HS Show Not playable

TVB - Hardset #1

Show
Hardset #1

This set was only ever posted as a download that no longer exists. It was on zippyshare.com.

D
Hardtraxx Newbie
22 posts member since 2011
last seen Feb 2012
Artiest: TVB
Track(s): Hard set #1
Sample/video:
http://www9.zippyshare.com/v/73669019/file.html

Hardstyle set van ongeveer 40 minuten.
Paar leuke en wat rauwe tracks en het is ook mijn eerste mix na een beetje oefenen!
Kleine schoonheidsfoutjes zijn er nog wel.
Reacties graag welkom ^^

Tracklist:
1. D-block & S-te-fan ft. Nero & Skrillex – Promises (TVB Mash-up)
2. Gunz for Hire – Gangsters don’t Dance
3. B-front – Face the Truth
4. Frontliner – Discorecord
5. Crypsis – Gangsta Shit
6. B-front – Inner Creativity
7. Gunz for Hire - Put it on
8. Noisecontrollers – Time has Come (Hardkoncept anthem 2010)
9. Ran-d & Adaro – Under Attack
10. Zatox – No way back (Qlimax anthem 2011)
Last edited by dancesolutions on , edited 2 times in total.
Hardtraxx Addict
1129 posts member since 2010
last seen Sep 2015
Ik had hem effe snel beluisterd! maar voor een eerste set vind ik het best netjes klinken, gewoon lekker door blijven gaan word je vanzelf steeds beter!
D
Hardtraxx Newbie
22 posts member since 2011
last seen Feb 2012
Delcone wrote:Ik had hem effe snel beluisterd! maar voor een eerste set vind ik het best netjes klinken, gewoon lekker door blijven gaan word je vanzelf steeds beter!
Thnx man, ben sinds korte beetje aan het oefenen en dit is me eerst opgenomen set dus blijf zeker oefenen!
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Caps lock mag de volgende keer wel uit ;)
Hardtraxx Addict
1129 posts member since 2010
last seen Sep 2015
dancesolutions wrote:
Delcone wrote:Ik had hem effe snel beluisterd! maar voor een eerste set vind ik het best netjes klinken, gewoon lekker door blijven gaan word je vanzelf steeds beter!
Thnx man, ben sinds korte beetje aan het oefenen en dit is me eerst opgenomen set dus blijf zeker oefenen!
Het is ook niet zo dat je ineens zomaar kan draaien je moet je zelf steeds verbeteren ! gewoon eerst vol op oefenen op et pitche/rechtlegen van de track,gewoon eerst lekker intro/outro mixen ! en als je dat goed in je vingers heb ga je andere dingen proberen!
F
Donateur
3488 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Delcone wrote:
dancesolutions wrote:
Het is ook niet zo dat je ineens zomaar kan draaien je moet je zelf steeds verbeteren ! gewoon eerst vol op oefenen op et pitche/rechtlegen van de track,gewoon eerst lekker intro/outro mixen ! en als je dat goed in je vingers heb ga je andere dingen proberen!
zoals opbouw enzo haha maar opzich wel een leuk lijstje hoor

Active topics in Livesets

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 3 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 12 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago