Related topics
- View the latest post: Drokz - Poppin' (Drokz & Hardbouncer Remix) (MOHDIGI230)
- View the latest post: Drokz - Work Ethic To Feed The Terrorheads (Drokz 010)
- View the latest post: LukiiLukee - DROKZ GEHT IMMER!!! [TERROR]
- View the latest post: Drum n' Bass
- View the latest post: Betavoice - Bass Drum (DWX-651)
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: KEMAL & BMBERJCK & Coldax - F#CK YOUR BASS
- View the latest post: Adaro & Ricardo Moreno - Lost On You (ROUGH344)
- View the latest post: Lekkerfaces & TOZA ft. Teal - Real Insanity
- View the latest post: Opgekonkerd & Synthsation - ID
- View the latest post: Satirized & MC Robs - Mirror Maze
Moderators
De een is hier helemaal gek op, ik vind het maar niks. Een klein stukje Dnb is leuk in een break ofzo (zoals The Switch of Pearly Gates) maar heel de tijd die breakbeat word ik gek van.
Heeft in mijn ogen ook niet veel te maken met Hardcore.. maar voor 1x is het wel leuk
Vind t geweldig lekker klinken, Drokz heeft me altijd wel geinteresseerd omdat ie altijd van die maffe dingen maakt.
Heel erg vet. Sounds onder die drum zijn dik.
-
D
Dakpan wrote:Heel erg vet. Sounds onder die drum zijn dik.
-
G
Precies, het is leuk voor een korte pauze, maar als hele track, nee.dawasiknie wrote:De een is hier helemaal gek op, ik vind het maar niks. Een klein stukje Dnb is leuk in een break ofzo (zoals The Switch of Pearly Gates) maar heel de tijd die breakbeat word ik gek van.
Daarnaast ben ik ook wel veel beter harder en sneller gewend van Drokz
ShottaaaaaaKSwoosh wrote:Precies, het is leuk voor een korte pauze, maar als hele track, nee.dawasiknie wrote:De een is hier helemaal gek op, ik vind het maar niks. Een klein stukje Dnb is leuk in een break ofzo (zoals The Switch of Pearly Gates) maar heel de tijd die breakbeat word ik gek van.
Daarnaast ben ik ook wel veel beter harder en sneller gewend van Drokz
Bust that ass.. lekkere klassieker
-
NHardtraxx Addict
- 1982 posts member since 2010
- last seen Mar 2021
D-Nemacyst wrote:Vind t geweldig lekker klinken, Drokz heeft me altijd wel geinteresseerd omdat ie altijd van die maffe dingen maakt.
is ook geen hardcore mar breakcoreXtD wrote:Heeft in mijn ogen ook niet veel te maken met Hardcore.. maar voor 1x is het wel leuk
Dude dit is breakcore
View on YouTube
View on YouTube
Deze stijl heeft geen benaming gewoon mix van D&B en hardcore, veel mensen noemen het crossbreed of crossover doordat toa het zo noemt en Genosha-175 het zo benaamt
View on YouTube
View on YouTube
Deze stijl heeft geen benaming gewoon mix van D&B en hardcore, veel mensen noemen het crossbreed of crossover doordat toa het zo noemt en Genosha-175 het zo benaamt
-
M
Tering, netzo vette shitRickie wrote: