Related topics
- View the latest post: Endymion & Ophidian - Destination Underground (Deathmachine remix)
- View the latest post: Evil Activities & E-Life - Hardshock (Official Hardshock Festival 2012 Anthem) (NEO062)
- View the latest post: Evil Activities & E-Life - Hardshock (Official Hardshock Festival 2012 Anthem)
- View the latest post: Ophidian LIVE @ Hardshock Festival 2013 (27-04-2013)
- View the latest post: AniMe - Hardshock (Official Hardshock 2019 Anthem) (DOG054)
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: KEMAL & BMBERJCK & Coldax - F#CK YOUR BASS
- View the latest post: Adaro & Ricardo Moreno - Lost On You (ROUGH344)
- View the latest post: Lekkerfaces & TOZA ft. Teal - Real Insanity
- View the latest post: Opgekonkerd & Synthsation - ID
- View the latest post: Satirized & MC Robs - Mirror Maze
Moderators
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Ik word er warm noch koud van. Doet het vast erg goed op het feest, maar voor thuis alvast niets aan.
Ik vind het een lekker anthem.
Mede door de melodie en de anti in het intro en niet van de gay vocals zoals de vorige
Mede door de melodie en de anti in het intro en niet van de gay vocals zoals de vorige
Wat me stoort in de huidige Endymion-tracks zijn hun kicks en de overkill aan kickrolls. Dat is ook wat me hier een beetje stoort. Voor de rest vind ik het een gaaf nummer 
Na meerdere keren luisteren word hij steeds vetter, de climax is echt episch zowel in de intro als de bij de melodie. En de melodie zelf is ook heerlijk. Het enige wat ik toch nog enigzins zou willen zien was een kick van ophidian.
-
RHardtraxx Newbie
- 17 posts member since 2013
- last seen Apr 2013
ophidian zie ik er weinig bij staan
rip for endymion ophidian
hun zijn de helde en de beste
rip for endymion ophidian
hun zijn de helde en de beste