Artwork: Unknown Soundz - 2.5h D-Block & S-te-Fan audiovisual Tribute Set

Tracklist · 58 tracks

1. Intro
  2. D-Block & S-te-Fan - Music Made AddictVA - Hardstyle T.U.C. Vol. 2 2009 on Tracks
  3. D-Block & S-te-Fan - Music Made Addict (The Prophet Remix)D-Block & S-Te-Fan - Music Made Addict (The Prophet Remix) (EVO038) on Tracks
  4. D-Block & S-te-Fan - Take Me There (Thrillogy Edit)D-Block & S-te-Fan - Take Me There on Tracks
  5. D-Block & S-te-Fan - Loopmachine (Drive Cut)D-Block & S-Te-Fan - Loopmachine (EVO013) on Tracks
  6. D-Block & S-te-Fan - Evolutionz (2011 Refixx)VA - Hardstyle Best Of 2008 (CDDA) 3CD on Tracks
  7. D-Block & S-te-Fan - Part Of The HardVA - Hardstyle Best Of 2008 (CDDA) 3CD on Tracks
  8. D-Block & S-te-Fan - The Nature Of Our Mind (Drive Cut)D-Block & S-Te-Fan - The Nature Of Our Mind (Q-Dance/Q045) on Tracks
  9. D-Block & S-te-Fan ft. MC Villain - Sound Of The Thunder (Hard Bass 2012 edit)D-Block & S-te-Fan ft. Villain - Sound Of The Thunder (Hardbass Edit) on Tracks
  10. D-Block & S-te-Fan ft. MC Villain - X Gonna Give It To YaD-Block & S-te-Fan ft. MC Villain - X Gonna Give It To Ya on Tracks
  11. D-Block & S-te-Fan ft. MC Villain - The Magical MysteryD-Block & S-te-Fan ft. MC Villain - the Magical mystery (Official intents festival 2011 anthem) on Tracks
  12. D-Block & S-te-Fan & Isaac - Speed Of SoundIsaac & D-Block & S-te-fan - Speed Of Sound (XRATE015) on Tracks
  13. D-Block & S-te-Fan - TogetherD-Block & S-Te-Fan - Together (SCANEVO010) on Tracks
  14. D-Block & S-te-Fan - Underground TacticzD-block & S-te-fan - Underground Tacticz on Tracks
  15. D-Block & S-te-Fan, Frontliner & Hard Driver - FrictionD-Block & S-te-Fan, Frontliner & Hard Driver - Friction (EVO037) on Tracks
  16. D-Block & S-te-Fan - Burning Love (Mid Intro Cut)Various - Bassleader Compilation (TOFF030) on Tracks
  17. Nero - Promises (D-Block & S-Te-Fan Remix)Nero - Promises (D-Block & S-Te-Fan remix) on Tracks
  18. D-Block & S-te-Fan - HigherD-Block & S-te-Fan - Higher on Tracks
  19. D-Block & S-te-Fan & F8trix - Beat As OneD-Block & S-te-Fan - From the Hard EP (EVO029) on Tracks
  20. DI-RECT - Young Ones (D-Block & S-Te-Fan Remix)Di-rect - Young Ones (D-Block & S-Te-Fan Bootleg) on Tracks
  21. D-Block & S-te-Fan - Rockin Your Mind (Mid Intro Cut)
  22. D-Block & S-te-Fan - Takin’ Off (2014 Edit)D-Block & S-te-Fan - Takin' Off on Tracks
  23. D-Block & S-te-Fan - Built This CityD-Block & S-te-Fan - Built This City (DT007D) on Tracks
  24. Blasterjaxx & DBSTF feat. Ryder - Beautiful World (D-Block & S-Te-Fan Remix)Blasterjaxx & DBSTF - Beautiful World (D-Block & S-te-Fan Remix) (REVR165) on Tracks
  25. D-Block & S-te-Fan & Isaac ft. Chris Madin - AliveVA - Hardstyle Best Of 2008 (CDDA) 3CD on Tracks
  26. D-Block & S-te-Fan, The Pitcher & DV8 Rocks - Save Our Dream
  27. D-Block & S-te-Fan ft. High Voltage - Kingdom Shiverz
  28. D-Block & S-te-Fan ft. Chris Madin - Worlds CollideD-Block & S-Te-fan ft. Chris Madin - Worlds Collide (Rebirth 2014 Anthem) (EVO031) on Tracks
