Was het dan toch Psyko Punkzwrote:Ik heb hem niet gedraaid! Hahawrote:Weet ook 100% zeker dat Atrocious is gedraaid, maar vraag me nu wel af door wie danwrote:Ik dacht dat Festuca Atrocious had gedraaid?
Wel vette tracklist dit
Listen onSoundCloud
Tracklist · 11 tracks
- 01Headhunterz - Now Is The Time (Audiofreq Remix)Headhunterz ft. Miss Palmer - Now Is The Time (Audiofreq Remix) on Tracks
- 02Devin Wild & Festuca - ElectrifyingDevin Wild & Festuca - Electrifying on Tracks
- 03Festuca - Live Your DreamFestuca - Live Your Dream on Tracks
- 04Festuca - Fundamental NotesFestuca - Fundamental Notes (QNEXT001) on Tracks
- 05Killer Clown - Silentium (NC & Festuca Edit)Killerclown - Tormented / Silentium (SPK029-5) on Tracks
- 06Festuca - TBA (1)
- 07Festuca - Can't Help It (Edit)Festuca - Can't Help It! on Tracks
- 08Headhunterz & Wildstylez vs Noisecontrollers - TonightHeadhunterz & Wildstylez meets Noisecontrollers - Tonight (SCREL019) on Tracks
- 09Festuca - StarlightQ-Dance - Qapital EP (Q089) on Tracks
- 10Festuca - TBA (2)
- 11Festuca - SlendermanFestuca - Slenderman on Tracks
P
Hardtraxx Veteran
5059 posts member since 2013
last seen 11 hours ago
Dit, zat er lekker in tijdens deze set en paar oudere nummertjes erbij maakte het af.wrote:Moet toegeven, was een aardige set. Vind het alleen nog net iets teveel Festuca, maar goed de platen die je uitkiest zijn wel top.
H
Denkt iemand grappig te zijn echter valt compleet door de mand. Wel goed geprobeerd.wrote:Perfect geregeld door de organisatie; zo'n half uur om even te gaan doen waar je anders geen tijd voor hebt.![]()
Naar het toilet gaan, en wat eten en wat drinken halen, of hergroeperen met de mensen die naar andere zalen zijn uitgeweken.
Soms vraag ik me echt af waar het respect naar een artiest is gebleven. Deze set is ook niet echt mijn stijl, maar klinkt zeker niet verkeerd 
Festuca - TBA (1) is echrt lekker man!
Heb je daar zelf ook last van als artiest zijnde? Ik vind in principe bijvoorbeeld zeggen dat ik iets een kutset vond (met onderbouwing) bijvoorbeeld geen kwestie van respectloosheid. Ik zeg gewoon waar het op staat zonder een artiest met fluwelen handschoen te behandelen.wrote:Soms vraag ik me echt af waar het respect naar een artiest is gebleven. Deze set is ook niet echt mijn stijl, maar klinkt zeker niet verkeerd