Artwork: Villain - XXlerator #17
HS Show

Villain - XXlerator #17

Show
XXlerator #17
Hardtraxx Crew
4900 posts member since 2011
last seen 8 days ago
Download Villain presents XXlerator - Episode #17:
View on SoundCloud
View on YouTube

Tracklist:
1) Frontliner – TBA2 (One More Time)
2) Faizar - Alive
3) Adrenalize – Island of Adventure
4) Tove Lo – Habits (Omegatypez Bootleg)
5) Envine – Light To Dark
6) Coldplay – Sky Full Of Stars (Max Enforcer’s Unofficial Remix)
7) Frontliner feat. Kristina Antuna - Galaxies Collide
8) Dr. Rude – Noesis
9) D-Block & S-te-Fan and Deepack - Rocking with the Best!
10) Psyko Punkz Ft. Dope D.O.D. - Drunken Masta
11) D-Block & S-te-Fan ft. Mc Villain - Evolutionz (Ran-D rmx)

Guest Ride by Outbreak
12) Toneshifterz - Wild Wild Weekend (Official Qontinent Anthem 2014)
13) Code Black - Unleash The Beast (Defqon.1 Australia 2014 Anthem)
14) Hard Driver - Bassdrops
15) Frequencerz - Bitch
16) Brennan Heart - F.I.F.O (Outbreak Remix)
17) Outbreak Feat. DV8 Rocks! - Get The Mean
18) Frontliner - External Life (The Strangerz Remix)
19) Digital Punk - FireStorm
20) Outbreak - We Want Your Soul
21) Radical Redemption - Brutal 3.0

XXlerator Raw
22) E-Force & Frequencerz – Men of Steel
23) B-Front & Alpha2 – Tormented
24) Digital Mindz – Resonant (TALENT TRACK)
25) B-Front & Donkey Rollers – Vitruvius
26) Zany & Hard Driver – Dirty South
27) Tartaros – Bustin’ Jieber
28) Stereotuners – When I Buzz
29) Delete – Level
M
Hardtraxx Veteran
14192 posts member since 2013
When I Buzz :loving:
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
Geen bassface want fuck jullie xd Naja als nog gewoon lekker lijstje
Hardtraxx Addict
1027 posts member since 2014
last seen Sep 2014
Geweldige tracklist voor een podcast :thumbsup:
M
Hardtraxx Veteran
Paultheone wrote:Geen bassface want fuck jullie xd Naja als nog gewoon lekker lijstje
Wil Outbreak exclusief houden. xd
D
Hardtraxxer
107 posts member since 2011
last seen Oct 2015
Mitzinator wrote:
Paultheone wrote:Geen bassface want fuck jullie xd Naja als nog gewoon lekker lijstje
Vandaar dat ik hem 6x op DefQon heb gehoord/ :P
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Mitzinator wrote:
Vandaar dat Da Tweekaz & Luna hem al in hun podcast/warmup gedraaid hebben.

De episode is btw niet veel bijzonders...
C
Hardtraxx Addict
1375 posts member since 2011
last seen Aug 2016
Mitzinator wrote:
Haha vind die hele track niet eens meer bijzonder zelfde vind ik met Hollow :P
M
Hardtraxx Veteran
CiRiXxX wrote:
Mitzinator wrote:
Haha vind die hele track niet eens meer bijzonder zelfde vind ik met Hollow :P
Same.
Artist
53 posts member since 2011
last seen Jan 2017
iMark wrote:
Mitzinator wrote:
Vandaar dat Da Tweekaz & Luna hem al in hun podcast/warmup gedraaid hebben.

De episode is btw niet veel bijzonders...

Waar hoe moet een tracklist er dan uit zien volgens jou, als hij wel bijzonder is ? :)
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
XXlerator Raw
22) E-Force & Frequencerz – Men of Steel
23) B-Front & Alpha2 – Tormented
24) Digital Mindz – Resonant (TALENT TRACK)
25) B-Front & Donkey Rollers – Vitruvius
26) Zany & Hard Driver – Dirty South
27) Tartaros – Bustin’ Jieber
28) Stereotuners – When I Buzz
29) Delete – Level

:worship: :worship: :worship:
Donateur
6860 posts member since 2011
last seen Jul 2017
Mc Villain wrote:Waar hoe moet een tracklist er dan uit zien volgens jou, als hij wel bijzonder is ? :)
Ik geniet pas wanneer ik GEEN "mc" hoor tijdens livesets en/of podcasts. :loving:

Tracklist is dan vrijwel onbelangrijk, als mijn beleving van muziek maar niet is verziekt door dat onnodige gelul al de tijd.
Hardtraxx Veteran
14699 posts member since 2009
last seen 1 hour ago
Mc Villain wrote: Waar hoe moet een tracklist er dan uit zien volgens jou, als hij wel bijzonder is ? :)
Perfecte mix tussen nieuwe tracks, vergeten nummers en oude knallers.

