HS Show

Thyron - Connected #01

Show
Connected #01
Listen onSoundCloud
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
Partofthehard wrote:Oef, als hij zelfs niet eens meer fusion tracks in z'n podcasts mag gebruiken...
Lijkt toch op een probleem met Titan, Sanctus staat er immers nog altijd tussen.
Het scheelt in ieder geval dat ie z'n podcast er niet af hoefde te halen vanwege (alweer) een ongeoorloofde promo, dat zou wel vrij ernstig zijn geweest :P
Hardtraxx Veteran
3621 posts member since 2010
last seen May 2026
Nee hoor, die is ook vervangen door Alpha Twins - Unleashed :P
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
Oh niet gezien, was alleen uitgegaan van je eerdere post :P Maar dan is het inderdaad wel duidelijk ja.
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 13 days ago
Dikke lijst, goeie afwisseling oud/nieuw. Alleen de opbouw is ver te zoeken. En jammer dat Fusion loopt te haten.

Total Disorder :oh: :bomb:
Hardtraxx Veteran
3923 posts member since 2009
last seen Dec 2017
Gristus te paard. Typ die tracklist gewoon ff uit met 1 plaat per regel. Hier krijg ik oogpleuris van als ik dit wil ontcijferen.
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
Gangsterdwerg wrote:Gristus te paard. Typ die tracklist gewoon ff uit met 1 plaat per regel. Hier krijg ik oogpleuris van als ik dit wil ontcijferen.
:lol: :lol: :lol:

Edit: moet zeggen dat het wel wat weg heeft van de kleuren van unleashed, dat was eigenlijk het eerste dat me opviel
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Gangsterdwerg wrote:Gristus te paard. Typ die tracklist gewoon ff uit met 1 plaat per regel. Hier krijg ik oogpleuris van als ik dit wil ontcijferen.
Dit is weer zo schijtvervelend he. He kijk ik ben hip, ik vind het chill om lekker alles achter elkaar te tyfen. Connect die shit, ik wil er twee.
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Titan had op Insta nog gereageerd "tnhx voor de support"

Vervolgens dus alles weg gehaald? :lol:

Begint lekker dus. Kan er beter mee stoppen, beter voor hem...
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 16 hours ago
Las toen met die album release wel dat de rechten van Crack bij Fusion lagen, zouden die dan dit geregeld hebben ? :lol: Zou wel erg kinderachtig zijn.
Donateur
last seen Aug 2024
Wel opvallend ook dat hij zijn tijd hedendaags steekt in het maken van edits, mashups en podcasts. Is er eigenlijk na het vertrek bij Fusion nog een goeie plaat uit z'n studio gekomen, en zo nee; wat zegt dat?
P
Hardtraxx Veteran
5059 posts member since 2013
last seen 5 hours ago
TiMOTHYb wrote:Wel opvallend ook dat hij zijn tijd hedendaags steekt in het maken van edits, mashups en podcasts. Is er eigenlijk na het vertrek bij Fusion nog een goeie plaat uit z'n studio gekomen, en zo nee; wat zegt dat?
Hij had een preview opgeload van nieuwe tracks. Klonk echt interessant en goed
F
Donateur
3488 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Als die het van Fusion eraf moest halen zou ik dat echt ontzettend kinderachtig vinden.
Het is nu wel een keer klaar geweest.
Iedereen mag gereleasde tracks van Fusion draaien. Als ze hem zelf hebben aangeschaft heeft Fusion er niks meer over te zeggen.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Flip Em enzovoort remix is nog niet uit.
De andere twee wel, geen idee waarom die er uit zijn.

Maar gelukkig kan men hier genoeg voorbarige conclusies trekken om dat voor mij te beantwoorden.

Een ding, Thyron snapt het tenminste met The Triple Six edit. Plusjes voor die edit.

Aan de andere kant, probeer minder monotoon te praten.
Donateur
last seen Aug 2024
Pipa wrote:
TiMOTHYb wrote:Wel opvallend ook dat hij zijn tijd hedendaags steekt in het maken van edits, mashups en podcasts. Is er eigenlijk na het vertrek bij Fusion nog een goeie plaat uit z'n studio gekomen, en zo nee; wat zegt dat?
Hij had een preview opgeload van nieuwe tracks. Klonk echt interessant en goed
Ik vind sowieso wel dat hij dikke platen maakt(e), daarom benieuwd waarom hier alleen maar edits/mashups
P
Hardtraxx Veteran
5059 posts member since 2013
last seen 5 hours ago
Ik had ook gehoopt op een paar nieuwe platen van hem, maar helaas tevergeefs.
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Hij is veel bezig met ghostproducen en heeft binnenkort een eerste release op een nieuw label (welke nog niet bekend). Verder had Titan nog een nieuwe plaat van hem gedraaid op Q-Base.
Hardtraxx Veteran
last seen May 2026
Fuzzylogic wrote: Hij is veel bezig met ghostproducen
Ohja? Dat wist ik helemaal niet, ben dan wel benieuwd voor wie eigenlijk
Hardtraxxer
95 posts member since 2015
last seen Jul 2016
pecola-tje wrote:Fuzzylogic schreef:
Hij is veel bezig met ghostproducen
vertel ^^
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Is 'ie verder niet op in gegaan.
Hardtraxx Veteran
last seen May 2026
Ligt misschien aan mij hoor, maar als een (nog maar) 18-jarig ventje vertelt dat hij het druk heeft met ghostproducen voor andere artiesten zou dat het eerste zijn waar ik op door zou vragen :P
Hardtraxxer
994 posts member since 2013
last seen Aug 2021
Schijnt dat hij tegenwoordig de platen voor B-Front maakt.
Donateur
last seen Aug 2024
pecola-tje wrote:Ligt misschien aan mij hoor, maar als een (nog maar) 18-jarig ventje vertelt dat hij het druk heeft met ghostproducen voor andere artiesten zou dat het eerste zijn waar ik op door zou vragen :P
Sowieso als iemand dat beweert, en als je dan geen antwoord geeft ben je gewoon een lul.
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
Op het gebied van presenteren mag het inderdaad wel iets enthousiaster. Wat heady altijd deed, audiofreq, kutski etc. Geeft wel net dat beetje extra. :thumbup:
Hardtraxxer
682 posts member since 2013
last seen Jan 2024
Duke wrote:Schijnt dat hij tegenwoordig de platen voor B-Front maakt.
:lol:

Active topics in Livesets

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 3 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 8 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 8 days ago