Kon by far niet tippen aan Black 2008
Kon by far niet tippen aan Black 2008
This set was only ever posted as a download that no longer exists. It was on rapidshare.com, rapidshare.com, rapidshare.com, rapidshare.com, rapidshare.com, rapidshare.com, rapidshare.com, rapidshare.com, rapidshare.com, rapidshare.com, rapidshare.com, rapidshare.com, rapidshare.com, rapidshare.com, rapidshare.com, rapidshare.com, rapidshare.com, rapidshare.com, rapidshare.com, rapidshare.com, rapidshare.com, rapidshare.com, rapidshare.com, rapidshare.com, rapidshare.com, rapidshare.com, rapidshare.com, rapidshare.com, rapidshare.com, rapidshare.com, rapidshare.com, rapidshare.com, rapidshare.com, rapidshare.com, rapidshare.com.
he-le-maal mee eens! Black 2008wrote:leuk feestje. show zelf was eentonig, de groene lasers waren zeker in de uitverkoop.
Kon by far niet tippen aan Black 2008Muziek was wel beter als bij black, maar geef mij toch maar black. daar stond je telkens om je heen te kijken wat voor moois er allemaal was, hier had je het naar 2 sets wel weer gezien.
Dat zal vast wel in de HmHwrote: Ik hoop dat Qountdown & X-Qlusive me beter bevallen
Kan wel janken dat ze dan de stekker er uit trekkenwrote:he-le-maal mee eens! Black 2008wrote:leuk feestje. show zelf was eentonig, de groene lasers waren zeker in de uitverkoop.
Kon by far niet tippen aan Black 2008Muziek was wel beter als bij black, maar geef mij toch maar black. daar stond je telkens om je heen te kijken wat voor moois er allemaal was, hier had je het naar 2 sets wel weer gezien.
![]()
![]()
feest van het jaar
wrote:Is niet zo...
Dat ging er alleen over dat ID&T wilde gaan uitbreiden met Sensation White en dat met Black niet gaat doen..
Black blijft in Nederland en Belgie
Waarom niej, het is tog juist veel chiller om na een tijdje de sound van je feest terug te horen. Kan je het nog een keer beleven. Als ze maar komen, die livesets!wrote:Tegen die tijd hoef ik die sets al niet eens meer...
Pfft, gewoon vrijgeven die dingen, waarom ook niet?
wrote:Staat al onder livesets, zal hem derbij zetten.. Overigens HQ valt reuze mee..