Artwork: Hard Bass Livesets @ GelreDome, Arnhem
HS Event set 1:28:02 Not playable

Hard Bass Livesets @ GelreDome, Arnhem

Event
GelreDome, Arnhem

This set was only ever posted as a download that no longer exists. It was on zippyshare.com, zippyshare.com, hotfile.com, zippyshare.com, hotfile.com, hotfile.com, hotfile.com, zippyshare.com, hotfile.com, zippyshare.com, zippyshare.com, hotfile.com, zippyshare.com, hotfile.com, hotfile.com, zippyshare.com.

Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Beste team zonder enige twijfel team Blue, de beste dj'sets + liveset van Crypsis :bomb:
afsluiter vd avond was trouwens wel vet, Proud To Be Loud :worship:
nieuwe hhz & pp tracks gehoord maar die stelde volgens mij niet zo veel voor
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Nrgizer wrote:Zal zoizo wel vet feest geweest zijn:D
Psyko Punkz hebbe exact 1 nieuwe track en die andere id speelde ze ook al op Qlimax:( Mss was er live wat aan?
Wildstylez en team met Zany & Ran-D is wel :woot:
Wa ebben ze met die monorail gedaan?
Nu kan ik beginne aftelle naar Reverze :drool:
Van die monorail heb ik echt niks gemerkt, het enigste wat bewoog was dat 2 schermen van het grote scherm weg 'zweefde' bij de intro van Wild Motherfockers
Hardtraxx Newbie
18 posts member since 2009
last seen Apr 2012
Lekkere setjes :love: !
Alleen jammer dat ze de MC op de achtergrond hebbe gedaan:(.
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 1 hour ago
niet echt geweldige opbouw in de setjes.
Hardtraxxer
468 posts member since 2010
last seen Oct 2013
Ik heb zo'n hekel aan dj's als crypsis en psyko punkz, begint nu echt eritant te worden. Volgens mij trekken ze zich ook af op hun eigen nummers.

verder overige setjes zijn wel heerlijk. :thumbsup:
Hardtraxxer
406 posts member since 2010
last seen Jun 2014
Bij een Liveset draai je meestal je eigen zooi, die nummers ken je door en door en je weet zelf hoe je opgebouwd heb, op dat moment kan je pas echt live draaien.

Neemt niet weg dat PP vaak hetzelfde draait. Crypsis ook wel maar hij wordt minder geboekt dan PP en zeker in Live vorm. Als PP aanwezig is hoor je die 9 van de 10x live.

Verder wel leuke setjes, alleen als ik het zo lees heb ik er goed aan gedaan om na Wildstylez naar bed te gaan, als de muziek zo vaak en zo lang eruit ligt is het ook weinig genieten. Overigens die liveset van Wildstylez :drool:
K
Hardtraxxer
50 posts member since 2010
last seen Jul 2012
Jammer dat de stream er gewoon op het eind weer uit lag. Ik meen me te herinneren dat dat vaker is geweest met de B2S stream. Goed excuus om volgend jaar maar eens echt naar Hard Bass te gaan, want heb er echt van genoten vanacht :)
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
kmoet zeggen dat ze er allemaal vet uit zien :)
is kwaliteit beetje goed dan??
Hardtraxx Veteran
4448 posts member since 2011
last seen Oct 2014
derniels wrote:Ik heb zo'n hekel aan dj's als crypsis en psyko punkz, begint nu echt eritant te worden. Volgens mij trekken ze zich ook af op hun eigen nummers.

verder overige setjes zijn wel heerlijk. :thumbsup:
Het zijn LIVE Sets dude :')
W
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2010
last seen Nov 2012
B-Front & High Voltage - Everything Starts werd ook nog gedraaid (volgens mij na Yellow Minute), en de collab van A2 & B-Front ;)
The Vision - Sound of Silence niet gehoord, wel D-Block & S-Te-Fan - Part Of The Hard (Bioweapon Remix) t klopt allemaal zo ongeveer voor geen meter :P
Hardtraxx Addict
1629 posts member since 2010
last seen Jan 2014
WZY wrote:B-Front & High Voltage - Everything Starts werd ook nog gedraaid (volgens mij na Yellow Minute), en de collab van A2 & B-Front ;)
The Vision - Sound of Silence niet gehoord, wel D-Block & S-Te-Fan - Part Of The Hard (Bioweapon Remix) t klopt allemaal zo ongeveer voor geen meter :P
Haha bij Sound Of Silence heeft iemand mijn grapje volgens mij te serieus genomen :lol:

Toen hoorde je niks omdat de stream eruit lag, dus vandaar Sound Of Silence :P
Artist
6117 posts member since 2010
last seen May 2026
Poeh was een lange nacht :P
I
9 posts member since 2011
last seen Apr 2011
Crypsis live :love: :woot: :yay: :clap:
T
Trainfreak :)

Hartstikke bedankt dat je het voor me af hebt gemaakt ^^
Ik kon deze nacht niet lang volhouden :/
Hardtraxx Veteran
3416 posts member since 2009
last seen Apr 2025
waar is nummer 11 van de eerste set wat een lekker nummer is dat :woot:
Artist
last seen May 2026
Slijmbal wrote:Trainfreak :)

Hartstikke bedankt dat je het voor me af hebt gemaakt ^^
Ik kon deze nacht niet lang volhouden :/
Haha graag gedaan ben tot het einde gebleven :)
Donateur
1629 posts member since 2009
last seen 9 days ago
WZY wrote:B-Front & High Voltage - Everything Starts werd ook nog gedraaid (volgens mij na Yellow Minute), en de collab van A2 & B-Front ;)
maak anders zelf die tracklists om 06.00 's nachts. Lopen te zeiken omdat 2 nummers niet kloppen.
Artist
last seen May 2026
Pete wrote:
maak anders zelf die tracklists om 06.00 's nachts. Lopen te zeiken omdat 2 nummers niet kloppen.
+1
Heb dit voor jullie gedaan samen met Pete, en slijmbal
Hardtraxx Addict
1937 posts member since 2010
last seen Nov 2013
Aan de livesets te zien was het echt een knalfeest :love: , jammer dat ik er niet bij was.
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Trainfreak wrote:
Pete wrote:
+1
Hij helpt alleen maar en dan is het nog niet goed :whistle:
D
Hardtraxxer
186 posts member since 2010
last seen Jun 2016
Trainfreak wrote:
Pete wrote:
+1
+2, net alsof jij ALLE nummers precies zou kennen en het gaan bijhouden!
goed werk trainfreak slijmbal en pete(?)
heb hier super veel aan!
D
Hardtraxxer
186 posts member since 2010
last seen Jun 2016
Ik was het meest enthousiast over de live set van wildstylez
het was echt gruwelijke set! vooral het begin!
alleen heb ik niet helemaal geluisterd!
ik ben gaan slapen om 4 uur:$
had graag verder geluisterd!
welke volgens jullie het best?
Hardtraxxer
290 posts member since 2010
last seen Oct 2014
Is de kick tool van Wildstylez niet gewoon push that feeling met lost in music vocals?
T
ik moet echt deze nummer weten :(

13. Wildstylez - ID

Echt een lekkere melodie :bomb:
Artist
last seen May 2026
Jorea88 wrote:Is de kick tool van Wildstylez niet gewoon push that feeling met lost in music vocals?
Nee

Active topics in Livesets

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 11 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 22 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago