Klasse! Deze gaat vaak op repeat 
Listen onYouTube
Tracklist · 86 tracks
- 01Josh & Wesz - Like ThizJosh & Wesz - Like Thiz EP. (HC011) on Tracks
- 02The Masochist - LDMF (Wildstylez Remix)Wildstylez & The Masochist - Pleasure / LDMF (SCANTRAXX040) on Tracks
- 03Project One - Halfway ThereProject One - Halfway There / The World Is Yours (SCRLD011) on Tracks
- 04Tatanka Pres. J. Hiroshy - Showtime (Tatanka Remix)VA - Hardstyle Is My Life (CD) on Tracks
- 05Mike NRG - Lost In Dreams (Tat & Zat Remix)Mike NRG - Lost In Dreams (Q040) on Tracks
- 06Ivan Carsten - Bumpin' Hard (Tuneboy Remix)Ivan Carsten - Bumpin Hard (BLQ059) on Tracks
- 07Showtek - Partylover (Sydney Mix)Showtek - Dominate (DMW037) on Tracks
- 08Kold Konexion - Minus OneVA - Explosive Hits Top 100 Vol. 2 on Tracks
- 09Technoboy - Next Dimensional World (Qlimax Anthem)Technoboy - Next Dimensional World / Junior (TTC046) on Tracks
- 10Project One - The Story UnfoldsProject One - Raiders Of The Sun / The Story Unfolds (SCRLD014) on Tracks
- 11Tuneboy - Dirty (Wildstylez Remix)Tuneboy/The Raiders - Dirty (POLL296) on Tracks
- 12Scope DJ - LockdownVA - 40 Hardstyle Tunes (CFD IA) WEB on Tracks
- 13Headhunterz - Rock CivilizationVA - BLACK Amsterdam 2008 CD on Tracks
- 14Hyperdrive - The PunishmentHyperdrive - The Punishment (Frequencerz Edit) on Tracks
- 15Headhunterz & Wildstylez - Blame It On The MusicVA - Hardstyle Best Of 2008 (CDDA) 3CD on Tracks
- 16Bruno Power meets Dark Oscillators - The Box
- 17Zatox vs Zany - OldskoolZatox & Zany - Old Skool / Tanz Electrik (The R3bels Rmx) (ITAL011) on Tracks
- 18Mr. Puta - La Vida NarcoticaMr. Puta - La Vida Narcotica (DMW038) on Tracks
- 19Sylenth & Glitch - Music In You (Scope DJ Loves The Reverse Bass Mix)Sylenth & Glitch - Music In You (SCSP019) on Tracks
- 20Brennan Heart - Just As EasyBrennan Heart - Musical Impressions (CLDD2009503) on Tracks
- 21Wildstylez - Muzic Or NoizeWildstylez - Muzic Or Noize / The Moon (SCREL017) on Tracks
- 22Frontliner - ExpressionzFrontliner - Sunblast / Expressionz (SCAN044) on Tracks
- 23G-Town Madness & The Viper - Come As One (Brennan Heart Remix)Various Artists - Decibel 2008 (SMCCD14) on Tracks
- 24D-Block & S-te-Fan - War Coz I'm HardD-Block & S-te-fan - War Coz I'm Hard (2010 Edit) on Tracks
- 25Brennan Heart aka Blademasterz - One BladeVA - Dediqated 20 years of Q-Dance on Tracks
- 26A-Wak - System ActivatedA-Wak - Engage The Noize (BLU161) on Tracks
- 27D-Block & S-te-Fan vs Wildstylez - The Human SoulD-Block & S-te-Fan - Music Made Addictz Album Sampler (Part 4) (EVO009) on Tracks
- 28Pavo - RavenPavo - Raven (Fusion053-5) on Tracks
- 29Antifact - Path Of RighteousnessVA - Scantraxx Unreleased CD on Tracks
- 30Pavo - ClassicPavo - Back In Time (FUS061-5) on Tracks
- 31Scope DJ - HouseheadsHardstyle Mix Masterz Vol. 2 Luna (CD) on Tracks
- 32Tatanka & Zatox - GangstaTatanka & Zatox - Gangsta (DJUZ018) on Tracks
- 33Bulldozer Project - Arise (Zany & The Beholder Remix)Various Artists - Decibel 2008 (SMCCD14) on Tracks
- 34Technoboy - Rage (The Mediterraneo Dub)VA - BLACK Amsterdam 2008 CD on Tracks
- 35A-Lusion & Scope DJ - Reaching OutA-Lusion meets Scope DJ - Reaching Out / Between Worlds (SSL003) on Tracks
- 36Wildstylez & Noisecontrollers - A Different StoryWildstylez and Noisecontrollers - A Different Story on Tracks
- 37Activator & Zatox - FreedomActivator & Zatox - Freedom (The Vision Remix) on Tracks
- 38Zatox - VintageZatox - Vintage EP (WKD1086) on Tracks
- 39Pavo - CommunicateDecibel 2009 (CD) (SMCCD17) on Tracks
- 40Dutch Master - Million Miles AwayDutch Master - Million Miles Away (DMW056) on Tracks
- 41Davide Sonar - Spiritual FireDavide Sonar - My World (ITAL008) on Tracks
- 42Alphaverb - Rockin' Da ReworkAlphaverb - Substream on Tracks
- 43Headhunterz - EmptinessHeadhunterz - Psychedelic (SCREL023) on Tracks