  29. D-Block & S-te-Fan - The Eye Of The Storm
  30. D-Block & S-te-Fan - AntidoteVA - Qlimax 2014 (QCD006) on Tracks
  31. D-Block & S-te-Fan - Promised LandVA - Hardbass Chapter 17 on Tracks
  32. D-Block & S-te-Fan - Angels & DemonsD-Block & S-te-Fan - Angels & Demons (EVO039) on Tracks
  33. D-Block & S-te-Fan - DreamsD-Block & S-te-Fan - Dreams (EVO046) on Tracks
  34. Dee-Block & S-te-Pack - Blade Me NowDee-Block & S-te-Pack - Blade Me Now on Tracks
  35. D-Block & S-te-Fan - In The Dark (Break Edit)Reverze 2014 Guardians Of Time (Album) on Tracks
  36. D-Block & S-te-Fan - God Is A DJ (Mid Intro Cut)D-Block & S-te-Fan - God Is A DJ (EVO044) on Tracks
  37. D-Block & S-te-Fan - By Myself (Mid Intro Cut)D-Block & S-te-Fan - By Myself (MAIN088) on Tracks
  38. D-Block & S-te-Fan & Isaac - World Renowed
  39. D-Block & S-te-Fan - Rebel (Sound Rush Remix)D-Block & S-te-Fan - Rebel (Sound Rush Remix) (EVO055) on Tracks
  40. D-Block & S-te-Fan & Rebourne - Louder (Loud Edit)D-Block & S-te-Fan and Rebourne - Louder (FUSION242) on Tracks
  41. D-Block & S-te-Fan - Gave You My Love
  42. D-Block & S-te-Fan - Love On Fire (Mid Intro Cut)D-Block & S-te-Fan - Love On Fire (RVC021) on Tracks
  43. D-Block & S-te-Fan - Fired Up (Mid Intro Cut)D-Block & S-te-Fan - Fired Up (EVO047) on Tracks
  44. D-Block & S-te-Fan & Isaac - Harder State Of MindD-Block & S-te-Fan & DJ Isaac - Harder State Of Mind (EVO061) on Tracks
  45. D-Block & S-te-Fan - Open Your Mind (Drive Cut)D-Block & S-te-Fan - Open Your Mind (EVO053) on Tracks
  46. D-Block & S-te-Fan - Ghost StoriesD-Block & S-te-Fan - Ghost Stories (Q183) on Tracks
  47. Ghost Stories - The Enemy (You Cannot See)Ghost Stories - The Enemy (You Cannot See) (EVO060) on Tracks
  48. D-Block & S-te-Fan - Feel InsideD-Block & S-te-Fan - Feel Inside (SCANEVO062) on Tracks
  49. D-Block & S-te-Fan - We Don’t Stop (Lights Out)D-Block & S-te-Fan & Villain - We Don't Stop (Lights Out) (EVO050) on Tracks
  50. D-Block & S-te-Fan - Twilight ZoneVarious Artists - Hard Bass volume 10 (SMCCD18) on Tracks
  51. Ghost Stories - Lake Of FireGhost Stories - Lake Of Fire (EVO059) on Tracks
  52. D-Block & S-te-Fan & Sub Zero Project - Darkest Hour (Break Edit)D-Block & S-te-Fan & Sub Zero Project - Darkest Hour (The Clock) (DWX-596) on Tracks
  53. D-Block & S-te-Fan - Brace Yourself (Drive Edit)D-Block & S-te-Fan - Brace Yourself (IMPAQT 2019 Anthem) (Q221) on Tracks
  54. D-Block & S-te-Fan & Frequencerz - The Ultimate CelebrationD-Block & S-te-Fan & Frequencerz - The Ultimate Celebration (Intents Festival 2018 Anthem) (EVO049) on Tracks
  55. D-Block & S-te-Fan - Sound Of The Thunder (D-Sturb Remix)D-Block & S-te-Fan ft. Villain - Sound Of The Thunder (Hardbass Edit) on Tracks
  56. D-Block & S-te-Fan & D-Sturb -Feel It
  57. D-Block & S-Te-Fan - Primal EnergyD-Block & S-te-Fan - Primal Energy (Defqon.1 2020 Anthem) (Q237) on Tracks
  58. D-Block & S-te-Fan - Outro
Hardtraxxer
293 posts member since 2019
last seen Nov 2025
View on Mixcloud

