Haha tering, dan vind een neger het nog warmwrote:Met 45 graden!wrote:Deze ga ik ook meenemen op vakantie! Ziet er goed uit Timmer, zon tracklist vind ik wel chill als ik in me zwembad in Mallorca lig
This set was only ever posted as a download that no longer exists. It was on megaupload.com.
Tracklist · 16 tracks
- 01Davide Sonar - Beatz 4 U
- 02Josh & Wes - Fucking Posers (Original Mix)
- 03Brennan Heart - Feel U Here (Ft Shanokee)Brennan Heart - Musical Impressions Sampler 1 (M!D!FY/MY012) on Tracks
- 04Headhunterz - MegasoundV/A - The Qontinent 2009 on Tracks
- 05Sylenth & Glitch - Music In YouSylenth & Glitch - Music In You (SCSP019) on Tracks
- 06D-Block & S-Te-Fan - Music Made AddictVA - Hardstyle T.U.C. Vol. 2 2009 on Tracks
- 07Frequencerz - Tomorrow And BeyondFrequencerz - Tomorrow And Beyond (2012 Edit) on Tracks
- 08The Kgbs - Channel Kgbs (TNT Remix)The KGB's - Channel KGBs (POLL301) on Tracks
- 09Wildstylez - Single SoundWildstylez - Phantom Beat/Single Sound (SCANSL005) on Tracks
- 10Tat & Zat - Proud To Be Loud (Original Mix)Tat & Zat - Proud To Be Loud (Droppin' Beats) on Tracks
- 11Zatox Meets The R3bels - Choir
- 12Alpha Twins - FragileAlpha Twins - Unleashed / Fragile (A2R008) on Tracks
- 13Pavo - CommunicateDecibel 2009 (CD) (SMCCD17) on Tracks
- 14Frontliner Vs Marc Acardipane - Outside World 2009 (Outside Spacer Remix)Frontliner vs. Arcadipane - Outside World 2009 (SCAN041) on Tracks
- 15In-Phase Meets Phrantic - InstrumentsIn-Phase meets Phrantic - Instruments (TRQ006) on Tracks
- 16Noisecontrollers - Yellow Minute100 X Hardstyle (CLDM2010019) on Tracks
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
Ik bedoel dat jij ook al zo'n ripper bent die EN een usb platenspeler koopt EN een vinyl en hem dan ript...wrote:waarom dat? Die plaat is gewoon geweldig en ik heb er voor betaald
Ik vind dat gewoon ongeloofwaardig dat iedereen dat roept.. waarom zou je dit doen als je hem zo kunt downloaden op div. downloadsites....?
Als je echt je tracks zou kopen, dan zou je gewoon wachten op de WEB-release, ipv. het gedoe met dat gerip...
Sorry, maar ik moest het even kwijt...
T
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2021
Ik begrijp je wel, maar ja dat ripdingspelerachtigiets is niet van mij. Alleen bij deze plaat moest dat even, verder wacht ik altijd netjes op de webjes (ik kijk om de drie weken of zo op hardstyle.com juno enz). Beter dat je commentaar geeft als niks zeggenwrote:Ik bedoel dat jij ook al zo'n ripper bent die EN een usb platenspeler koopt EN een vinyl en hem dan ript...wrote:waarom dat? Die plaat is gewoon geweldig en ik heb er voor betaald
Ik vind dat gewoon ongeloofwaardig dat iedereen dat roept.. waarom zou je dit doen als je hem zo kunt downloaden op div. downloadsites....?
Als je echt je tracks zou kopen, dan zou je gewoon wachten op de WEB-release, ipv. het gedoe met dat gerip...
Oh fijnwrote:Ik begrijp je wel, maar ja dat ripdingspelerachtigiets is niet van mij. Alleen bij deze plaat moest dat even, verder wacht ik altijd netjes op de webjes (ik kijk om de drie weken of zo op hardstyle.com juno enz). Beter dat je commentaar geeft als niks zeggenwrote:Ik bedoel dat jij ook al zo'n ripper bent die EN een usb platenspeler koopt EN een vinyl en hem dan ript...wrote:waarom dat? Die plaat is gewoon geweldig en ik heb er voor betaald
Ja het moest er even uit, sorry maar nu was jij degene die het moest bezuren
De vinyl is idd echt heel goed!
Zodra ik weer terug ben van vakantie ga ik hem zeker draaien in m'n nieuwe set!
T
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2021
Maakt niet uit, maar ja dat vinyl wordt hopelijk op defqon 2015 ofz nog gedraaid
. Net als pouding senses 
S
Mooi gedaan Stijn
.
T
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2021
Haha Stefan van Gestel,, ben jij dit nouwrote:Mooi gedaan Stijn.
S
Duh
.
T
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2021
oh neeewrote:Duh.
2015?wrote:Maakt niet uit, maar ja dat vinyl wordt hopelijk op defqon 2015 ofz nog gedraaid. Net als pouding senses
er word nu al niet meer met vinyl gedraaid
dan zijn er zelfs geen meer cd spelers meer denk
Tracklist ziet er goed uit neem hem zeker mee..
Laat je weten wat ik er van vind
T
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2021
Thanks,, dan zie ik het hier wel verschijnenwrote:Tracklist ziet er goed uit neem hem zeker mee..