HS Mix

Nazale - The Limit FM Demo

Listen onSoundCloud
N
Download Nazale - The Limit FM Demo:
View on SoundCloud

Tracklist:
01) Dutch Master - Get Up (Outro)
02) Geck-O - Bingo
03) Wildstylez - Feedback
04) T.A.T.A.N.K.A Project - DJ's Life (Extended Mix)
05) Second Identity - God of the Underworld
06) Donkey Rollers - Hardstyle Rockers (Catatonic Overload Remix)
07) Phrantic - Edge of Extinction (Tartaros Remix)
08) Deepack - Party Animal
09) B-Front - Sleepwalker
10) Crypsis & Chain Reaction - Furious
11) Thera & Geck-O - Do The Happy Face

Bij deze mijn setje voor the Limit FM! Een erg geslaagd setje naar mijn inziens, vooral de overgang naar God of the Underworld is echt konings, al zeg ik het zelf. Winnen ga ik waarschijnlijk niet met de harem van Bass Chaserz, maar toch zou ik het waarderen als jullie me de hoogte in stemmen! Luisteren en commenten is altijd goede zaak. Laat maar horen en stem! Alvast bedankt!
N
Vik wrote:
Nazale wrote:vooral de overgang naar God of the Underworld is echt konings
Dat was ie inderdaad. Gruwelijk dikke overgang. :worship:
Als de organisator dat zegt... Yeah!
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Prima setje idd, overgangen zijn gewoon prima en dat geld ook voor de beatmatch! Deze mix is ook al 10 x beter dan die van Bass ChaserZZZZ
N
Ik heb nog niet de tijd gehad om die set te luisteren, is dat zo'n kutset? Jouwe was ook dol man, die had ik stiekem al geluisterd voordat t bekend was dat je door was.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Hele fijne set, zeer goed gemixed :)
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Nazale wrote:Ik heb nog niet de tijd gehad om die set te luisteren, is dat zo'n kutset? Jouwe was ook dol man, die had ik stiekem al geluisterd voordat t bekend was dat je door was.
Na 't is gewoon een graflijst :P haha. Haha, mooi dat je die van mij ook vet vond :) .
Hardtraxx Veteran
3923 posts member since 2009
last seen Dec 2017
Hij is gewoon weer vet maat! Maar dat wist je al! Ga de set van Gill ook sowieso nog even luisteren. En Bass Chaserz ook aangezien die gaan winnen.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Gangsterdwerg wrote:En Bass Chaserz ook aangezien die gaan winnen.
:lol: :lol: Wat een aanfluiting.
Hardtraxx Addict
1604 posts member since 2010
last seen Jan 2022
en ook op jou gestemd :)
Donateur
3580 posts member since 2009
last seen Nov 2021
Inderdaad de overgang naar God of the underworld is echt creatief, vet en knallend :thumbsup:. Zulke gedurfde dingen hoor ik graag. Ook lekker doorgemixt naar Hardstyle Rockers Remix! Zoiets houd het tempo er echt in! Vanaf God Of The Underworld gaat het best hard kwa drive tot het eind. Echt vet, met party animal laat je even zien dat het niet gelijk duister moet zijn om hard te draaien. Je doet mij er ook nog eens aan denken wat een geweldige track Party Animal is! Wat een heerlijk stamp gevoel zit daar in! Amper break, vette kick & een heerlijk gevoel! Als je die live voorgeschoteld krijgt gaan mijn benen sowieso harder dan bv een een random duistere track. Daarna mijn favoriete B-Front plaat die je zoals alle andere overgangen uitstekend mixt! Furious in de lijst is voor mij altijd een + punt :thumbsup:!

Prima set vanaf God Of The underworld! De tracks daarvoor zijn niet zo mijn ding. Als ik weet waar ik moet stemmen doe ik dit met veel plezier.

Active topics in Livesets

Moderators