Een vriend van mij heeft de laatste maanden de nodige uren werk gestoken in een paar uur durende D-Block & S-te-Fan Tribute set, inclusief beeld. Zijn bericht:

Hi

Tijdens de Coronatijd heb ik een audiovisuele D-Block & S-te-Fan Tribute set “A Trip Down Memory Lane” gemaakt van twee uur en 40 minuten, en toevallig gaat deze vanavond in première op mijn YouTube kanaal. Ben je nou een DBSTF fan, houdt je van creatief mixwerk en natuurlijk de goede oude classics en heb je niks te doen? Dan is dit de link voor jou! De video is een stuk uit de film! View on YouTube

Sietse

Tracklist:

00:00 Intro
00:16 D-Block & S-te-Fan - Music Made Addict
01:12 D-Block & S-te-Fan - Music Made Addict (The Prophet Remix)
03:02 D-Block & S-te-Fan - Take Me There (Thrillogy Edit)
05:36 D-Block & S-te-Fan - Loopmachine (Drive Cut)
08:22 D-Block & S-te-Fan - Evolutionz (2011 Refixx)
12:19 D-Block & S-te-Fan - Part Of The Hard
16:09 D-Block & S-te-Fan - The Nature Of Our Mind (Drive Cut)
20:56 D-Block & S-te-Fan ft. MC Villain - Sound Of The Thunder (Hard Bass 2012 edit)
22:51 D-Block & S-te-Fan ft. MC Villain - X Gonna Give It To Ya
26:48 D-Block & S-te-Fan ft. MC Villain - The Magical Mystery
30:08 D-Block & S-te-Fan & Isaac - Speed Of Sound
34:32 D-Block & S-te-Fan - Together
37:12 D-Block & S-te-Fan - Underground Tacticz
40:30 D-Block & S-te-Fan, Frontliner & Hard Driver - Friction
43:53 D-Block & S-te-Fan - Burning Love (Mid Intro Cut)
46:06 Nero – Promises (D-Block & S-Te-Fan Remix)
48:51 D-Block & S-te-Fan - Higher
51:39 D-Block & S-te-Fan & F8trix - Beat As One
54:09 DI-RECT - Young Ones (D-Block & S-Te-Fan Remix)
56:59 D-Block & S-te-Fan - Rockin Your Mind (Mid Intro Cut)
01:00:30 D-Block & S-te-Fan - Takin’ Off (2014 Edit)
01:03:42 D-Block & S-te-Fan - Built This City
01:06:19 Blasterjaxx & DBSTF feat. Ryder - Beautiful World (D-Block & S-Te-Fan Remix)
01:09:44 D-Block & S-te-Fan & Isaac ft. Chris Madin - Alive
01:13:02 D-Block & S-te-Fan, The Pitcher & DV8 Rocks - Save Our Dream
01:16:40 D-Block & S-te-Fan ft. High Voltage - Kingdom Shiverz
01:18:22 D-Block & S-te-Fan ft. Chris Madin - Worlds Collide
01:21:04 D-Block & S-te-Fan - The Eye Of The Storm
01:23:42 D-Block & S-te-Fan - Antidote
01:27:25 D-Block & S-te-Fan - Promised Land
01:30:06 D-Block & S-te-Fan - Angels & Demons
01:32:52 D-Block & S-te-Fan - Dreams
01:35:12 Dee-Block & S-te-Pack - Blade Me Now
01:37:52 D-Block & S-te-Fan - In The Dark (Break Edit)
01:40:44 D-Block & S-te-Fan - God Is A DJ (Mid Intro Cut)
01:42:43 D-Block & S-te-Fan - By Myself (Mid Intro Cut)
01:44:51 D-Block & S-te-Fan & Isaac – World Renowed
01:46:59 D-Block & S-te-Fan - Rebel (Sound Rush Remix)
