HS Event set

Technoboy @ Qlimax 2012

Listen onSoundCloud
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Khadber wrote:
Spablauw wrote:Platen helemaal laten uitspelen vind ik niet echt tof. Laatste keer op Q-Base was het ook zo dat je echt op bepaalde momenten gewoon een intro aan een outro gelast hoorde. Dan gaat de energie van je set toch verloren.
Ik vind het op een of andere manier altijd wel wat hebben. De intro's en outtro's zijn meestal erg energiek bij zijn platen, dus dan vind ik het niet zo'n probleem. Ik ben geloof ik een van de weinigen, maar goed.
Intro's en outro's stellen niks meer voor bij de meeste 'mainstream' platen. Zijn meestal alleen wat klapjes. Denk dat jij de mid-intro's en mid-outro's bedoeld :P
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Die inderdaad ja. Je begrijpt wat ik bedoel neem ik aan.
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Khadber wrote:Die inderdaad ja. Je begrijpt wat ik bedoel neem ik aan.
Klopt, alleen spablauw heeft het echt over de intro's en outro's die je meestal hoort bij TBY.
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Tja, draaien kan hij wel, het is iets waar hij zelf voor kiest. Ik heb er zelf eigenlijk geen problemen mee. Zeker die oudere platen zijn allemaal zo goed dat ik dat allemaal voor lief neem.
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Bij die italiaanse platen hoort dat ook gewoon vind ik. :worship: Alleen dat hij zo met die flanger loopt de kloten dat is natuurlijk wel weer sonde.
Hardtraxx Veteran
3027 posts member since 2011
last seen Jan 2025
Khadber wrote:Tja, draaien kan hij wel, het is iets waar hij zelf voor kiest. Ik heb er zelf eigenlijk geen problemen mee. Zeker die oudere platen zijn allemaal zo goed dat ik dat allemaal voor lief neem.
Helemaal mee eens :) Wat een heerlijke gouwe ouwes :love:
Donateur
1558 posts member since 2009
last seen Oct 2017
Holyfak, ik kwam mentaal klaar tijdens deze set. Beste set van de avond, heerlijk om al die oude toppers te horen. Iedereen om mij heen, bekende en onbekende gingen he-le-maal los bij Ti Sento!!
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Phases staat mij nog het meest bij (L)
T
Hardtraxxer
290 posts member since 2011
last seen Jan 2016
kan ik die ''angel'' edit track ook ergens full krijgen?
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Khadber wrote:Tja, draaien kan hij wel, het is iets waar hij zelf voor kiest. Ik heb er zelf eigenlijk geen problemen mee. Zeker die oudere platen zijn allemaal zo goed dat ik dat allemaal voor lief neem.
Vind je dat nou echt? Ik heb zeker twee maal tijdens die set een Outro gehoord met alleen de kale kick van het nummer dat net afgelopen was.
K
Hardtraxx Addict
1848 posts member since 2011
last seen Aug 2023
Wat moet het geweldig zijn geweest om hier bij te zijn als ik kijk naar die laatste paar tracks. Goed gedaan hoor :D
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
TiMOTHYb wrote:
Vind je dat nou echt? Ik heb zeker twee maal tijdens die set een Outro gehoord met alleen de kale kick van het nummer dat net afgelopen was.
Ja, ik vind dat echt. Technoboy kiest er zelf voor om zijn nummers helemaal te laten horen. Dus inclusief outtro, dat doet hij al jaren zo en dat zal hij waarschijnlijk altijd zo blijven doen. En ja, dan hoor je af en toe ook een kaal stuk. Ik kan het hem wel vergeven omdat die oude tracks zo briljant zijn.
Hardtraxx Elite
2715 posts member since 2008
last seen 9 hours ago
Niet echt heel erg veel van deze set meegekregen zaterdag.
Wel top dat ie een aantal oudere tracks heeft gedraaid, die blijven gewoon top!!
Laten we het verder maar niet hebben over het mixwerk, al genoeg over gezegd lijkt me :)
Hardtraxx Elite
2055 posts member since 2011
last seen Apr 2015
Die angel <333333333333333333333333
Hardtraxx Veteran
3027 posts member since 2011
last seen Jan 2025
ttthijss wrote:kan ik die ''angel'' edit track ook ergens full krijgen?
Ik heb 'm geprobeerd een beetje in dezelfde stijl na te maken. Het resultaat zit in mn nieuwe set.
Imunius @ This Was Qlimax 2012
H
Hardtraxxer
191 posts member since 2011
last seen Jul 2013
Briljant setje :loving: Heerlijk genoten toen.
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
Deze gaat nog heel lang op repeat staan. :loving:
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Deze set is zo geweldig staat echt al dagen op repeat :worship:
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
Bazen set, dit ging live heerlijk! :love: Lekker veel energieke platen en een paar heerlijke klassiekers! :worship: Die overgang van Ocean naar Next Dimensional World klinkt wel een beetje slordig vind ik, maar ach. :D
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
Dit was trouwens ook echt een kippenvel momentje voor mij!

View on YouTube
Hardtraxx Veteran
4724 posts member since 2009
last seen 28 days ago
Vik wrote:Dat hij op de outro mixt vind ik het grootste probleem niet. Dat hij er af en toe flink langs zit met de overgangen vind ik erger..
Luister maar eens naar de overgang naar Switch Off Your Mind en Next Dimensional World. Enorm jammer!

Verder zitten er wel enorm leuke platen in deze set. Die mid intro van Switch Off Your Mind :drool: Ook die edit van Angel is tof, alleen had de break wel hetzelfde mogen blijven van mij.
als je die vernieuwde break weg laat blijft er weinig over, alleen een mainstream kick onder de originele mid intro...

Active topics in Livesets

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 37 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 2 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 2 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 19 hours ago