Artwork: Nuracore - Venerable Hardstyle #19
HS Show

Nuracore - Venerable Hardstyle #19

Show
Venerable Hardstyle #19
Hardtraxx Veteran
14327 posts member since 2011
last seen 6 hours ago
Een like word op de prijs gesteld :D
https://www.facebook.com/Nuracore-485618994806773/

Voor #20 wil ik iets bijzonders doen. Heb je een idee of een plaat die er in MOET? Roep maar :)

Download :
https://copy.com/jNPUusMA3DgfWgEA

View on Mixcloud

Tracklist:
Last edited by Nuracore on , edited 2 times in total.
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
gaat in download
Hardtraxx Veteran
3165 posts member since 2010
last seen Jan 2026
Staat aan, lekker weer hor! :D

Deze setjes gaan standaard mee :D Ook al vind ik 2010 de grens voor mij qua zieke platen, je kiest vaak nog leuke tracks uit van daarna (als je verder gaat).

Ik heb twee ideetjes voor 20: (Proberen 'm voor Tijdmachine af te krijgen sowieso natuurlijk)

Een reverse-bass-only set. Met tracks van 2004-2010 ofzo.

Offf een oudeplatenmetziekeintro'senoutro's-episode. Er waren altijd best veel platen waarvan de climax in het niet viel ten opzichte van de rest van de track. Ik kan er zo even niet meer op komen welken allemaal, maar veel oude tracks van the r3bels kunnen erbij, die eerste twee van sjaak van 't geluid met die monsteroutro's (You're next en ghost story), dat soort platen. Je kan ervoor kiezen om er een soort megamix van te maken met alleen de intro's en outro's, of je mixt 'm gewoon aan elkaar met climaxes en al (maar omdat de intro's en outro's zo vet zijn worden dat misschien wat minder tracks in een set.
Hardtraxx Veteran
last seen 6 hours ago
Inno wrote:Staat aan, lekker weer hor! :D

Deze setjes gaan standaard mee :D Ook al vind ik 2010 de grens voor mij qua zieke platen, je kiest vaak nog leuke tracks uit van daarna (als je verder gaat).

Ik heb twee ideetjes voor 20: (Proberen 'm voor Tijdmachine af te krijgen sowieso natuurlijk)

Een reverse-bass-only set. Met tracks van 2004-2010 ofzo.

Offf een oudeplatenmetziekeintro'senoutro's-episode. Er waren altijd best veel platen waarvan de climax in het niet viel ten opzichte van de rest van de track. Ik kan er zo even niet meer op komen welken allemaal, maar veel oude tracks van the r3bels kunnen erbij, die eerste twee van sjaak van 't geluid met die monsteroutro's (You're next en ghost story), dat soort platen. Je kan ervoor kiezen om er een soort megamix van te maken met alleen de intro's en outro's, of je mixt 'm gewoon aan elkaar met climaxes en al (maar omdat de intro's en outro's zo vet zijn worden dat misschien wat minder tracks in een set.

Goed idee voor zo'n mega mix! Ik zal het eens uitvogelen :)
Je reversed mix idee... heb ik een paar weken geleden al gedaan :$ Top 100 reversed
Nuracore @ Hardtraxx reversed top 100

Voor Tijdmachine heb ik al wat gemaakt en staat binnen 20 minuten op Hardtraxx :P
Hardtraxx Veteran
3165 posts member since 2010
last seen Jan 2026
Nuracore wrote:Goed idee voor zo'n mega mix! Ik zal het eens uitvogelen :)
Je reversed mix idee... heb ik een paar weken geleden al gedaan :$ Top 100 reversed

Voor Tijdmachine heb ik al wat gemaakt en staat binnen 20 minuten op Hardtraxx :P
Ah vet, die had ik gemist. Lijst ziet er lekker uit, gaat aan morgen :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
last seen 6 hours ago
Inno wrote:
Nuracore wrote:Goed idee voor zo'n mega mix! Ik zal het eens uitvogelen :)

Ah vet, die had ik gemist. Lijst ziet er lekker uit, gaat aan morgen :thumbsup:
Tijdmachine mix :P

Nuracore @ Venerable Hardstyle

Active topics in Livesets

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 5 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 11 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 8 days ago