HS Show

Villain - XXlerator #25

Show
XXlerator #25
Listen onSoundCloud

Tracklist · 25 tracks

1. 01Technoboy ‘n’ Tuneboy aka TNT - Fuel (Gasoline Mix)TNT - Fuel (Gasoline mix) on Tracks
  2. 02Dr. Rude ft. MC Villain - Break the FloorDr Rude & Villain - Break The Floor (DWX-227) on Tracks
  3. 03Fearsome - Take Me AwayFearsome - Take Me Away (XBONE034) on Tracks
  4. 04Hatsune Miku - Senbonzakura (Frontliner Remix)Hatsune Miku - Senbonzakura (Frontliner Remix) on Tracks
  5. 05Wasted Penguinz - FreefallWasted Penguinz - Free Fall (DWX-224) on Tracks
  6. 06Sylence - OdeSylence - Ode (DWX226) on Tracks
  7. 07RAM - RAMelia (Cyber Bootleg)
  8. 08Ecstatic - You’re Not AloneEcstatic - You're Not Alone on Tracks
  9. 09Josh & Wesz - RetrospectJosh & Wesz - Retrospect (DWX-218) on Tracks
  10. 10Da Tweekaz - The Hanging Tree (Reverze Bootleg)Da Tweekaz - The Hanging Tree (Bootleg) on Tracks
  11. 11Sound Rush - Take Me BackSound Rush - Take Me Back (NEXT011) on Tracks
  12. 12Notoriouz - Unknown
  13. 13Noisecontrollers - Circles (Back For You) (Max Enforcer Mashup)VA - The Qontinent 2014 (TOFF-042) on Tracks
  14. 14Juized - Burning HeavenJuized - Burning Heaven on Tracks
  15. 15Noisecontrollers - CTRL.ALT.DELETENoisecontrollers - Ctrl Alt Delete (Q041) on Tracks
  16. 16Markove - Our Journey
  17. 17Avana - Maniac MaterialAvana - Maniac Material on Tracks
  18. 18MAKJ & Lil Jon - Let’s Get Fucked Up (Zatox bootleg)MAKJ & Lil Jon - Let's Get Fucked Up (Zatox Hardstyle Bootleg) on Tracks
  19. 19The Pitcher - Power To The PeopleThe Pitcher - Shock And Awe (FUSIONCD007) on Tracks
  20. 20DJ Thera - The ParanormalThe Strangerz - Paranormal on Tracks
  21. 21Frequencerz - I Need YouVA - Defqon.1 2013 (BYMCD041) on Tracks
  22. 22Hardcraft - Children’s HourHardcraft - Children's Hour (EOL008) on Tracks
  23. 23B-Front - BlacknessB-Front - Blackness on Tracks
  24. 24Endymion & High Voltage - About To Get RawEndymion & High Voltage - About To Get Raw (NB001) on Tracks
  25. 25Darklight - Outrageous
S
Villain Presents XXlerator - Episode #25
View on SoundCloud

Tracklist:
1) Technoboy ‘n’ Tuneboy aka TNT – Fuel (Gasoline Mix)
2) Dr. Rude ft. MC Villain – Break the Floor
3) Fearsome – Take Me Away
4) Hatsune Miku – Senbonzakura (Frontliner Remix)
5) Wasted Penguinz – Freefall
6) Sylence – Ode
7) RAM – RAMelia (Cyber Bootleg)
8) Ecstatic – You’re Not Alone
9) Josh & Wesz – Retrospect
10) Da Tweekaz – The Hanging Tree (Reverze Bootleg)
11) Sound Rush – Take Me Back
12) Notoriouz – Unknown
13) Noisecontrollers - Circles (Back For You) (Max Enforcer Mashup)
14) Juized – Burning Heaven
15) Noisecontrollers – CTRL.ALT.DELETE
16) Markove – Our Journey
17) Avana – Maniac Material
18) MAKJ & Lil Jon – Let’s Get Fucked Up (Zatox bootleg)
19) TBA – TBA
20) The Pitcher – Power To The People
21) DJ Thera – The Paranormal
22) Frequencerz – I Need You
23) Hardcraft – Children’s Hour
24) B-Front – Blackness
25) Endymion & High Voltage – About To Get Raw
26) Darklight – Outrageous
S
Erg fijn lijstje. Mijn complimenten voor het iedere keer weer neerzetten van z'n tracklist!
M
Hardtraxx Veteran
14200 posts member since 2013

