Daar dacht ik dus ook meteen aan.wrote:Als dat nummer van Noisecontrollers (Give It Up, overigens dacht ik eerst dat het een remix zou zijn van Project One - Halfway There) zijn ze ook flink aan het experimenteren geslagen! Tof!
This set was only ever posted as a download that no longer exists. It was on q-dance.nl.
Tracklist · 17 tracks
- 01Wildstylez - Back 2 BasicsWildstylez - Back 2 Basics / Huh? (Digital Age 00?) on Tracks
- 02Ambassador Inc. - Put This On Youtube (Wildstylez remix)Ambassador Inc. - Put This On Youtube (DWX025) on Tracks
- 03The Pitcher Feat. Slim Shore - This Is Who We AreThe Pitcher - Smack (FUSIONCD-003-2) on Tracks
- 04Wildstylez - Extraordinary HappinessVarious Artists - Hard Bass volume 10 (SMCCD18) on Tracks
- 05Wildstylez - No Time To Waste (Qlimax Edit)Wildstylez - No Time To Waste (Defqon.1 Anthem 2010) (Q047) on Tracks
- 06Noisecontrollers - Give It UpV.A. - Bassleader 2010 (TOFF-017) on Tracks
- 07Headhunterz - From WithinHeadhunterz - From Within' on Tracks
- 08Wildstylez & Isaac - Lost In MusicQ-BASE - Lost In Dreams 2010 (QDACM201000?) on Tracks
- 09Noisecontrollers - Disco Is The MusicNoisecontrollers - Disco is the Music on Tracks
- 10Wildstylez - Delay DistortionWildstylez - Feedback/Delay Distortion (SSL020) on Tracks
- 11D-Block & S-Te-Fan - Music Made Addictz (Headhunterz & Wildstylez rmx)D-Block & S-te-Fan - Music Made Addictz (Artist Album) on Tracks
- 12Wildstylez - Complex SituationV/A - Qlimax 2009 - The Nature Of Our Mind on Tracks
- 13Wildstylez - Huh?Wildstylez - Back 2 Basics / Huh? (Digital Age 00?) on Tracks
- 14Headhunterz & Wildstylez Feat. MC Villain - Stuck In Your HeadHeadhunterz & Wildstylez - Stuck In Your Head (Ed E.T & D.T.R 2014 Reverse Booty) on Tracks
- 15Brooklyn Bounce - Club Bizarre (Noisecontrollers & Headhunterz remix)V/A - Thrillogy 2010 (CB2S201006) on Tracks
- 16Alpha Twins & Wildstylez - BreatheAlpha Twins & Wildstylez - Breathe on Tracks
- 17Noisecontrollers & Wildstylez - StardustNoisecontrollers & Wildstylez - Stardust on Tracks
Live on qlimax 2010 THE Wildstylez?? Hij is in z'n 1tje!!
Maar voor de rest een prima set!!!
Maar voor de rest een prima set!!!
R
6 posts member since 2009
last seen Nov 2011
Nummer 15 is volgens mij anthem van black 2011 
Echt een super set, een van de beste van de avond. Black anthem knalde goed! 
T
1 posts member since 2010
last seen May 2011
15: The prophet & frontliner - BLACK (anthem 2011)???? 
Samen met Zatox de helden van de avond!
O
Hardtraxxer
967 posts member since 2009
last seen Jan 2013
15. TBA – TBA = frontliner & the prophet - black anthem 2011 had ik ergens gezien, maar is denk ik niet bevestigd... maar wie weet 
Dat geeft youtube als naam mee ja. Wij houden het voorlopig even hierop.wrote:15. TBA – TBA = frontliner & the prophet - black anthem 2011 had ik ergens gezien, maar is denk ik niet bevestigd... maar wie weet
WAT EEN HELDENSET zeker dat laatste nummer geweldig zeg

F
Hardtraxx Veteran
6758 posts member since 2008
last seen Nov 2020
Zou me overigens niet verbazen als dit gewoon een "Digital Age" plaat is.wrote:Dat geeft youtube als naam mee ja. Wij houden het voorlopig even hierop.wrote:15. TBA – TBA = frontliner & the prophet - black anthem 2011 had ik ergens gezien, maar is denk ik niet bevestigd... maar wie weet
[quote="No Fearzz"]Live on qlimax 2010 THE Wildstylez?? Hij is in z'n 1tje!!
idd wordt daarna ook nog they over wildstylez gezegd. Kom op dat soort fouten kunnen toch gewoon niet als je een beetje met je vak bezig bent!
idd wordt daarna ook nog they over wildstylez gezegd. Kom op dat soort fouten kunnen toch gewoon niet als je een beetje met je vak bezig bent!
Idd.. Vindt Fausto sowieso ook irritant.. hij zegt de hele tijd hetzelfde en de vragen die die stelt aan de DJ's zijn dezelfde als in de Qlimax Interview filmpjes..wrote:idd wordt daarna ook nog they over wildstylez gezegd. Kom op dat soort fouten kunnen toch gewoon niet als je een beetje met je vak bezig bent!wrote:Live on qlimax 2010 THE Wildstylez?? Hij is in z'n 1tje!!
Ja, ik heb ook heimwee naar Jeff-E. Dat ik dat ooit zou zeggen... Maar Jeff-E heeft tenminste enthousiasme in z'n stem. Als Jeff-E gewoon de rust had van Fausto, zou het een top-host zijn. Fausto komt gewoon enorm ongeïnteresseerd over.wrote:Idd.. Vindt Fausto sowieso ook irritant.. hij zegt de hele tijd hetzelfde en de vragen die die stelt aan de DJ's zijn dezelfde als in de Qlimax Interview filmpjes..wrote:idd wordt daarna ook nog they over wildstylez gezegd. Kom op dat soort fouten kunnen toch gewoon niet als je een beetje met je vak bezig bent!wrote:Live on qlimax 2010 THE Wildstylez?? Hij is in z'n 1tje!!
Z
Artist
1062 posts member since 2008
last seen Aug 2025
Fijn setje, ben benieuwd op HardBass! 
Heb die van zippyshare gedownload, maar dan krijg je dezelfde mix 2x achter elkaar haha. Das er 1tje van 1 uur 40 min haha. Ff splitsen dan maar
toch knap hoe de radiohost door elke climax heen kan lullen. 
B
Hardtraxxer
78 posts member since 2009
last seen Dec 2010
aantrekkelijk setje allaan had ie voor mij Huh en MMA eruit mogen laten.. 
Zo, en deze gaat METEEN op mijn iPod. Heel stoer dat ze nu luisterbaar zijn!
Heerlijk om de tracks op (geen hoge, maar normale) kwaliteit te luisteren.
Nieuwe zooi klinkt netjes zo!
Heerlijk om de tracks op (geen hoge, maar normale) kwaliteit te luisteren.
Nieuwe zooi klinkt netjes zo!
Godver wat een kippenvel naar back in the days, we kwamen toen net binnen gelopen en gingen al gelijk los op de trap.. wat een gruwelijk lekker nr!\
outro van from within
Willem heeft denk toch wel een lekker nummertje neergezet.
outro van from within
OMG! Breathe en stardust zijn HQ nog vetter