- 44Max B Grant - Handle ThisMax B Grant - Handle This / Phenomena (SCSP023) on Tracks
- 45Bioweapon & Toneshifterz - Future Of NoizeBioweapon & Toneshifterz - Collaborative E.P. (SS016) on Tracks
- 46Tatanka & Zany ft. MC DV8 - ConnectionTatanka & Zany ft. MC DV8 - Connection / The Recepy (DJUZ15) on Tracks
- 47Crypsis Feat. Sasha F - Get HitCrypsis - Statement 1 (MIM003) on Tracks
- 48Wildstylez - RevengeWildstylez - Revenge / Truth (SCANTRAXX037) on Tracks
- 49Showtek Ft. MC DV8 - Own The NightShowtek Album - Analogue Players In A Digital World (DMW???) on Tracks
- 50Donkey Rollers - FollowersVA - Hardstyle Mix Masterz Vol. 1 (Mixed by Headhunterz) on Tracks
- 51Intractable One - Dikke BleekIntractable One - Dikke Bleek EP (AVIO008) on Tracks
- 52Dragan - ImitateThe Vision - The Switch / Imitate (DJS026) on Tracks
- 53Zany Ft. MC DV8 - Break AwayVA - Sensation Black Belgium 2009 (Dance Tunes/DT2009005) on Tracks
- 54DJ Phil Ty - A Kay A (EHM Mix)DJ Phil TY - A Kay A (POLL302) on Tracks
- 55A-Lusion meets Scope DJ - Between WorldsA-lusion meets Scope Dj - Between worlds (Scantraxx) on Tracks
- 56Project One - Fantasy Or RealityProject One - It's a Sine / Fantasy or Reality (SCRLD012) on Tracks
- 57Tatarola - Who Is Calling (Zenith DJ Edit)Tatarola - Who Is Calling (Chris One Bootleg) on Tracks
- 58Showtek - FTSDJ Dutch Master & The Story So Far Megamix, 2CD on Tracks
- 59Zatox & Vamper - The CrewZatox - Raw Style EP (ITAL003) on Tracks
- 60Frontliner - GreenhouseFrontliner - The First Cut / Greenhouse (SCAN046) on Tracks
- 61Zatox - So HighV.A. REVERZE 2012 (toff029) on Tracks
- 62Maxter - All AboutMaxter - All About / More and More (ITAL009) on Tracks
- 63The Raiders - A Feeling (Tuneboy Remix)Tuneboy's Remix Project(TTC053) on Tracks
- 64Brennan Heart - Musical ImpressionsBrennan Heart - Musical Impressions (CLDD2009503) on Tracks
- 65Brennan Heart - Faith In Your DJVA - Hardstyle Best Of 2008 (CDDA) 3CD on Tracks
- 66AJ Busta - I Grown It
- 67Zany - UnderwaterZany - Underwater on Tracks
- 68Adaro - The Italian TributeAdaro - The Italian Tribute on Tracks
- 69Headhunterz - The Saifam Tribute
- 70Pavelow - I Just Wanna KnowNoisecontrollers - E=NC2 (Album) on Tracks
- 71The Prophet & Wildstylez - Cold Roccking
- 72D-Block & S-te-Fan - The Sound Of Goodbye
- 73Gostosa - SutraGostosa - Sutra (SCANRL024) on Tracks
- 74Crypsis - ChaserCrypsis - Statement of Intent on Tracks
- 75Floorcrushers - Psycho StylezVarious Artists - Decibel 2008 (SMCCD14) on Tracks
- 76Headhunterz - The Sacrifice (Brennan Heart Remix)VA - Hardstyle Mix Masterz Vol. 1 (Mixed by Headhunterz) on Tracks
- 77JDX Ft. Sarah Maria - Live The MomentJDX - Live The Moment / Wan Taim (SCAN047) on Tracks
- 78Headhunterz - DreamcatcherHeadhunterz - Psychedelic (SCREL023) on Tracks
- 79Headhunterz & Wildstylez vs Noisecontrollers - TonightHeadhunterz & Wildstylez meets Noisecontrollers - Tonight (SCREL019) on Tracks
- 80Headhunterz - Scrap AttackHeadhunterz - Scrap Attack (Defqon.1 Festival Anthem 2009 (Q043) on Tracks
- 81Headhunterz - MegasoundV/A - The Qontinent 2009 on Tracks
- 82Southstylers - Pounding Senses (Deeper Inside Remix)VA - De Feestfabriek Live Registration on Tracks
- 83Ran-D - Living For The MomentRan-D - Living For The Moment (2011 Remix) on Tracks
- 84D-Block & S-te-Fan - Part Of The HardVA - Hardstyle Best Of 2008 (CDDA) 3CD on Tracks
- 85Wildstylez - A Complex SituationVA - Hardstyle Volume 19 (Mixed by Showtek & Tuneboy) on Tracks
- 86Builder - Her Voice (Headhunterz Remix)Headhunterz - A Tribute (SAIFAM Mashup) (POLL300) on Tracks
J
Hardtraxxer
330 posts member since 2013
last seen 20 days ago
Y
Hardtraxxer
462 posts member since 2018
last seen 6 days ago
Staat nu in de woonkamer aan te knetteren. En de vrouw is er ook blij mee, dikke prima dus! 