Nou.. nog 1tje.. zucht..
K
Mitzinator wrote:7) RAM – RAMelia (Cyber Bootleg)

Nou.. nog 1tje.. zucht..
Ik denk niet dat hij enig idee heeft wat de achterliggende gedachte is van die track of wel?
Hardtraxx Elite
2085 posts member since 2012
last seen 17 hours ago
Kiloknaller wrote:

Nou.. nog 1tje.. zucht..
Ik denk niet dat hij enig idee heeft wat de achterliggende gedachte is van die track of wel?
Daar zat ik ook al aan te denken
M
Hardtraxxer
181 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Mwah, ik mag toch aannemen dat die zich wel een beetje verdiept zal hebben..?
Vocalen zijn in ieder geval een van de beste ooit..geweldig! (L) :loving:
Ik zag alleen poosje terug een post op Facebook van Pontuz of Jon dat ze het origineel zo goed vonden..ik denk eigenlijk dat die er daardoor op is gekomen om er een bootleg van te maken en niet uit zichzelf ..

Maar wel een lekker luisterplaatje door die vocalen.. :love:
Hardtraxx Admin
10594 posts member since 2010
last seen 14 hours ago
Kiloknaller wrote:

Nou.. nog 1tje.. zucht..
Inderdaad, belachelijk.. Ik kan me er best boos om maken, totaal geen respect.
S
Wat is de gedachte achter het origineel dan? Ik ken volgens mij dat hele nummer niet :$ en ben nu toch wel benieuwd.
Hardtraxx Admin
10594 posts member since 2010
last seen 14 hours ago
sandervanbruggen wrote:Wat is de gedachte achter het origineel dan? Ik ken volgens mij dat hele nummer niet :$ en ben nu toch wel benieuwd.
RAM (de artiest) is zijn vrouw (Amelia) verloren en daarom heeft hij ter nagedachtenis RAMelia gemaakt.
Hardtraxx Veteran
3178 posts member since 2010
last seen Jun 2025
Om er nou al meteen van uit te gaan dat deze jongen totaal niet na kan denken en zich niet heeft verdiept in een plaat waar hij een bootleg van maakt :/ Waarom zouden jullie het wel kunnen weten en hij niet?

Vind dat hij het origineel goed in zijn waarde heeft gelaten. Ik kende het origineel zelf niet, maar dankzij de bootleg nu gelukkig wel.
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
19 is een nieuwe Pitcher plaat, wachtte er al een tijdje op voor een betere versie, wat een plaat :worship: :worship:
Hardtraxx Elite
2642 posts member since 2011
last seen 23 days ago
Bah, walgelijk om dit te doen :sick:
In zijn waarde gelaten? Totaal niet. Gewoon tempo omhoog en een eigen kick eronder. Zo respectloos, echt walgelijk. Ik hoop dat RAM dit nooit hoeft aan te horen, plaatsvervangende schaamte krijg ik ervan :mad:
Artist
53 posts member since 2011
last seen Jan 2017
Ik heb weer mijn best gedaan guys, hoop dat jullie het leuk vinden :thumbsup:

En guys, over RAMelia, ik denk dat RAM het wel kan waarderen dat zijn eerbetoon door ons genre word opgepakt en dat mensen ervan kunnen genieten (al weet niet iedereen de gedachte erachter, maar dat vind ik niet uitmaken want de muziek die spreekt)

En in the end blijft het een kwestie van smaak wat hij er mee gedaan heeft, ik kan er van genieten in ieder geval, want de song raakt mij nog steeds in deze versie :yes:
Hardtraxx Addict
1845 posts member since 2014
last seen Aug 2025
Mc Villain wrote:Ik heb weer mijn best gedaan guys, hoop dat jullie het leuk vinden :thumbsup:

En guys, over RAMelia, ik denk dat RAM het wel kan waarderen dat zijn eerbetoon door ons genre word opgepakt en dat mensen ervan kunnen genieten (al weet niet iedereen de gedachte erachter, maar dat vind ik niet uitmaken want de muziek die spreekt)

En in the end blijft het een kwestie van smaak wat hij er mee gedaan heeft, ik kan er van genieten in ieder geval, want de song raakt mij nog steeds in deze versie :yes:
Dit. En de leden met de kortzichtige reacties in dit topic mogen weer even terug naar school. :thumbup:
Hardtraxx Addict
1845 posts member since 2014
last seen Aug 2025
Paultheone wrote:19 is een nieuwe Pitcher plaat, wachtte er al een tijdje op voor een betere versie, wat een plaat :worship: :worship:
Twee Pitcher tracks achter elkaar? :P
Hardtraxx Elite
2642 posts member since 2011
last seen 23 days ago
Mc Villain wrote:(al weet niet iedereen de gedachte erachter, maar dat vind ik niet uitmaken want de muziek die spreekt)

