newbies :')
http://www.discogs.com/Tatanka-meets-He ... se/1239910wrote:waarom staat er dan tatanka meets hhz? hoezo moet die plaat dan van tatact zijn
:')wrote:newbies :')
http://www.discogs.com/Tatanka-meets-He ... se/1239910wrote:waarom staat er dan tatanka meets hhz? hoezo moet die plaat dan van tatact zijn
:')wrote:newbies :')
ja beter! En doe nog paar golden oldies erinwrote:Pm maar als men nog steeds een re-run wilt. Doe ik het wel
Grappig. Krijg je een beetje commentaar, schiet je gelijk zwaar in de verdediging en begin je iedereen met kritiek te beledigen. Zo was ik ook in groep 6.wrote:newbies :')
Ga huilen.wrote:Grappig. Krijg je een beetje commentaar, schiet je gelijk zwaar in de verdediging en begin je iedereen met kritiek te beledigen. Zo was ik ook in groep 6.wrote:newbies :')
Oke xD verneukt ff de opbouw maargoed :p zit er tussen :pwrote:End Of My Existence, Scantraxx Rootz en Blame It On The Music mogen er ook bij
De EP bevat Tatanka meets HHz - Call It Music en Tatact - WUWHwrote:huilie huilie heb geen dj naam dit is mijn hardtraxx account naam :')
waarom staat er dan tatanka meets hhz? hoezo moet die plaat dan van tatact zijn
Haha sorry xD ben al aan het uploadenwrote:scrapp attack?blijft een mooie
geef niet, ik zie um wel verschijnen!wrote:Haha sorry xD ben al aan het uploadenwrote:scrapp attack?blijft een mooie
, Maak maar topic voor me aan voor een andere tribute met alle platen die je wilt
heb die plaat pas nog gekocht....wrote:De EP bevat Tatanka meets HHz - Call It Music en Tatact - WUWHwrote:huilie huilie heb geen dj naam dit is mijn hardtraxx account naam :')
waarom staat er dan tatanka meets hhz? hoezo moet die plaat dan van tatact zijn
welke fout?wrote:Geef je fouten toch eens toe man, het ligt echt aan van alles en nog wat volgens jou.
Denk dat die doelt op W.U.W.H...wrote:welke fout?wrote:Geef je fouten toch eens toe man, het ligt echt aan van alles en nog wat volgens jou.
Nu nog eentje
Hoi Niels.wrote:Grappig. Krijg je een beetje commentaar, schiet je gelijk zwaar in de verdediging en begin je iedereen met kritiek te beledigen. Zo was ik ook in groep 6.wrote:newbies :')

wrote:Hoi Niels.wrote:Grappig. Krijg je een beetje commentaar, schiet je gelijk zwaar in de verdediging en begin je iedereen met kritiek te beledigen. Zo was ik ook in groep 6.wrote:newbies :')