HS Show

Villain - XXlerator #26

Show
XXlerator #26
Listen onSoundCloud
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
chas1n wrote:
Khadber wrote:Het leuke vind ik dat er altijd een lijn in de podcast zit: van melodieus naar hard-drop achtige zaken en dan raw, voelt heel natuurlijk qua opbouw.
Nieuwe Wildstylez & Brennan Heart is geweldig, net als Houserockerz. Echt een prachtplaat. De classic is je vergeven haha. Gaat komende maand nog wel met regelmaat op :).
Is dit weer een nieuw hokje wat ik gemist heb?
Is iets wat gepromoot wordt door Dr. Rude, in dat hoekje zou je ook onder andere Phrantic kunnen plaatsen. Ik noem het niet specifiek zo om het hokje, maar het dekt de lading wel aardig.
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Houserockerz :loving:
Hardtraxx Veteran
3256 posts member since 2009
last seen 38 minutes ago
Het is natuurlijk wel truth en geen thruth michael! Let er elke x op als ik m opzet xd
Voor de rest weer heerlijke lijst, super chille podcast blijft dit toch. Vooral nu met zonnetje :love:
Artist
53 posts member since 2011
last seen Jan 2017
AerosNL wrote:Echt vet dat ik er ook een keertje in zat :$
Thanks Villy :D
Dik verdient, and keep up :thumbsup:
Artist
last seen Jan 2017
Khadber wrote:Het leuke vind ik dat er altijd een lijn in de podcast zit: van melodieus naar hard-drop achtige zaken en dan raw, voelt heel natuurlijk qua opbouw.
Nieuwe Wildstylez & Brennan Heart is geweldig, net als Houserockerz. Echt een prachtplaat. De classic is je vergeven haha. Gaat komende maand nog wel met regelmaat op :).

Thanks !!!!! :clap:
Artist
last seen Jan 2017
jaron123 wrote:Het is natuurlijk wel truth en geen thruth michael! Let er elke x op als ik m opzet xd
Voor de rest weer heerlijke lijst, super chille podcast blijft dit toch. Vooral nu met zonnetje :love:
Het is maar net hoe aandachtig je ernaar luistert ;) maar ik zeg het niet verkeerd
Hardtraxx Addict
1244 posts member since 2012
last seen Jan 2018
Deze set veel aangehad afgelopen dagen en veel leuke platen van relatief onbekende producers!
Inner Heat - My Word springt er voor mij echt het meest uit, enige tegenvaller is de kick die naar mijn mening iets te hoog gaan.

Active topics in Livesets

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 13 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 22 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago