HS Event set

Festuca @ Freaqshow 2014-2015

Listen onSoundCloud
P
Hardtraxx Veteran
5059 posts member since 2013
last seen 11 hours ago
Festuca wrote:
ParanoidNL wrote:
Pipa wrote:Ik dacht dat Festuca Atrocious had gedraaid?
Weet ook 100% zeker dat Atrocious is gedraaid, maar vraag me nu wel af door wie dan :D
Wel vette tracklist dit :thumbsup:
Ik heb hem niet gedraaid! Haha
Was het dan toch Psyko Punkz
Hardtraxx Addict
1244 posts member since 2012
last seen Jan 2018
TiMOTHYb wrote:Moet toegeven, was een aardige set. Vind het alleen nog net iets teveel Festuca, maar goed de platen die je uitkiest zijn wel top.
Dit, zat er lekker in tijdens deze set en paar oudere nummertjes erbij maakte het af.
H
hoebedoelje wrote:Perfect geregeld door de organisatie; zo'n half uur om even te gaan doen waar je anders geen tijd voor hebt. :thumbsup:

Naar het toilet gaan, en wat eten en wat drinken halen, of hergroeperen met de mensen die naar andere zalen zijn uitgeweken. :thumbsup:
Denkt iemand grappig te zijn echter valt compleet door de mand. Wel goed geprobeerd.
Hardtraxxer
504 posts member since 2013
last seen May 2018
Soms vraag ik me echt af waar het respect naar een artiest is gebleven. Deze set is ook niet echt mijn stijl, maar klinkt zeker niet verkeerd ;)
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
Festuca - TBA (1) is echrt lekker man!
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Youri wrote:Soms vraag ik me echt af waar het respect naar een artiest is gebleven. Deze set is ook niet echt mijn stijl, maar klinkt zeker niet verkeerd ;)
Heb je daar zelf ook last van als artiest zijnde? Ik vind in principe bijvoorbeeld zeggen dat ik iets een kutset vond (met onderbouwing) bijvoorbeeld geen kwestie van respectloosheid. Ik zeg gewoon waar het op staat zonder een artiest met fluwelen handschoen te behandelen.

Active topics in Livesets

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 21 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 7 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 9 days ago