Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2013 20:35 
 
Hardtraxx Newbie

Artiest: Art of Fighters

Track(s): Fuck You!

Sample/video:


Bron: Traxxtorm Records (TRAX0116)


Als je het mij vraagt echt weer een dikke klapper. :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2013 21:20 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Heeft wel wat. Maar is mij te sloom en daardoor komt voor mij de kick nogal slap over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2013 06:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Die kick :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2013 14:28 
 
Hardtraxx Newbie

Van de hele release is dit nog wel de leukste...
Vind 't wel een beetje tegenvallen van Traxtorm de laatste tijd, dat TIH project heeft veel DJ's op commercieel gebied teveel goed gedaan, jammer....
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2013 23:12 
 

Scarjoa schreef:
Van de hele release is dit nog wel de leukste...
Vind 't wel een beetje tegenvallen van Traxtorm de laatste tijd, dat TIH project heeft veel DJ's op commercieel gebied teveel goed gedaan, jammer....

Daar heb je een heel goed punt. Ontzettend jammer want ik genoot altijd van de Hardcore Italia Podcasts maar dat is ook droevige meuk tegenwoordig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 15:08 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Vond het zaterdag wel een leuk plaatje :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2014 17:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

/
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2014 17:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De track heeft wel wat, al moet ik zeggen dat ik er niet warm of koud van wordt.
Denk dat deze op een hoger tempo en in een grote zaal wel gruwelijk klinkt.. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2014 20:52 
 
Hardtraxxer

Straks besluit iedereen nog Hardstyle te gaan maken :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2014 20:30 
 
Hardtraxx Newbie

KWAAIE-MAX schreef:
Straks besluit iedereen nog Hardstyle te gaan maken :cry:


Hoe the fuck komen mensen erbij dat dit hardstyle zou zijn?
wil niet veel zeggen maar de meeste hardstyle producers mochten willen dat ze dit level produceer technisch hebben.

diegene die bepalen of iets hardstyle of hardcore is doormiddel van het tempo te beoordelen komt naar mijn idee net kijken in de hardstyle en of hardcore scene, al zijn we inmiddels wel wat gewend van de muziekale kennis van het Hardtraxx volk ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2014 20:32 
 
Hardtraxx Newbie

dave schreef:
Die kick :thumbdown:


Koop een setje fatsoenlijke monitoren en luister nogmaals

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2014 02:41 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Luister eens een fatsoenlijke hardcore kick en commenteer dan nog is -.-
Iets in de zin van Ophidian & Ruffneck - The Real, of om in de 3 mannen hun eigen discografie eens een te kiezen Power Of Knowledge. Deze kicks klinken zo hol als een leeg vat en hebben geen enkele goeie lage tonen. En dit word beluisterd door een paar kwaliteits pioneer speakers.

A-Nionic schreef:
KWAAIE-MAX schreef:
Straks besluit iedereen nog Hardstyle te gaan maken :cry:


Hoe the fuck komen mensen erbij dat dit hardstyle zou zijn?
wil niet veel zeggen maar de meeste hardstyle producers mochten willen dat ze dit level produceer technisch hebben.

diegene die bepalen of iets hardstyle of hardcore is doormiddel van het tempo te beoordelen komt naar mijn idee net kijken in de hardstyle en of hardcore scene, al zijn we inmiddels wel wat gewend van de muziekale kennis van het Hardtraxx volk ;)


1. Het is 150 BPM, mainstream heb je niet op enkele uitzonderingen naar op 150 bpm. Industrial en soorten doet dit alleen.
2. Het pitcht
3. Endymion doet dit veel met de laatste tracks.

En om maar even een paar op te noemen Geck-O, Wavolizer, Noisecontrollers, The Machine en Tuneboy halen makkelijk dit niveau.
Voor een produceertechnisch hoog trio maken ze anders vrij veel dezelfde shit en maken ze bijna nog meer remixes dan eigen tracks. Beetje gebrek aan creativiteit lijkt me.

Ohja, je zit zelf ook op hardtraxx, dat maakt jou ook een hardtraxxer. En je gedraagt je nu precies hetzelfde. Beetje raar niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2014 14:15 
 
Hardtraxxer

Had het met mijn reactie overigens niet eens primair over het tempo, maar ten eerste die kick. En ten tweede laat het tempo natuurlijk ook flink te wensen over.
Forumoverzicht » Releases » Hardcore » Nieuwe tracks