HS Event set Not playable

TNT @ Hardclassics on the Beach

This set was only ever posted as a download that no longer exists. It was on zippyshare.com.

Tracklist · 15 tracks

1. 01Tuneboy - Demolition (Technoboy Remix)
  2. 02TNT - First Match (Technoboy Mix)VA - Saifam Classics - Volume 02 on Tracks
  3. 03K-Traxx - Hardventure (Technoboy Remix)
  4. 04DJ Zany - Sky High (Technoboy Remix)DJ Zany - Sky High (Vioda Remix) on Tracks
  5. 05Speedwave - Junior (First Switch Mix)
  6. 06Tuneboy - Sexbusters (Technoboy Remix)Tuneboy's Remix Project(TTC053) on Tracks
  7. 07Speedwave - Mescal (Bud Mix)
  8. 08Builder - Her Voice (Super Bass Remix)Headhunterz - A Tribute (SAIFAM Mashup) (POLL300) on Tracks
  9. 09Hunter - I Shot The Blender (Technoboy Remix)
  10. 10Tuneboy - Housenation (DJ Isaac Remix)
  11. 11Dark Oscillators - Superstar DJ
  12. 12Citizen - If I Say Stop (Original Mix)
  13. 132 Best Enemies - Les Drums (TBY Remix)
  14. 14KGB's - Superdisco (Technoboy Remix)
  15. 15KGB's - Infinity (Technoboy Ruff Mix)
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
TNT @ Hardclassics on the Beach 2014 :
http://www73.zippyshare.com/v/31582525/file.html

Tracklist:
01. Tuneboy - Demolition (Technoboy Remix)
02. TNT - First Match (Technoboy Mix)
03. K-Traxx - Hardventure (Technoboy Remix)
04. DJ Zany - Sky High (Technoboy Remix)
05. Speedwave - Junior (First Switch Mix)
06. Tuneboy - Sexbusters (Technoboy Remix)
07. Speedwave - Mescal (Bud Mix)
08. Builder - Her Voice (Super Bass Remix)
09. Hunter - I Shot The Blender (Technoboy Remix)
10. Tuneboy - Housenation (DJ Isaac Remix)
11. Dark Oscillators - Superstar DJ
12. Citizen - If I Say Stop (Original Mix)
13. 2 Best Enemies - Les Drums (TBY Remix)
14. KGB's - Superdisco (Technoboy Remix)
15. KGB's - Infinity (Technoboy Ruff Mix)
J
Hardtraxxer
330 posts member since 2013
last seen 20 days ago
Was puur genieten! :loving:
D
Hardtraxx Addict
1047 posts member since 2011
last seen Apr 2023
Ook dit is een genot om naar te luisteren, damn waar blijven de tijden... Ongelooflijk dat er geen enkele HS artiest is die deze kwaliteit meer maakt. Dit is en blijft productie technisch van een veel hoger niveau dan de HS van tegenwoordig (enkele uitzonderingen zoals Bas (NC) en Wildstylez uitgezonderd)....
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Darknezz wrote:Dit is en blijft productie technisch van een veel hoger niveau dan de HS van tegenwoordig
HAHAHAHAHAHAHAHAHA
Hardtraxxer
397 posts member since 2010
last seen Apr 2017
Darknezz wrote:Ook dit is een genot om naar te luisteren, damn waar blijven de tijden... Ongelooflijk dat er geen enkele HS artiest is die deze kwaliteit meer maakt. Dit is en blijft productie technisch van een veel hoger niveau dan de HS van tegenwoordig (enkele uitzonderingen zoals Bas (NC) en Wildstylez uitgezonderd)....
Zo'n HAHAHAHAHA reactie is dan ook weer een beetje overdreven, maar ik denk wel dat melancholie een hele grote rol speelt hier. Dat heb ik zelf ook namelijk, puur genieten dit! Technisch gezien is het moeilijk te vergelijken denk ik. Ik vind dat ze tegenwoordig heel weinig uit hun mogelijkheden halen mbt tot "vroeger"
Daarbij vind ik deze periode gewoon het allerbeste!
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2025
Hardstyle uit die periode vind ik ook erg lekker hoor, maar dat de productiekwaliteit toen beter was is natuurlijk gruwelijke onzin.
C
Daveytl wrote:Hardstyle uit die periode vind ik ook erg lekker hoor, maar dat de productiekwaliteit toen beter was is natuurlijk gruwelijke onzin.
Jouw mening vind ik gruwelijke onzin
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2025
Chronic Deface wrote:
Daveytl wrote:Hardstyle uit die periode vind ik ook erg lekker hoor, maar dat de productiekwaliteit toen beter was is natuurlijk gruwelijke onzin.
Jouw mening vind ik gruwelijke onzin
Dan vind ik dat jij je oren moet laten uitspuiten.
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Ik vind dat je het sowieso niet met elkaar kan vergelijken. Kijk naar de DAW's en plugins van toen en van nu, dan lijkt het me niet meer dan normaal dat de sounds van tegenwoordig veel beter afgewerkt zijn.
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
De intro van Infinity is productie technisch 10x beter dan de gemiddelde intro met 100 screeches van tegenwoordig.
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Ik hoorde vanmiddag ook een paar oudere Saifam voorbij komen o.a. Hardbeat Market, ik zou niet weten hoe je die met de kennis en techniek van vandaag kunt verbeteren.
Hardtraxxer
397 posts member since 2010
last seen Apr 2017
Lyst wrote:Ik hoorde vanmiddag ook een paar oudere Saifam voorbij komen o.a. Hardbeat Market, ik zou niet weten hoe je die met de kennis en techniek van vandaag kunt verbeteren.
Mee eens, en het is ook zo moeilijk om dat te vergelijken. Maar de hardstyle van die tijd had gewoon veel meer power, drive, originaliteit en noem maar op. Nu worden er ok pareltjes uitgebracht maar als ik door mijn vinyltjes heenga denk ik maar 1 ding: jezus wat is er veel kwaliteit uitgebracht.
T
Hardtraxxer
290 posts member since 2011
last seen Jan 2016
Darknezz wrote:Ook dit is een genot om naar te luisteren, damn waar blijven de tijden... Ongelooflijk dat er geen enkele HS artiest is die deze kwaliteit meer maakt. Dit is en blijft productie technisch van een veel hoger niveau dan de HS van tegenwoordig (enkele uitzonderingen zoals Bas (NC) en Wildstylez uitgezonderd)....

Haha je kunt wel zien dat je zelf niks van producen weet, dat neem ik je niet kwalijk hoor maar dat kun je gewoon niet zeggen en met elkaar vergelijken.

Ben zelf een van de weinigen, misschien wel de enige uit de vriendengroep die dit vet vind, heerlijk!! :D
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
Juist, feest! :loving:
C
Hardtraxx Addict
1375 posts member since 2011
last seen Aug 2016
Top dit ^^ :thumbsup:
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010