Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: KEMAL & BMBERJCK & Coldax - F#CK YOUR BASS
- View the latest post: Adaro & Ricardo Moreno - Lost On You (ROUGH344)
- View the latest post: Lekkerfaces & TOZA ft. Teal - Real Insanity
- View the latest post: Opgekonkerd & Synthsation - ID
- View the latest post: Satirized & MC Robs - Mirror Maze
Moderators
-
K
prima track, vind die beer wel t leukste. geef nooit zo veel aandacht aan HC 'afsluiters', maar als t een beetje vol gas gaat is 't prima te doen.
Klinkt best leuk, alleen wel ietsjes kort dus als track moeilijk te beoordelen.
Vind dit stukje helaas te simpel.
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 8 hours ago
Ik dus ook, vind het trouwens ook niet echt een hardcorekickDakpan wrote:Vind dit stukje helaas te simpel.
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
klinkt best lekker 
Jammer joh is wel een beetje wat ik denk als ik dit hoor
Te weinig actie in deze track 
Vind de track die erin komt lekkerder 
Nee, maar idee is leuk en de kick is weer eens wat anders. Voor de rest te kort om over te oordelen.
Nee, maar idee is leuk en de kick is weer eens wat anders. Voor de rest te kort om over te oordelen.
Haha is ook natuurlijk gewoon n geintje deze trackSteffnov wrote:Vind de track die erin komt lekkerder
Jammer joh!hardcoresjors wrote:Ik vind t niks
Jammer, maar mij pakt 'ie ook niet echt..
Ik vind t sowieso al humor dat die track hier in dit topic is beland 
Sowieso duurt de track een scheet lang en is ie niet echt bedoeld als zijnde serieuze hardcore track, meer als track om mn live set mee te eindigen of zoals in mn decibel set ff gebruiken als overmixtrackie
Thanks voor t luisteren en beoordelen in ieder geval !
Sowieso duurt de track een scheet lang en is ie niet echt bedoeld als zijnde serieuze hardcore track, meer als track om mn live set mee te eindigen of zoals in mn decibel set ff gebruiken als overmixtrackie
-
K
DjThera wrote:Ik vind t sowieso al humor dat die track hier in dit topic is beland
Vond hem idd een perfecte tussenstap haha