Mee eens, alleen vind ik hem er persoonlijk een stuk minder op geworden. Zal ook komen doordat ik het origineel een vd beste tracks van 2013 vind. :innocent:

Set gaat straks even aan tijdens het studeren, TL ziet er leuk uit :thumbup:
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
Kaasstaaf wrote:
Paultheone wrote:19 is een nieuwe Pitcher plaat, wachtte er al een tijdje op voor een betere versie, wat een plaat :worship: :worship:
Twee Pitcher tracks achter elkaar? :P
Yup
Hardtraxx Veteran
3256 posts member since 2009
last seen 1 hour ago
Sound rush krijgt dus overal wildstylez kicks onder ipv hun eigen.
Wel vette lijst weer, ga zo door villain!
S
Waarom kan ik jouw podcast wel altijd downloaden maar vervolgens niet in Windows mediaplayer afspelen en hem wel downloaden naar mijn MP4 maar hem daar dan ook nooit meer in kunnen vinden?? Kan hem verder alleen in Philips Songbird afspelen. :cry:
M
Hardtraxx Veteran
14200 posts member since 2013
sandervanbruggen wrote:Waarom kan ik jouw podcast wel altijd downloaden maar vervolgens niet in Windows mediaplayer afspelen en hem wel downloaden naar mijn MP4 maar hem daar dan ook nooit meer in kunnen vinden?? Kan hem verder alleen in Philips Songbird afspelen. :cry:
Moet je hem even converten naar mp3 ;)
Hardtraxx Addict
1820 posts member since 2010
sandervanbruggen wrote:Waarom kan ik jouw podcast wel altijd downloaden maar vervolgens niet in Windows mediaplayer afspelen en hem wel downloaden naar mijn MP4 maar hem daar dan ook nooit meer in kunnen vinden?? Kan hem verder alleen in Philips Songbird afspelen. :cry:
1. Behoorlijke muziekspeler installeren en nooit meer Windows Media Player gebruiken.
2. Behoorlijke MP3-speler kopen.
S
Meph0 wrote:
1. Behoorlijke muziekspeler installeren en nooit meer Windows Media Player gebruiken.
2. Behoorlijke MP3-speler kopen.
Jij wilt niet weten wat dat ding gekost heeft. Het is een zeer behoorlijke MP4 speler.

Dankje Mitzi :kiss:
Hardtraxx Veteran
4329 posts member since 2009
last seen 1 hour ago
Mc Villain wrote:Ik heb weer mijn best gedaan guys, hoop dat jullie het leuk vinden :thumbsup:

Hoi Villain,

Even over 2) Dr. Rude ft. MC Villain – Break the Floor. Kreeg een kort moment kippenvel bij de melodie, maar dit valt zo onnodig hard weg bij de climax. Wat is de gedachte achter de keuze voor een anti.......zondeeee!!

Deze melodie is echt voer voor een euforische klapper!
Hardtraxx Veteran
3416 posts member since 2009
last seen Apr 2025
lekker setje ^^
Zygoma wrote:
Bah, walgelijk om dit te doen :sick:
In zijn waarde gelaten? Totaal niet. Gewoon tempo omhoog en een eigen kick eronder. Zo respectloos, echt walgelijk. Ik hoop dat RAM dit nooit hoeft aan te horen, plaatsvervangende schaamte krijg ik ervan :mad:
Aanstellen is ook een vak :P
Artist
53 posts member since 2011
last seen Jan 2017
Zygoma wrote:
Mc Villain wrote:(al weet niet iedereen de gedachte erachter, maar dat vind ik niet uitmaken want de muziek die spreekt)

Mee eens, alleen vind ik hem er persoonlijk een stuk minder op geworden. Zal ook komen doordat ik het origineel een vd beste tracks van 2013 vind. :innocent:

Set gaat straks even aan tijdens het studeren, TL ziet er leuk uit :thumbup:

Juist wat ik al zei, het blijft kwestie van smaak en je moet een beetje langs het orgineel heen luisteren (al is dat wel moeilijk als het je favo track is)

Active topics in Livesets

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 9 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 14 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 23 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago