Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 12:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: Endymion vs Deadmau5 & Noisia

Track(s): Abduct Your Weapon

Sample/video:

Soort van vage edit van abduction, wel dik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 14:54 
 
Hardtraxxer

Oke wat is dit nou weer? toen ik de track titel had ik er al weinig hoop in.
Ten eerste waar komt een track van noisia hier in voor? Die vocals zijn van de track van deadmau5.
Ten tweede alleen in de break is de nummer iets veranderd. (de vocals van raise your weapon)
Ten derde het klinkt voor geen meter, als de break bezig is en het deuntje van het deadmau5 nummer erin komt is het scheef. het lijkt me stug dat dit is gemaakt door endymion of een andere bekende hardcore artiest.

Van mij mag ie naar het mashup/eigen tracks topic.

EDIT: Lol ik kijk even verder op die kerel zn kanaal vind ik dit. Jezus wat slecht, en dat zegt ie nog dat het goed is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 16:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blazed schreef:
Oke wat is dit nou weer? toen ik de track titel had ik er al weinig hoop in.
Ten eerste waar komt een track van noisia hier in voor? Die vocals zijn van de track van deadmau5.
Ten tweede alleen in de break is de nummer iets veranderd. (de vocals van raise your weapon)
Ten derde het klinkt voor geen meter, als de break bezig is en het deuntje van het deadmau5 nummer erin komt is het scheef. het lijkt me stug dat dit is gemaakt door endymion of een andere bekende hardcore artiest.

Van mij mag ie naar het mashup/eigen tracks topic.

EDIT: Lol ik kijk even verder op die kerel zn kanaal vind ik dit. Jezus wat slecht, en dat zegt ie nog dat het goed is.


Endymion draait hem zelf in zn sets dus hij heeft hem weldegelijk zelf gemaakt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 22:31 
 
Hardtraxxer

hardcoresjors schreef:
Endymion draait hem zelf in zn sets dus hij heeft hem weldegelijk zelf gemaakt!

Dat hoeft niet gelijk maar ik ben al verbaasd dat hij dit soort zooi draait, het klinkt heel onproffesioneel.
Wat een rape van een geweldig nummer. Al hadden ze nou wat andere sounds erin gedaan van raise your weapon was het nog wel een edit te noemen maar dit vind ik maar slecht :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 23:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blazed schreef:
hardcoresjors schreef:
Endymion draait hem zelf in zn sets dus hij heeft hem weldegelijk zelf gemaakt!

Dat hoeft niet gelijk maar ik ben al verbaasd dat hij dit soort zooi draait, het klinkt heel onproffesioneel.
Wat een rape van een geweldig nummer. Al hadden ze nou wat andere sounds erin gedaan van raise your weapon was het nog wel een edit te noemen maar dit vind ik maar slecht :P


ik zet hem er alleen maar op omdat ik em in een setje zag staan haha:p maar vind abduction gewoon al een gruwelijke track!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 23:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Over playlists van endymion gesproken, ik zag dit staan: Tommyknocker - Showtime (Endymion remix)
Wat zou dit zijn? :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 09:53 
 
Hardtraxxer

hardcoresjors schreef:
Over playlists van endymion gesproken, ik zag dit staan: Tommyknocker - Showtime (Endymion remix)
Wat zou dit zijn? :evil:

Nog niet gehoord, ik dacht wel dat ik op freefestival een remix van tommyknocker - hurricane hoorde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 10:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blazed schreef:
hardcoresjors schreef:
Over playlists van endymion gesproken, ik zag dit staan: Tommyknocker - Showtime (Endymion remix)
Wat zou dit zijn? :evil:

Nog niet gehoord, ik dacht wel dat ik op freefestival een remix van tommyknocker - hurricane hoorde.

Oeeeh, ik ben benieuwd! (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 14:24 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Endymion was inderdaad met een remix bezig voor tommyknocker.

En Showtime is leuk om te remixen omdat het al een beetje een mak trackje is.
Maar Hurricane is geniaal, dus als endymion daar wat van maakt gaat geheid onderuit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 15:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hurricane is te geniaal om te remixen idd :)
Forumoverzicht » Releases » Hardcore » Nieuwe tracks