Bedankt!wrote:Moet m nog steeds opnieuw opnemen. Ben veel te lui deze weekwrote:Ps: Later komt nog een setje samen met Vik met juist alleen maar euforische platen, voor ieder wat wils haha![]()
Verder een mooi lijstje Pommert! Gaat mee![]()
Haha is goed
Bedankt!wrote:Moet m nog steeds opnieuw opnemen. Ben veel te lui deze weekwrote:Ps: Later komt nog een setje samen met Vik met juist alleen maar euforische platen, voor ieder wat wils haha![]()
Verder een mooi lijstje Pommert! Gaat mee![]()
Tis dat ik die in het track of the day topic postte anders was tie em vergetenwrote:ik ben blij dat hij ze draait, want voor de rest is er niemand die bijvoorbeeld 'just a shadow' draait.wrote:Ik krijg het idee dat je een hele beperkte collectie aan hardstyle platen heb, zie non stop dezelfde platen bij je voorbij komen, erg zonde man ...Neem hem mee, je hoort het nog wel
Daar dacht ik ook gelijk aan iddwrote:Tis dat ik die in het track of the day topic postte anders was tie em vergetenwrote:ik ben blij dat hij ze draait, want voor de rest is er niemand die bijvoorbeeld 'just a shadow' draait.wrote:Ik krijg het idee dat je een hele beperkte collectie aan hardstyle platen heb, zie non stop dezelfde platen bij je voorbij komen, erg zonde man ...Neem hem mee, je hoort het nog wel
Ja ik gaf toch ook toe dat je me er weer aan herinnerde?wrote:Tis dat ik die in het track of the day topic postte anders was tie em vergetenwrote:ik ben blij dat hij ze draait, want voor de rest is er niemand die bijvoorbeeld 'just a shadow' draait.wrote:Ik krijg het idee dat je een hele beperkte collectie aan hardstyle platen heb, zie non stop dezelfde platen bij je voorbij komen, erg zonde man ...Neem hem mee, je hoort het nog wel