S
Hardtraxx Newbie
25 posts member since 2018
last seen 19 days ago
Ik ben niet dusdanig into de hardstyle van die tijd dat ik alle nummers qua vocals en melodieën kan onderscheiden, maar kon zeker wel heel wat classics herkennen onder het luisteren.
Bovendien luisterde het wel lekker weg. 
Damn zoveel reacties! Echt super tof om te lezen allemaal 
Deze puntjes wilde ik nog even op terug komen;
Aan de andere kant is het een track die niet kon ontbreken, dus ben ik toch ook blij dat hij er in zit!
Ik ben namelijk inderdaad geinspireerd door die World Of Hardstyle compilaties van Lip DJ, naast het feit dat ik sowieso bijzonder veel mash-ups maak in mijn vrije tijd.
Thanks!!!
Deze puntjes wilde ik nog even op terug komen;
Helemaal mee eens, dit was een haastige beslissing die ik achteraf waarschijnlijk achterwege had gelaten.wrote:Voor zover ik er op heb gelet vond ik het eigenlijk maar op 1 punt niet helemaal soepel klinken en dat was met de vocals van Living For The Moment, maar voor de rest echt strak in elkaar gezet
Aan de andere kant is het een track die niet kon ontbreken, dus ben ik toch ook blij dat hij er in zit!
Grappig dat je dit aankaart.wrote: Dit doet me wel denken aan die World Of Hardstyle dingen. Alleen dan beter uitgewerkt en wat creatiever.
Ik ben namelijk inderdaad geinspireerd door die World Of Hardstyle compilaties van Lip DJ, naast het feit dat ik sowieso bijzonder veel mash-ups maak in mijn vrije tijd.
Thanks!!!
Last edited by Mystic on , edited 1 time in total.
Hele toffe mix dit, zitten een paar leuke overgangen tussen! Maar wat is er met Next Dimensional World aan de hand? Hij klinkt anders dan ik hem gewend ben.
Edit: Dat stukje met Househeads en Gangsta is inderdaad heel vet gedaan
Next Dimensional World is gepitcht (van toonhoogte veranderd) om te matchen met die van de break van Bumpin' Hard.wrote:Hele toffe mix dit, zitten een paar leuke overgangen tussen! Maar wat is er met Next Dimensional World aan de hand? Hij klinkt anders dan ik hem gewend ben.
Daarnaast, zoals je waarschijnlijk wel was opgevallen, heb ik bij veel stukjes gebruikt gemaakt van kicks van andere tracks. Dit maakt de mash-up wat experimenteler, en naar mijn mening wat speelser.
Zo heb ik bij het stuk van Next Dimensional World bijvoorbeeld de kick van Josh & Wesz - Like Thiz gebruikt.
Dit is waarom hij anders klinkt dan je gewend bent.
Thanks voor je reactie!
@ SL8492 Dank U zeer
Leuk gedaan! Ben altijd fan van zoiets.
Alleen jammer dat sommige vocalen echt te erg gepitched werden. Wel heel vet hoe je bepaalde delen van tracks (Vocals, kicks) onder andere tracks hebt gedaan.
Alleen jammer dat sommige vocalen echt te erg gepitched werden. Wel heel vet hoe je bepaalde delen van tracks (Vocals, kicks) onder andere tracks hebt gedaan.
Ben normaal niet zo'n fan van mash-ups en megamixen maar dit was echt heel vet!
