HS Event set Not playable

Psyko Punkz @ Qlimax 2010

This set was only ever posted as a download that no longer exists. It was on q-dance.nl.

Hardtraxxer
50 posts member since 2010
last seen Oct 2011
klinkt lekker hoor heb egt zitten balen want ging gister met de bus naaar kronenburg bus helenmaal vol met climax gangers... en dat terwijl jij niet gaat :(
Hardtraxx Addict
1937 posts member since 2010
last seen Nov 2013
KSwoosh wrote:wat vonden jullie eigenlijk van Dirty Sounds?
ik ging er ontiegelijk hard oplos! :D

RA TA TA !!!!!!!!
Slechtste track van de set, heb nog liever Bassboom. :sick:
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
Vond de nummers lekker alleen het mixwerk vond ik minder :O
Hardtraxx Newbie
25 posts member since 2010
last seen Feb 2012
deze set is geniaal :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
6219 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Vond dit live echt super! Heel de avond vond ik maar matigjes, na D-Block & S-Te-Fan werd het voor mij echt vet, met name door deze set :woot:
S
wootum wrote: Tracklist:
01. Psyko Punkz- ID
03. Psyko Punkz - Not An Addict
09. Psyko Punkz & Sound Freakerz - Voices
11. Noisecontrollers & Psyko Punkz - Bass Mechanics
12. Psyko Punkz - Eternity(Dj Tool)
^^
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Was het na 10 minuten al zat, die sound van hun is echt té herhalend. Alleen Bass Mechanics was wel ff leuk.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Not an addict / Feel the rythm zijn zooo goed. :thumbup:
B
4 posts member since 2009
last seen Jan 2011
ach ja, en in het interview stelden ze nog dat ze 2 weken hadden voorbereid en dan dit afleveren :S xd
Hardtraxx Veteran
3923 posts member since 2009
last seen Dec 2017
nu is iedereen ineens verbaasd dat ze een kutset neerzetten. ik weet niet hoor, deze gasten hebben nog NOOIT iets fatsoenlijks neergezet!

heb tijdens deze set ff wat gegeten, gerookt, gepist en toen ik terugkwam begon zatox bijna. Zo te zien aan de tracklist niks gemist :thumbsup:
Hardtraxx Elite
2989 posts member since 2010
last seen Oct 2019
Was toch egt wel een vette set hoor live... maar ik meen Overclippin ook nog gehoord te hebben
Hardtraxx Veteran
5464 posts member since 2009
last seen 1 hour ago
Gangsterdwerg wrote:nu is iedereen ineens verbaasd dat ze een kutset neerzetten. ik weet niet hoor, deze gasten hebben nog NOOIT iets fatsoenlijks neergezet!

heb tijdens deze set ff wat gegeten, gerookt, gepist en toen ik terugkwam begon zatox bijna. Zo te zien aan de tracklist niks gemist :thumbsup:
Jij ook al tijdens dit setje, ik zat halverwege ook nog eenl loempia op de tribune weg te werken maar Eternity is dan wel weer lekker maar dat komt
door het origineel.
F
Hardtraxxer
85 posts member since 2010
last seen Dec 2011
SkiggyRapz18 wrote:Was toch egt wel een vette set hoor live... maar ik meen Overclippin ook nog gehoord te hebben
Idd overclippin ook.

Setje was prima, volgende keer wat minder eigen nummers zou nice zijn tho. Maar dat geldt voor iedereen die draaide ongeveer >.>
Hardtraxx Veteran
14701 posts member since 2009
last seen 2 hours ago
Dit klapte er ook lekker op! Echt lekker stijltje hebben die lui. Dirty Soundz viel me niet tegen!
T
Hardtraxx Newbie
22 posts member since 2010
last seen Feb 2012
Whahaha heb blijkbaar niet veel gemist! was een half uurtje buiten in de rooktent en vond het eigenlijk wel jammer dat ik zowat de hele set heb gemist!
Maar als ik dit nu zo hoor heb ik niet echt iets gemist! :sleep:
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
KSwoosh wrote:wat vonden jullie eigenlijk van Dirty Sounds?
ik ging er ontiegelijk hard oplos! :D

RA TA TA !!!!!!!!
Jup, ik ook. :P
Hardtraxx Veteran
3688 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Vind het nog steeds spijtig dat ze niet een gewone set mogten zetten ipv live. Dan had deze set echt hard geweest want ze durven er wat klappers tegen aan smijten zoals struggle for existence of eentje van B-front ofzo.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
DoubleDutch wrote:Vind het nog steeds spijtig dat ze niet een gewone set mogten zetten ipv live. Dan had deze set echt hard geweest want ze durven er wat klappers tegen aan smijten zoals struggle for existence of eentje van B-front ofzo.
Over het algemeen ook gewoon nog wat Dirty Workz spul en eigenlijk praktisch alles met een redelijk harde kick. Had misschien qua afwisseling beter geweest inderdaad.
J
Hardtraxxer
205 posts member since 2009
last seen Oct 2012
08. Nitro Man - Techno Prime (Psyko Punkz Remix(Intro))

is

Psyko punkz - Uncut (alleen de mid) met vocals van techno prime erdoor
A
Froozen wrote:
SkiggyRapz18 wrote:Was toch egt wel een vette set hoor live... maar ik meen Overclippin ook nog gehoord te hebben
Idd overclippin ook.

Setje was prima, volgende keer wat minder eigen nummers zou nice zijn tho. Maar dat geldt voor iedereen die draaide ongeveer >.>
LIVE ACT :(

Ging lekker op Qlimax, maar dat komt mede omdat ik de stijl van pp kan bekoren
R
Hardtraxx Veteran
6778 posts member since 2010
beste set die ik tot nu toe gehoord heb nu alleen nog zatox en EA & endymion hopen dat die net zo goed/beter zijn :D
Hardtraxx Veteran
3302 posts member since 2010
last seen Nov 2021
Van tevoren waren mijn verwachtingen voor Psyko Punkz al niet groot, en dat werd tijdens hun act nog een keer bevestigd. Amper variatie in de set en na een paar minuten kwam het me al de strot uit.
Last edited by BuzzLightyear on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
3688 posts member since 2009
last seen Jul 2026
06. Psyko Punkz Punkz - Feel the Rythm ? >.<
Hardtraxxer
517 posts member since 2010
last seen May 2017
Ik snap niet wat de meeste mensen zeuren, een van de hoogtepunten van de avond dit, heb er zelfs en halve zak friet voor weggegooid en heb daar absoluut geen spijt van! Zatox viel me pas goed tegen, en DBSTF was volkomen verkeerd geplaatst in de Timetable na TNT.

Dit was samen met Wildstylez(+NC en solo) gewoon het mooiste gedeelte van de avond.

Kwaliteit is verrassend goed moet ik zeggen :)
Hardtraxxer
517 posts member since 2010
last seen May 2017
timmah91 wrote:Whahaha heb blijkbaar niet veel gemist! was een half uurtje buiten in de rooktent en vond het eigenlijk wel jammer dat ik zowat de hele set heb gemist!
Maar als ik dit nu zo hoor heb ik niet echt iets gemist! :sleep:
lol, waarom rook je niet gewoon binnen xD? Ik heb 1x van zo'n vent in Gelredomepakje verzoek gekregen om hem uit te doen(was op tribune) maar verder ook niet :D

Active topics in Livesets

Moderators

• wootum wootum Hardtraxx Crew · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 7 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 10 hours ago