HS Mix

Spirit - Davide Sonar Tribute

Made for
Made for Davide Sonar Tribute
Listen onSoundCloud
S
Hardtraxxer
168 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Download Spirit @ Davide Sonar Tribute:

View on SoundCloud
http://lsdb.nl/set/153023/spirit-davide ... 05-14.html

Check de tribute die ik voor Davide Sonar heb gemaakt :) Blijft 1 van mijn favoriete artiesten ooit :D

Tracklist:
01. Davide Sonar - Reactor
02. Davide Sonar - Sarabande
03. Davide Sonar - Beatz 4 U
04. Davide Sonar - All Of Me
05. Davide Sonar - Dedication
06. Davide Sonar - Direct Line
07. Davide Sonar - Believe
08. Davide Sonar - Natural
09. Davide Sonar - Don't Stop
10. Davide Sonar - Spiritual Fire
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 1 day ago
gaat beluisterd worden :thumbsup:
Hardtraxxer
584 posts member since 2014
last seen Oct 2025
:thumbsup: lekker setje

Kijk best wel uit naar zijn set op defqon
S
Hardtraxxer
last seen Jun 2017
Civitas wrote::thumbsup: lekker setje

Kijk best wel uit naar zijn set op defqon
Rickzel wrote:gaat beluisterd worden :thumbsup:
dank heren :thumbsup:
Ik ga helaas alleen de zaterdag naar defqon, anders was ik sowieso zijn setje bij gaan wonen!! wat mis ik deze muziek :(
S
Hardtraxxer
last seen Jun 2017
Even een bumpje voor de liefhebbers :)
Ik heb de downloads nu ook enabled!
Hardtraxx Admin
10594 posts member since 2010
last seen 1 hour ago
Vetjes! gaat nu aan.
C
Hardtraxx Addict
1375 posts member since 2011
last seen Aug 2016
Lekker hor ^^ Wat is er met deze man eigenlijk gebeurd? Je hoort bijna niks meer van hem.
Weet nog dat ik heb staan genieten op ze set bij X-Qlusive Italy, daar had ie allerlei nieuwe nummers maar heb die nooit gereleased gezien, buiten de free release van Attack en To The Ride dan.

Terwijl ik nog steeds zit te wachten op No More Music :woot:
Hardtraxxer
742 posts member since 2009
last seen Nov 2023
CiRiXxX wrote:Lekker hor ^^ Wat is er met deze man eigenlijk gebeurd? Je hoort bijna niks meer van hem.
Weet nog dat ik heb staan genieten op ze set bij X-Qlusive Italy, daar had ie allerlei nieuwe nummers maar heb die nooit gereleased gezien, buiten de free release van Attack en To The Ride dan.

dacht dat ie ziek is geweest en het toen rustiger aan wou doen. Laatste jaren heeft
ie op heel weinig feesten gestaan
S
Hardtraxxer
last seen Jun 2017
themaster wrote:dacht dat ie ziek is geweest en het toen rustiger aan wou doen. Laatste jaren heeft
Echt heel jammer! :( Hij blijft voor mij 1 van de vetste artiesten van de 2007-2010 periode. :thumbsup:
C
Hardtraxx Addict
last seen Aug 2016
themaster wrote:
CiRiXxX wrote:Lekker hor ^^ Wat is er met deze man eigenlijk gebeurd? Je hoort bijna niks meer van hem.

dacht dat ie ziek is geweest en het toen rustiger aan wou doen. Laatste jaren heeft
Aah oke dat verklaart een hoop! Ben inderdaad ook een fan van hem ben dan benieuwd wanneer hij die andere tracks gaat releasen :thumbup:

Edit: al had ik voor het begin wel Go Go Go willen horen :woot: blijft 1 van meest favorieten Early tracks
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2011
last seen Jan 2022
Davide's Early werk moet je niet gaan mengen met dit. Wordt een erg vreemde combi.
S
Hardtraxxer
last seen Jun 2017
Leonidas wrote:Davide's Early werk moet je niet gaan mengen met dit. Wordt een erg vreemde combi.
Mee eens! Verder terug in de tijd dan Reactor en Sarabande wou ik niet gaan :)
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 8 hours ago
SpiRiT wrote:
Leonidas wrote:Davide's Early werk moet je niet gaan mengen met dit. Wordt een erg vreemde combi.
Mee eens! Verder terug in de tijd dan Reactor en Sarabande wou ik niet gaan :)
Hey! Y.R.M.L. :list: :P
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 1 hour ago
Techno Boheme had er nog wel tussen gepast. Vind ik z'n gaafste track, die kicks :loving:
S
Hardtraxxer
last seen Jun 2017
wootum wrote:Techno Boheme had er nog wel tussen gepast. Vind ik z'n gaafste track, die kicks :loving:
volgende keer ;)
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 1 hour ago
SpiRiT wrote:
wootum wrote:Techno Boheme had er nog wel tussen gepast. Vind ik z'n gaafste track, die kicks :loving:
volgende keer ;)
Top. Daarnaast, ik had hem een paar dagen geleden al geluisterd. Was heerlijk om al die tracks weer eens te horen. :)
C
Hardtraxx Addict
last seen Aug 2016
Nee begrijp ik, past er ook niet tussen.
Bedoelde het ook meer omdat het 1 van me favo tracks van hem is :$
I
Lekkere tribute! Davide Sonar is een van de redenen dat ik wel zondag naar defqon ga :woot:
S
Hardtraxxer
last seen Jun 2017
IvoWII wrote:Lekkere tribute! Davide Sonar is een van de redenen dat ik wel zondag naar defqon ga :woot:
dank :)
ik ben jaloers! :( doe ook een dansje voor mij!
M
Hardtraxxer
605 posts member since 2009
last seen Oct 2015
CiRiXxX wrote:Wat is er met deze man eigenlijk gebeurd? Je hoort bijna niks meer van hem
Ik heb het hem gevraagd toen en heel gesprek over gehad.. Komt er op neer dat hij er door Q/Scantraxx een soort van uitgewerkt is omdat ze alle focus op HHZ wilden en Davide steeds populairder werd toen :/ Wat een held is deze man :worship:
C
Hardtraxx Addict
last seen Aug 2016
M-bition wrote:
CiRiXxX wrote:Wat is er met deze man eigenlijk gebeurd? Je hoort bijna niks meer van hem
Ik heb het hem gevraagd toen en heel gesprek over gehad.. Komt er op neer dat hij er door Q/Scantraxx een soort van uitgewerkt is omdat ze alle focus op HHZ wilden en Davide steeds populairder werd toen :/ Wat een held is deze man :worship:
Oke vaag man, heb em ook niet echt zien draaien op andere feesten buiten feesten van Q.
Dus omdat hij populairder werd hebben ze maar de focus gelegd op Headstunter? :/
Mja lijkt dan ook alsof ie gelijk was gekapt met produceren want buiten de nieuwe tracks toen in ze set van X-Qlusive Italy, heb ik niks nieuws meer gezien/gehoord van hem jammer genoeg :(

Edit: al had ik My World er wel bijgevoegd :thumbup:

Active topics in Livesets

Moderators