Waarom alleen de intro van Strike you down 
Oh, zo ver was ik nog niet. Maar dat is wel jammerwrote:Waarom alleen de intro van Strike you down
Oh, zo ver was ik nog niet. Maar dat is wel jammerwrote:Waarom alleen de intro van Strike you down
Precies dit iddwrote:Ik begin bijna automatisch Geck-O - It's What We Are mee te neuriën.
Dat dat onderhand al weer 6 jaar geleden is...wrote:Ik begin bijna automatisch Geck-O - It's What We Are mee te neuriën.
Hoow wacht even... is het al bijna 6 jaar geleden dat de 1e episode van hws er was?wrote:Dat dat onderhand al weer 6 jaar geleden is...wrote:Ik begin bijna automatisch Geck-O - It's What We Are mee te neuriën.
Dit deed mij ook veel pijn. Ook niet eens een paar mooie woorden over Phuture Noizewrote:Waarom alleen de intro van Strike you down
Meer dan 6 jaar. Eerste episode 1 juni 2011.wrote:Hoow wacht even... is het al bijna 6 jaar geleden dat de 1e episode van hws er was?wrote:Dat dat onderhand al weer 6 jaar geleden is...wrote:Ik begin bijna automatisch Geck-O - It's What We Are mee te neuriën.
Haha zo voelt het echt niet, wat heb ik ik die 6 jaar gedaan dan, gaat veels te snelwrote: Meer dan 6 jaar. Eerste episode 1 juni 2011.
Kom op zeg.wrote:Ook niet eens een paar mooie woorden over Phuture Noize
Bizar veel herkenning in dit stukje tekst, mooie tijdenwrote:
En ja kippenvel bij die oude intro! Weet nog goed dat ik pas ècht de hardstyle in werd gezogen door Hard With Style 1. Als 16 jarig jochie die hele podcast 2x luisteren tijdens mijn krantenwijk en iedere maand weer uitkijken naar de nieuwe haha. Wat mooi dit
Sorry ik zeik teveel ik weet t. Ben gewoon wel benieuwd hoe hij naad dat soort artiesten kijkt haha.wrote:Kom op zeg.wrote:Ook niet eens een paar mooie woorden over Phuture Noize
Ontopic: Alsof hij nooit is weggeweest, wat een lijst ook!
Tering.wrote:Meer dan 6 jaar. Eerste episode 1 juni 2011.
Zoveel mensen merken idd op dat er echt hele magere jaren zijn geweest de laatste 2/3 jaar, maar dat het nu allemaal weer samen komt.wrote:Lang geleden dat ik een HWS episode helemaal geluisterd heb, maar dit was echt genietenStuk voor stuk kwaliteitsplaten. En natuurlijk prachtig dat Heady het weer presenteert, klinkt ook iets soepeler dan bij Sound Rush
![]()
Wel geweldig om te zien hoe de muziek zich de laatste tijd weer ontwikkeld na een paar magere jaren. De liefde die ik 4/5 jaar geleden voor hardstyle had is weer helemaal terug.