Related topics
- View the latest post: Evil Activities & E-Life - Hardshock (Official Hardshock Festival 2012 Anthem) (NEO062)
- View the latest post: Evil Activities & E-Life - Hardshock (Official Hardshock Festival 2012 Anthem)
- View the latest post: E-Life & Evil Activities @ Hardshock Festival 2012 (14-04-2012)
- View the latest post: AniMe - Hardshock (Official Hardshock 2019 Anthem) (DOG054)
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: KEMAL & BMBERJCK & Coldax - F#CK YOUR BASS
- View the latest post: Adaro & Ricardo Moreno - Lost On You (ROUGH344)
- View the latest post: Lekkerfaces & TOZA ft. Teal - Real Insanity
- View the latest post: Opgekonkerd & Synthsation - ID
- View the latest post: Satirized & MC Robs - Mirror Maze
Moderators
-
D
lekker plaatje 
Standaard plaatje. Beter dan zijn laatste werk in ieder geval. Wel een schijtvocals.
nog nooit van Hardshock gehoord..
kick vind ik niet zo, gaat wel
melodie vind ik ook niet zo, evenals het intro, vocals zijn wel vet.
Vocals zijn vet? Ik heb het idee alsof ik naar een ongeboren Eminem aan het luisteren ben. Wat een bagger zeg. Ik hoop zo dat er ook een non-vocal edit uitkomt. Alhoewel, na een keer goed beluisterd te hebben, laat ook maak. Totaal geen geheel deze plaat. Jammer, want de elementen klinken niet onaardig._theon_ wrote:nog nooit van Hardshock gehoord..
Dit, hoop weer een keer op een hardere plaat van hem maar dat zal wel teveel gevraagt zijnSteffnov wrote:Standaard plaatje. Beter dan zijn laatste werk in ieder geval. Wel een schijtvocals.
Vocals vind ik vet danChukkels wrote:Vocals zijn vet? Ik heb het idee alsof ik naar een ongeboren Eminem aan het luisteren ben. Wat een bagger zeg. Ik hoop zo dat er ook een non-vocal edit uitkomt. Alhoewel, na een keer goed beluisterd te hebben, laat ook maak. Totaal geen geheel deze plaat. Jammer, want de elementen klinken niet onaardig._theon_ wrote:nog nooit van Hardshock gehoord..
-
BHardtraxxer
- 728 posts member since 2011
- last seen Apr 2021
Gewoon een prima mainstream plaatje, niks mis mee 
Kick is zo standaard als wat, vocals zijn slecht die tekst is echt om te janken maar niet heel irriterend..
Intro gaat wel, vind die melodie niet heel vet t.o.v. wat screeches.
Die melodie in de climax vind ik dan eerlijk gezegd wel heel vet
. Lekkere feeling.
Aan de andere kant. Doet mensen dit niet heel erg denken aan nobody said it was easy??
Vind het geen verkeerde plaat maar die vocals mochten van mij wel weg en een iets lagere diepere kick.
Melodie is dik in orde voor een anthem.
Dat word op hardshock maar gewoon heen en weer lopen tussen de industrial hardcore area en de raw hardstyle area.
Intro gaat wel, vind die melodie niet heel vet t.o.v. wat screeches.
Die melodie in de climax vind ik dan eerlijk gezegd wel heel vet
Aan de andere kant. Doet mensen dit niet heel erg denken aan nobody said it was easy??
Vind het geen verkeerde plaat maar die vocals mochten van mij wel weg en een iets lagere diepere kick.
Melodie is dik in orde voor een anthem.
Dat word op hardshock maar gewoon heen en weer lopen tussen de industrial hardcore area en de raw hardstyle area.
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
vind hem wel vet, maja overtreft broken niet 
Wildstylerz wrote:vind hem wel vet, maja overtreft broken niet

vind dom hier een verkeerd woord voor.
gewoon een andere smaak.
gewoon een andere smaak.
Maar daar kan ik geen plaatje van vinden :pDraidy wrote:vind dom hier een verkeerd woord voor.
gewoon een andere smaak.
Ik ook niet hoor maar als hij dat leuk vind, prima 
-
RHardtraxxer
- 184 posts member since 2012
- last seen Apr 2012
Geweldig nummer! 
-
JHardtraxxer
- 110 posts member since 2011
- last seen Dec 2014
luistert wel lekker weg maar niks speciaals!
-
T
Die vocals:
Zegt die nou: ''I suck hard''?
I shock hard, maar zo klinkt het inderdaadwesskeej wrote:Die vocals:
Na meerdere keren luisteren, irriteer ik me niet meer zo aan de vocals.
Als EA dit soort tracks blijft maken (zonder de idiote vocals) Schiet hij toch weer een stuk omhoog imo.
Desondanks doet die melodie me nogsteeds heel erg denken Nobody Said It Was Easy
Als EA dit soort tracks blijft maken (zonder de idiote vocals) Schiet hij toch weer een stuk omhoog imo.
Desondanks doet die melodie me nogsteeds heel erg denken Nobody Said It Was Easy
-
MHardtraxxer
- 120 posts member since 2012
- last seen Jun 2012
telkens weer goeie!