Artwork: Headhunterz - Hard With Style #38
HS Show

Headhunterz - Hard With Style #38

Show
Hard With Style #38
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 11 hours ago
Nee, voor die twee oude HHZ platen ga ik dit niet luisteren, dan zet ik ze wel gewoon los op.
A
Hardtraxx Addict
1827 posts member since 2011
last seen Jun 2023
tomac wrote:Hmm, er zitten eens wat oudere tracks tussen, is het gelijk een geniale editie. Beetje overdreven lijkt mij.
Precies wat ik ook dacht.
Voor inderdaad die paar oudere plaatjes zet ik hem niet aan, aangezien de rest ronduit kut is.
A
Heady (L)
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 17 days ago
tomac wrote:Hmm, er zitten eens wat oudere tracks tussen, is het gelijk een geniale editie. Beetje overdreven lijkt mij.
Laatste paar edities waren vaak gevuld met tracks van 'talenten', housebootlegs en LNY TNZ spul.. Dan vind ik een lijst met een paar oudere heady tracks en sterke mainstreamplaten als Radiance en Digital Nation toch een verademing ten opzichte van de voorgaande edities :).
Hardtraxx Elite
2512 posts member since 2012
last seen 16 days ago
Ziet er zeer fijn uit, snel eens luisteren!
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
gasten een tracklijst als deze is toch fucking baas man>? respect voor willem moejt e toch ekt wel hebben hoor al helemaal nu hij geen haar dmeer op zijn hoofd heeft, hier kijk op dez efoto dan Headhunterz - Hard With Style #38
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Destination wrote:gasten een tracklijst als deze is toch fucking baas man>? respect voor willem moejt e toch ekt wel hebben hoor al helemaal nu hij geen haar dmeer op zijn hoofd heeft, hier kijk op dez efoto dan Headhunterz - Hard With Style #38
We hebben hier een Pommer 2 :beer:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Hey hey, denk maar niet dat je dan nog in staat bent om foto's te posten :mad:
Hardtraxxer
692 posts member since 2013
last seen Jul 2025
Fijn lijstje :D
A
Staat eindelijk een keer weer aan :worship:
afgelopen 10x zat er veel troep in dat in andere podcasts ook vaak werd gedraaid, hier zie ik alleen Alladin on E die ik niet hoef te horen
W
Hardtraxx Veteran
3252 posts member since 2011
last seen Nov 2023
ja hier houden we van heady!!! :drool: :thumbsup:

Active topics in Livesets

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 5 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 1 day ago