
Vooral als je zo iets als "af" aanlevert. Mensen zeggen dan wat ze er niks aan vinden, bij deze hebben ze gewoon te veel redenen om het niks te vinden.

Als je niet tegen meningsuitingen kan stel ik voor dat je het zelfde doet als wat je voorstelt


Lees alsjeblieft alles eens voor je reageert, Johnny Napalm zegt zelf dat de track op het moment van posten nog niet gemasterd was. Overigens kan kritiek ten minste opbouwend zijn, Kauwgombal vraagt direct om een slotje op het topic. Dit valt voor mij niet te beschouwen als opbouwende kritiek. Natuurlijk snap ik wel dat er niet alleen maar positieve reacties op een track komen, dat kan en mag je ook als artiest niet verwachten, maar die reacties hierboven zijn ronduit belachelijk. Overigens vind ik ook dat die reactie van Kauwgombal van geen enkel respect getuigt, en dat vermeld ik dan ook gewoon, verder no hard feelings. zaadtokZ had overigens geen enkele reden om op mij te reageren want mijn eerste reactie was niet eens tegen hem gericht.

De meeste mensen reageren hier toch alleen maar negatief omdat ze Frenchcore niet chill vinden, en dat is overigens de overgrote meerderheid op dit forum. Als ik continu bij 80% van de hardstyle die ik niet chill vind zo zou reageren word ik van alle kanten afgezeken, alleen maar omdat iedereen hier dat leuk vindt. Ik bedoel hier alleen mee te zeggen dat als je niks positiefs of geen opbouwende kritiek te vermelden hebt, dat je beter gewoon niks kan zeggen en weg kan blijven. Wie wil er nou kritiek van iemand die een genre toch al haat :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2014 22:38 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

als je track nog niet af is hoort ie hier niet maar in het producersforum.
En buiten de mastering om klinkt dit nog steeds niet echt professioneel imo. Een valse kick haal je voor de mastering er al uit.

En ja veel mensen haten frenchcore, maar er zijn zat frenchcore topics. En zoals je bij die ziet reageren bijna alleen liefhebbers, de anderen die het niks vinden reageren niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2014 23:54 
 
Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
als je track nog niet af is hoort ie hier niet maar in het producersforum.
En buiten de mastering om klinkt dit nog steeds niet echt professioneel imo. Een valse kick haal je voor de mastering er al uit.

En ja veel mensen haten frenchcore, maar er zijn zat frenchcore topics. En zoals je bij die ziet reageren bijna alleen liefhebbers, de anderen die het niks vinden reageren niet.


Klopt je hebt op zich wel gelijk, maar niemand zit op kritiek te wachten van iemand die zich toch al niet in een genre kan vinden. Daar komt bij voorbaat al geen goede kritiek vandaan. Als mensen die daadwerkelijk van Frenchcore houden negatieve of opbouwende kritiek geven is dit begrijpelijk. Mensen die er niet van houden kunnen zich beter gewoon met het muziekgenre dat zij wel leuk vinden bezig houden.

Vooral het laatste dat jij daar zegt is mijn punt, als je er niet van houd, blijf dan weg. De eerste reacties in dit topic zijn namelijk onnodig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 17:41 
 
Hardtraxx Addict

Johnny Napalm een artiest? Heb ik wat gemist? Met zo'n titel kan ik het niet eens serieus nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 23:31 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

KWAAIE-MAX schreef:
Broken Balance schreef:
als je track nog niet af is hoort ie hier niet maar in het producersforum.
En buiten de mastering om klinkt dit nog steeds niet echt professioneel imo. Een valse kick haal je voor de mastering er al uit.

En ja veel mensen haten frenchcore, maar er zijn zat frenchcore topics. En zoals je bij die ziet reageren bijna alleen liefhebbers, de anderen die het niks vinden reageren niet.


Klopt je hebt op zich wel gelijk, maar niemand zit op kritiek te wachten van iemand die zich toch al niet in een genre kan vinden. Daar komt bij voorbaat al geen goede kritiek vandaan. Als mensen die daadwerkelijk van Frenchcore houden negatieve of opbouwende kritiek geven is dit begrijpelijk. Mensen die er niet van houden kunnen zich beter gewoon met het muziekgenre dat zij wel leuk vinden bezig houden.

Vooral het laatste dat jij daar zegt is mijn punt, als je er niet van houd, blijf dan weg. De eerste reacties in dit topic zijn namelijk onnodig.


Als ik geen verstand van auto's heb kan ik een auto nog wel lelijk vinden.
Je hoeft niet veel verstand te hebben voor frenchcore want het is vrij simpel, geen wetenschap.
En die kritiek hier richt zich niet op frenchcore maar de slechte productiekwaliteit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2014 01:19 
 
Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
KWAAIE-MAX schreef:
Broken Balance schreef:
als je track nog niet af is hoort ie hier niet maar in het producersforum.
En buiten de mastering om klinkt dit nog steeds niet echt professioneel imo. Een valse kick haal je voor de mastering er al uit.

En ja veel mensen haten frenchcore, maar er zijn zat frenchcore topics. En zoals je bij die ziet reageren bijna alleen liefhebbers, de anderen die het niks vinden reageren niet.


Klopt je hebt op zich wel gelijk, maar niemand zit op kritiek te wachten van iemand die zich toch al niet in een genre kan vinden. Daar komt bij voorbaat al geen goede kritiek vandaan. Als mensen die daadwerkelijk van Frenchcore houden negatieve of opbouwende kritiek geven is dit begrijpelijk. Mensen die er niet van houden kunnen zich beter gewoon met het muziekgenre dat zij wel leuk vinden bezig houden.

Vooral het laatste dat jij daar zegt is mijn punt, als je er niet van houd, blijf dan weg. De eerste reacties in dit topic zijn namelijk onnodig.


Als ik geen verstand van auto's heb kan ik een auto nog wel lelijk vinden.
Je hoeft niet veel verstand te hebben voor frenchcore want het is vrij simpel, geen wetenschap.
En die kritiek hier richt zich niet op frenchcore maar de slechte productiekwaliteit.


Ik zeg dan ook helemaal niks over verstand daarvan hebben, en vind dit tevens een heel slechte vergelijking, omdat muziek naast innerlijke aspecten nauwelijks uiterlijke aspecten bezit. Terwijl een auto op beiden beoordeeld wordt.
En anderen discussiëren over de slechte productiekwaliteit, oké dat mag je doen als je dat wilt, prima. Maar hou wel een beetje respect voor de artiest, dat is mijn enige punt. Ik vermeld hier zelf ook nog even bij dat ik nooit heb gezegd dat dit van goede productiekwaliteit was, ik heb mezelf überhaupt niet in de discussie over de kwaliteit per se gemengd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2014 00:19 
 
Hardtraxx Addict

kauwgombal schreef:
het is trouwens ook het Hardcore gedeelte en niet het Frenchcore gedeelte.

Er is geen Frenchcore gedeelte, valt onder Hardcore ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2014 18:30 
 
Hardtraxx Veteran

Ik kijk een keer per maand in het Hardcore gedeelte, krijg je dit xd

dacht dat dit alleen bij HS was
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2014 20:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Misschien maar een aparte topic voor frenchcore, want frenchcore is kut :thumbdown:
Zit niks in alleen maar een kick....Misschien wat voor Lowroller? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2014 21:15 
 

Goeie toelie johnny :P

ben benieuwd!
Forumoverzicht » Releases » Hardcore » Nieuwe tracks