Er is zoveel oud werk waarmee de "nieuwe" liefhebbers zelden in aanraking komen maar ze eigenlijk wel horen te kennen. :P
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
Parvuz wrote:
Mc Villain wrote: Waar hoe moet een tracklist er dan uit zien volgens jou, als hij wel bijzonder is ? :)

Er is zoveel oud werk waarmee de "nieuwe" liefhebbers zelden in aanraking komen maar ze eigenlijk wel horen te kennen. :P
Dit, als je de Episodes kunt opkrikken naar 2 uur qua lengte en een stukje met oude knallers erbij kunt steken zou dit imo de podcast al ten goede komen.
Hardtraxx Veteran
3923 posts member since 2009
last seen Dec 2017
hoebedoelje wrote:
Mc Villain wrote:Waar hoe moet een tracklist er dan uit zien volgens jou, als hij wel bijzonder is ? :)
Ik geniet pas wanneer ik GEEN "mc" hoor tijdens livesets en/of podcasts. :loving:

Tracklist is dan vrijwel onbelangrijk, als mijn beleving van muziek maar niet is verziekt door dat onnodige gelul al de tijd.
Onze forumbeleving wordt anders ook aardig verziekt door die kutposts van jou de hele tijd.
F
Hardtraxx Veteran
6063 posts member since 2010
last seen 18 hours ago
touché
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Misschien heeft het zin om ook te reageren op Villain? Er wordt namelijk op best wel een normale manier om feedback gevraagd.
De opbouw van de show op zich is ook niets mis mee en de talent track zorgt wel voor nieuwe tracks die we niet in iedere hardstyle-gerelateerde show zien. Ik denk dat het grootste "probleem" eigenlijk een oerwoud van verschillende podcasts is waardoor het erg lastig is om er tussenuit te springen (al kan zo'n guestmix best leuk uitpakken).
Ik ben zelf altijd wel fan van een of twee oudere plaatjes tussen de nieuwe platen door, dat deed Headhunterz ook een tijdje en dat liep eigenlijk best vloeiend en het zorgde voor wat meer afwisseling.
Een andere optie kan misschien een soort poll zijn? De meest populaire track volgende maand er weer in stoppen of zoiets. Het zijn maar ideetjes die zo in mij opkomen.
Artist
last seen Jan 2017
hoebedoelje wrote:

Dan heb jij het volgens mij best zwaar op feesten, omdat je weet dat elk feest een mc heeft :)
Artist
last seen Jan 2017
Parvuz wrote:

Good one , I agree.... Misschien ga ik daar wel iets mee doen (y)
B
Ik stoor mezelf op een feest vrijwel nooit aan een MC, alleen als ik een setje terug luister kan het irritant zijn.
Hardtraxx Veteran
14699 posts member since 2009
last seen 1 hour ago
Mc Villain wrote: Good one , I agree.... Misschien ga ik daar wel iets mee doen (y)
Oke ben benieuwd! :thumbsup:
Artist
last seen Jan 2017
Khadber wrote:Misschien heeft het zin om ook te reageren op Villain? Er wordt namelijk op best wel een normale manier om feedback gevraagd.
De opbouw van de show op zich is ook niets mis mee en de talent track zorgt wel voor nieuwe tracks die we niet in iedere hardstyle-gerelateerde show zien. Ik denk dat het grootste "probleem" eigenlijk een oerwoud van verschillende podcasts is waardoor het erg lastig is om er tussenuit te springen (al kan zo'n guestmix best leuk uitpakken).
Ik ben zelf altijd wel fan van een of twee oudere plaatjes tussen de nieuwe platen door, dat deed Headhunterz ook een tijdje en dat liep eigenlijk best vloeiend en het zorgde voor wat meer afwisseling.
Een andere optie kan misschien een soort poll zijn? De meest populaire track volgende maand er weer in stoppen of zoiets. Het zijn maar ideetjes die zo in mij opkomen.

Thanks for feedback... Ik ga er zeker even naar kijken (y)
Artist
last seen Jan 2017
bloemkool wrote:Ik stoor mezelf op een feest vrijwel nooit aan een MC, alleen als ik een setje terug luister kan het irritant zijn.

Begrijp ik volkomen, heb het ook al vaak tegen Q-dance gezegd, dat er soms echt te veel sets met Mc's zijn en of het niet beter zou zijn om meer sets zonder uit te zenden...

Maar dat willen ze niet, omdat ze vinden dat dan het live effect weg is
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Misschien kun je voor elke groet boeking van 'vroeger' een plaat uitkiezen die je echt is bijgebleven en die voorzien van een paar woorden commentaar ofzo?
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
TiMOTHYb wrote:Misschien kun je voor elke groet boeking van 'vroeger' een plaat uitkiezen die je echt is bijgebleven en die voorzien van een paar woorden commentaar ofzo?
Vind ik wel een leuk idee! Daarbij ben je ook vrijer in je keuze natuurlijk en het heeft iets persoonlijks.

Active topics in Livesets

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 5 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 3 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 4 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 8 days ago