Ga ik nog vaker opzetten, ideaal om vrienden kennis te laten maken met hardstyle (en schoolwerk te doen)
Ga ik nog vaker opzetten, ideaal om vrienden kennis te laten maken met hardstyle (en schoolwerk te doen)
D
Hardtraxxer
146 posts member since 2012
last seen Jan 2019
Ja heel vet!!!
Ondanks dat het bloed, zweet en tranen heeft gekost toch het vriendelijke verzoek dit kunstje te herhalen.
Ondanks dat het bloed, zweet en tranen heeft gekost toch het vriendelijke verzoek dit kunstje te herhalen.
Ik ben echt blij dat dit zo onzettend gewaardeerd wordt 
Dit kan ik je al verzekeren, er staat al een 2e op de planning.
Echter wil ik het bij de volgende editie niet beperken tot alleen classics.
Ook wil ik andere methodes toepassen, omdat de mogelijkheden oneinidig zijn.
Dus stuur alvast suggesties op voor tracks die je zeker niet wilt missen in de volgende editie!
Dan heb ik goed nieuws voor je vandaag.wrote:Ja heel vet!!!
Dit kan ik je al verzekeren, er staat al een 2e op de planning.
Echter wil ik het bij de volgende editie niet beperken tot alleen classics.
Ook wil ik andere methodes toepassen, omdat de mogelijkheden oneinidig zijn.
Dus stuur alvast suggesties op voor tracks die je zeker niet wilt missen in de volgende editie!
Last edited by Mystic on , edited 2 times in total.
Bij deze wil ik nog even een reminder doen dat ik ben begonnen met de voorbereidingen voor
"Hardstyle: The Alchemy Of Sound", een nieuwe editie voor de liefhebbers!
Dit houdt in dat ik momenteel bezig ben met de trackkeuze.
In deze nieuwe editie zal het niet beperkt worden tot classics, maar zal het van alle tijden zijn!
Ook zullen zowel euforisch als raw toegestaan zijn, en
kan ik jullie beloven dat het naar een hoger niveau getild zal gaan worden.
Jullie positieve reacties hebben mij zo gemotiveerd dat een herziening gewoon niet kan missen!
Als jullie suggesties hebben voor tracks die dit keer niet kunnen missen, laat het weten!
En wees vooral niet zuinig, want er zal genoeg ruimte zijn!
"Hardstyle: The Alchemy Of Sound", een nieuwe editie voor de liefhebbers!
Dit houdt in dat ik momenteel bezig ben met de trackkeuze.
In deze nieuwe editie zal het niet beperkt worden tot classics, maar zal het van alle tijden zijn!
Ook zullen zowel euforisch als raw toegestaan zijn, en
kan ik jullie beloven dat het naar een hoger niveau getild zal gaan worden.
Jullie positieve reacties hebben mij zo gemotiveerd dat een herziening gewoon niet kan missen!
Als jullie suggesties hebben voor tracks die dit keer niet kunnen missen, laat het weten!
En wees vooral niet zuinig, want er zal genoeg ruimte zijn!
Last edited by Mystic on , edited 10 times in total.
Last edited by Mystic on , edited 2 times in total.
Yes yess!! 
Bij deze wil ik jullie laten weten dat ik jullie vanaf 1 augustus
blij mag maken met een gloednieuwe editie! Dit keer onder de naam "Hardstyle: The Alchemy Of Sound".

Zoals beloofd heb ik de lat voor mijzelf een stuk hoger gelegd, soms best uitdagend,
maar dat begint zijn vruchten gelukkig af te werpen.
Ook belangrijk om te weten is dat het deze keer niet beperkt zal worden tot alleen classics, maar van alle tijden!
Mochten jullie nog suggesties willen doen, dat is nog steeds mogelijk. Dus aarzel vooral niet!
Elke maandag om 7 uur zal ik een preview posten op mijn socials. Hieronder de eerste
.
View on Facebook
Bij deze wil ik jullie laten weten dat ik jullie vanaf 1 augustus
blij mag maken met een gloednieuwe editie! Dit keer onder de naam "Hardstyle: The Alchemy Of Sound".

Zoals beloofd heb ik de lat voor mijzelf een stuk hoger gelegd, soms best uitdagend,
maar dat begint zijn vruchten gelukkig af te werpen.
Ook belangrijk om te weten is dat het deze keer niet beperkt zal worden tot alleen classics, maar van alle tijden!
Mochten jullie nog suggesties willen doen, dat is nog steeds mogelijk. Dus aarzel vooral niet!
Elke maandag om 7 uur zal ik een preview posten op mijn socials. Hieronder de eerste
View on Facebook