HS Event set

Zatox @ Zero DB

Event
Zero DB
Was onzippyshare.comhotfile.com
Hardtraxxer
155 posts member since 2010
last seen Feb 2014
Zatox! :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
Chukkels wrote:
07. Headhunterz – The Message is Hardstyle
Net nu hij weer was gestegen in mijn reputatielijst, daalt hij weer ontiegelijk snel naar beneden. Ik hoopte dat ik het op Hard Bass niet goed hoorde, maar blijkbaar toch wel. Wat een gigantisch kutnummer. Nu al genomineerd voor fail van het jaar! :sick:
Echt hoor! :/
G
heerlijke set :D

die Zatox ft. Nikkita & MC Ruffian - Another Level is btw ook echt dik! :bomb:
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Maximum wrote:
Chukkels wrote:
07. Headhunterz – The Message is Hardstyle
Net nu hij weer was gestegen in mijn reputatielijst, daalt hij weer ontiegelijk snel naar beneden. Ik hoopte dat ik het op Hard Bass niet goed hoorde, maar blijkbaar toch wel. Wat een gigantisch kutnummer. Nu al genomineerd voor fail van het jaar! :sick:
Echt hoor! :/
Hier kan ik 't alleen maar mee eens zijn, slechtste nummer wat ik ooit gehoord heb... Verder is deze lijst wel aardig van zatox :)
F
Hardtraxx Veteran
6758 posts member since 2008
last seen Nov 2020
Lekker setje hoor! ^^
M
Hardtraxxer
852 posts member since 2012
last seen Nov 2018
BUMP :$ iemand die deze nog heeft?
C
Hardtraxx Addict
1375 posts member since 2011
last seen Aug 2016
frankhardenberg wrote:
FRArnold wrote:Hij is de DJ dus hij moet zelf weten hoe die zijn sets invult.

Of iemand daar problemen mee heeft is dat zijn eigen probleem en niet die van Zatox.
Zatox doet gewoon zijn ding, hoe jammer dat voor ons ook kan zijn.
Snap sowieso niet waarom wij zo ondankbaar en kritiekvol zijn over setjes zijn die hier vrij komen van grote namen.
ook grote DJ's kunnen kritiek verwachten, helemaal omdat er zoveel avn word verwacht.
Misschien moet je zelf niet zoveel verwachten. Zatox heeft veel dikke tracks vind zeker niet erg om ze op een feest te horen aangezien de altijd lekker door beuken.
Natuurlijk heeft ie wel is tracks die niet helemaal vet zijn (heeft elke artiest).
Vaak zeuren hier ook mensen om niks want op een feest gaan ze alsnog los op een nummer wat ze afkraken :x
Hardtraxx Addict
1416 posts member since 2013
last seen Dec 2016
Reageren op een discussie van 2 jaar terug, waarom niet ^^

Active topics in Livesets

Moderators