01:50:41 D-Block & S-te-Fan & Rebourne - Louder (Loud Edit)
01:53:21 D-Block & S-te-Fan - Gave You My Love
01:55:57 D-Block & S-te-Fan - Love On Fire (Mid Intro Cut)
01:58:44 D-Block & S-te-Fan - Fired Up (Mid Intro Cut)
02:01:28 D-Block & S-te-Fan & Isaac - Harder State Of Mind
02:03:58 D-Block & S-te-Fan - Open Your Mind (Drive Cut)
02:05:37 D-Block & S-te-Fan - Ghost Stories
02:08:56 Ghost Stories - The Enemy (You Cannot See)
02:12:08 D-Block & S-te-Fan - Feel Inside
02:14:38 D-Block & S-te-Fan - We Don’t Stop (Lights Out)
02:17:18 D-Block & S-te-Fan - Twilight Zone
02:19:20 Ghost Stories - Lake Of Fire
02:22:19 D-Block & S-te-Fan & Sub Zero Project - Darkest Hour (Break Edit)
02:25:37 D-Block & S-te-Fan - Brace Yourself (Drive Edit)
02:28:55 D-Block & S-te-Fan & Frequencerz - The Ultimate Celebration
02:32:32 D-Block & S-te-Fan - Sound Of The Thunder (D-Sturb Remix)
02:33:22 D-Block & S-te-Fan & D-Sturb -Feel It
02:36:00 D-Block & S-Te-Fan - Primal Energy
02:39:52 D-Block & S-te-Fan - Outro
Last edited by BroodjeKroket on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 5 hours ago
Lekker setje, gisteravond geluisterd.
Zitten veel vette overgangen in met vocals die goed op elkaar passen.
Hardtraxx Veteran
3821 posts member since 2010
last seen 22 hours ago
Eerste deel zit veel tussen uit de tijd dat DBSTF mij niet zo heel veel deden en mis daarin juist die echte oude platen van ze. Tweede deel met hun nieuwere muziek vind ik dan wel weer heel vet. Absoluut ook heel vet in elkaar gezet :D
U
1 posts member since 2021
last seen Mar 2021
Thanks voor de complimenten! Heb er ook geen platen ingedaan die mij niks deden, waardoor t echt mijn tribute set is geworden!
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Goede lijst, gaat aan :)
Hardtraxx Elite
2621 posts member since 2015
last seen 2 days ago
Vette lijst! Precies de platen die ik ook kan waarderen van de heren. Ook probz naar het beeld materiaal :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
3487 posts member since 2017
last seen 6 hours ago
BroodjeKroket wrote:en natuurlijk de goede oude classics
Die zie ik hier anders niet tussen staan :P

Maar tof! Ik zet hem binnenkort wel een keer aan.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Mark With A Tarrel wrote:
BroodjeKroket wrote:en natuurlijk de goede oude classics
Die zie ik hier anders niet tussen staan :P
Weet niet waar jij kijkt verder, maar er staan wel degelijk classics tussen.

Active topics in Livesets

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 25 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 2 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 4 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 8 days ago