HS Event set Not playable

DJ Thera @ Loudness

This set was only ever posted as a download that no longer exists. It was on zippyshare.com.

Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2008
last seen Nov 2014
Wat een hele dikke set zeg! Ik neem hem mee!
Hardtraxx Veteran
4939 posts member since 2009
last seen Oct 2014
Dit was zonder twijfel de beste/vetste set die ik ooit live gehoord heb.

Van begin tot eind staan rammen als een gek. Zelfs op die hardcore en industrial, normaal niet heel erg weg van. Maar dit paste echt in de opbouw van die set :worship:
Hardtraxxer
731 posts member since 2009
last seen Mar 2017
wat een TL :oh: gaat zeker mee!!
Hardtraxx Veteran
5541 posts member since 2009
last seen 8 days ago
Nando wrote:
flevoboys wrote:
Pommer wrote: Edit: The Hard Way was trouwens alleen t/m de mid-intro
Rotten From The Inside ook ;) .
Nietus. :) Op de een of andere manier heb ik in die set The Hard Way gemist.. Zo zonde, wil die altijd nog een keer live horen (iig de mid-intro).
Ik heb deze set niet geluisterd maar heb wel het filmpje van Totofviking gezien en daar werd naar mijn mening toch echt alleen de mid-intro gedraaid :oh: .
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
De tering, dit noem ik idd wel afsluiterwaardig :P . Jammer dat ik dit heb gemist in April! Neem 'm nu uiteraard wel mee =D
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
Rik wrote:Dit was zonder twijfel de beste/vetste set die ik ooit live gehoord heb.

Van begin tot eind staan rammen als een gek. Zelfs op die hardcore en industrial, normaal niet heel erg weg van. Maar dit paste echt in de opbouw van die set :worship:
Was idd echt super vet ^^
G
Dream Chaser wrote:Dit was echt genieten toen :worship:
Ik vond ook de hardcore tracks super gaaf. Gucci & Butterfly (VIP) :loving: !
+1
totale bazenset dit!
Hardtraxx Veteran
3341 posts member since 2010
last seen Sep 2016
Skullfucker - C4veman blijft ook zo facking vet!
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Ik krijg alleen al kippenvel bij het bekijken van die tracklist. Man wat een herinneringen heb ik hier nog aan, kan me bijna elk moment voor de geest halen. Geniale opener met Doggystyle, de meest ziekelijke reverse ooit met TAAHK en daarna bij elk nummer denken: kan echt niet meer harder... en dan alsnog een schepje erbij! En gruwelijk dikke hardcore op het einde die perfect paste bij de rest! Butterfly en I Call Tha Shots, echt mijn all-time favorieten :love:

Dit was toch wel het vetste wat ik ooit qua set op een feest heb meegemaakt!
Hardtraxx Addict
1851 posts member since 2009
last seen Jan 2014
dawasiknie wrote:Ik krijg alleen al kippenvel bij het bekijken van die tracklist. Man wat een herinneringen heb ik hier nog aan, kan me bijna elk moment voor de geest halen. Geniale opener met Doggystyle, de meest ziekelijke reverse ooit met TAAHK en daarna bij elk nummer denken: kan echt niet meer harder... en dan alsnog een schepje erbij! En gruwelijk dikke hardcore op het einde die perfect paste bij de rest! Butterfly en I Call Tha Shots, echt mijn all-time favorieten :love:

Dit was toch wel het vetste wat ik ooit qua set op een feest heb meegemaakt!
Idd had precies hetzelfde :P Op een gegeven moment komt tresspassing en breadstick ik denken dat het ie bijna klaar was. Kijk op mn horloge moet ik nog 20 minuten ofzo en ging ie vervolgens na 7 ook nog langer door ook :P Echt nog steeds de beste afsluiter die ik op een feest heb mogen meemaken :worship:
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Ik stond ongeveer de hele set met mijn mond los.
Had echt geen idee wat er op dat moment aan de hand was, ik weet nog wel dat ik het supergrappig vond.
En de voor mij bekende platen waren fucking lekker, en Done ging bijna door de vloer heen. Gebouw stond op instorten voor mijn gevoel.

Active topics in Livesets

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 12 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 18 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago