Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2011 15:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Artiest: Angerfist

Track(s): The Depths Of Despair (Official Anthem)

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2011 15:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

video is prive
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2011 16:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Benieuwd, verwacht echt een Anthem, niet zo maar een nummer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2011 16:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoop dat er weer een remix komt, net als bij Statement of Disorder. Verwacht hier een nummer in de stijl van SoD en Voice of Mayhem. Symphony of Sins was weer net wat anders imo, vond ik ook lekkerder (niet gek ook, Stunned Guys & Amnesys :worship: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2011 16:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
video is prive


jaa.. toen ik em opende was er niks aan de hand, maar
echt misschien 5 minuten later was ie veranderd in privé..
misschien veranderen ze t nog. Heb em iig gehoord,
en hij is echt lekker.. vind k dan ;d
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2011 16:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Hoop dat er weer een remix komt, net als bij Statement of Disorder. Verwacht hier een nummer in de stijl van SoD en Voice of Mayhem. Symphony of Sins was weer net wat anders imo, vond ik ook lekkerder (niet gek ook, Stunned Guys & Amnesys :worship: )

Komt geen remix van, anders had die wel op het album van Angerfist gestaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2011 16:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

en hij is weer online!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2011 18:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb het gevoel alsof deze track een nóg langere break heeft dan een gemiddelde Wasted Penguinz plaat. Dit straalt toch totaal geen energie uit? Qua sound is het wel een OK anthem, maar de break mag best wat ingekort worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2011 18:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vind hem saai..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 00:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Duidelijk Angerfist stijltje, mag ik wel, maar heb liever een anthem a la Radical. :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 13:59 
 

haal die break eruit en je hebt een leuk numemrtje,, geen Anthem waardig en verdomme wanneer leren ze het nou eens bij AoD om eens een artiest een Anthem te laten maken die daadwerkelijk ook een Anthem feeling erin kan krijgen en niet zo'n standaard plaatje
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 14:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DarkestSymphony schreef:
haal die break eruit en je hebt een leuk numemrtje,, geen Anthem waardig en verdomme wanneer leren ze het nou eens bij AoD om eens een artiest een Anthem te laten maken die daadwerkelijk ook een Anthem feeling erin kan krijgen en niet zo'n standaard plaatje

Het feest heet masters of hardcore(waarvan Angerfist zo ongeveer het icoon is), en Angerfist presenteert zijn album, dan heeft hij het wel verdiend om het anthem te maken vind ik!
En het is wel een lekkere plaat maar idd niet echt een anthem, volgend jaar beter! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 18:05 
 
Hardtraxxer

Dit klinkt zeer vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 18:13 
 

hardcoresjors schreef:
DarkestSymphony schreef:
haal die break eruit en je hebt een leuk numemrtje,, geen Anthem waardig en verdomme wanneer leren ze het nou eens bij AoD om eens een artiest een Anthem te laten maken die daadwerkelijk ook een Anthem feeling erin kan krijgen en niet zo'n standaard plaatje

Het feest heet masters of hardcore(waarvan Angerfist zo ongeveer het icoon is), en Angerfist presenteert zijn album, dan heeft hij het wel verdiend om het anthem te maken vind ik!
En het is wel een lekkere plaat maar idd niet echt een anthem, volgend jaar beter! :P

verdiend? maak me alsjeblieft niet aan het lachen :lol: Angerfist heeft al genoeg MoH anthems gemaakt voor één bepaald feest vind het wel goed zo met die Angerfist.. laat Hellsystem of een andere grote artiest eens een poging wagen om een heerlijke anthem te maken inplaats vn uitgemolken sounds vn MoH en ja ik weet dat word tevaak gezegd maar het is de waarheid en dit is zoooo geen anthem waardig gewoon standaard angerfist plaat :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 18:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DarkestSymphony schreef:
verdiend? maak me alsjeblieft niet aan het lachen :lol: Angerfist heeft al genoeg MoH anthems gemaakt voor één bepaald feest vind het wel goed zo met die Angerfist.. laat Hellsystem of een andere grote artiest eens een poging wagen om een heerlijke anthem te maken inplaats vn uitgemolken sounds vn MoH en ja ik weet dat word tevaak gezegd maar het is de waarheid en dit is zoooo geen anthem waardig gewoon standaard angerfist plaat :thumbdown:

Hij presenteert hier zijn album, dan kan een anthem daar ook wel bij,
ik geef je groot gelijk dat ze de kans ook aan andere dj's moeten geven, maar ik vind het wel logisch dat hij het anthem maakt voor een feest waarop hij zijn eigen album presenteert!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 22:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

en sowieso omdat hij nu hoog in de DJ Mag staat en omdat hij al heel lang bij MOH zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 22:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
en sowieso omdat hij nu hoog in de DJ Mag staat en omdat hij al heel lang bij MOH zit.

vanaf het begin bij MoH :P
angerfist is gewoon MoH :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 22:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Understatement he :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 22:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
angerfist is gewoon MoH :P

Echter is Outblast de big boss daar :P Maar de sounds van Angerfist zijn inderdaad tekenend voor MOH
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 22:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
hardcoresjors schreef:
angerfist is gewoon MoH :P

Echter is Outblast de big boss daar :P Maar de sounds van Angerfist zijn inderdaad tekenend voor MOH

vind angerfist beter dan outblast! :P
maar zijn beide gewoon de bekendste hardcore dj's samen met korsakoff, en dat is onverdiend want er zijn vele betere! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 23:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
Steffnov schreef:
hardcoresjors schreef:
angerfist is gewoon MoH :P

Echter is Outblast de big boss daar :P Maar de sounds van Angerfist zijn inderdaad tekenend voor MOH

vind angerfist beter dan outblast! :P
maar zijn beide gewoon de bekendste hardcore dj's samen met korsakoff, en dat is onverdiend want er zijn vele betere! :P

Ik bedoel, Outblast is de eigenaar (dacht ik? Iig het brein erachter) van MoH :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 23:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja dat is volgens mij ook zo, die man is wel ontzettend belangrijk voor de hardcore scene, maar alsnog vind ik hem zwaar ruk! :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 12:21 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nee dank
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 17:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Ik bedoel, Outblast is de eigenaar (dacht ik? Iig het brein erachter) van MoH :p

I'm sorry my friend, Masters of Hardcore was founded by Bass-D & King Matthew :)
Outblast runt het vandaag de dag inderdaad, als ik het goed heb gelezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 17:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
Steffnov schreef:
Ik bedoel, Outblast is de eigenaar (dacht ik? Iig het brein erachter) van MoH :p

I'm sorry my friend, Masters of Hardcore was founded by Bass-D & King Matthew :)
Outblast runt het vandaag de dag inderdaad, als ik het goed heb gelezen.

Ik praat ook in tegenwoordige tijd he, dat hij het nu doet. Schiet jij nu maar op met deel 2 van de mix ;)
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardcore » Nieuwe tracks