HS Show

Duruz - My Passion #42

Show
My Passion #42

Tracklist · 20 tracks

1. 01Arkaine & Sound Rush - Adventure [SSL040]Arkaine & Sound Rush - Adventure (SSL040) on Tracks
  2. 02Cyber - The Supreme [DWX238]Cyber - The Supreme (DWX-238) on Tracks
  3. 03Bass Modulators - Anthem Of Summer [SCAN097]Bass Modulators - Anthem of Summer on Tracks
  4. 04The Pitcher - So Good [FUSIONCD007-2]The Pitcher - So Good on Tracks
  5. 05Juized - Burning Heaven [TMS058]Juized - Burning Heaven on Tracks
  6. 06Aeros - Move [AVIO136]VA - Data Fragments (AVIOCD002) on Tracks
  7. 07Bass Modulators - R U Ready (DJ Tool) [CD-R]Bass Modulators - The Live Performance (SCDCD022) on Tracks
  8. 08Sub Zero Project - Funky Shit [ANY046]Sub Zero Project - Funky Shit (ANY-049) on Tracks
  9. 09Prefix & Density - Contrast [THER152]Prefix & Density - Contrast on Tracks
  10. 10Brennan Heart - Face The Enemy (Zany Remix) [MY019]Brennan Heart - Face The Enemy (Zany Remix) on Tracks
  11. 11Artifact & Dark Pact - Hunters [EOL013]Artifact & Dark Pact - Hunters (EOL013) on Tracks
  12. 12Phuture Noize - Robots To The System [ANY054]Phuture Noize - Phuture Propaganda (DWXCD07) on Tracks
  13. 13Titan & Warface - Sentinel [FUSION256]Titan & Warface - Sentinel (FUSION256) on Tracks
  14. 14D-Sturb - Suffer [GBD114]D-Sturb - Suffer / Get Down (GBD114) on Tracks
  15. 15B-Freqz - Ghost Town [ROUGH003]B-Freqz - Ghost Town (ROUGH003) on Tracks
  16. 16Dark Pact - Godlike [LOUD002]Dark Pact - We Are Godlike (LOUD002) on Tracks
  17. 17The Pitcher & Jack Of Sound - Dystopia [FUSIONCD007-2]The Pitcher & Jack Of Sound - Dystopia on Tracks
  18. 18Ironite & Adventum - D13 [GBD111]Ironite & Friends EP (GBD111) on Tracks
  19. 19Project Exile - Death May Die [THER149]Project Exile - Death May Die / The Sexual Thrill 2015 (Project Exile Remix) (THER-149) on Tracks
  20. 20Radical Redemption - Brutal 2.0 [MINUS010]Radical Redemption vs. Crypsis - Annihilate on Tracks
D
Hardtraxx Veteran
4719 posts member since 2008
Download Duruz - My Passion Episode 42:
View on SoundCloud

Tracklist:
01. Arkaine & Sound Rush - Adventure [SSL040]
02. Cyber - The Supreme [DWX238]
03. Bass Modulators - Anthem Of Summer [SCAN097]
04. The Pitcher - So Good [FUSIONCD007-2]
05. Juized - Burning Heaven [TMS058]
06. Aeros - Move [AVIO136]
07. Bass Modulators - R U Ready (DJ Tool) [CD-R]
08. Sub Zero Project - Funky Shit [ANY046]
09. Prefix & Density - Contrast [THER152]
10. Brennan Heart - Face The Enemy (Zany Remix) [MY019]
11. Artifact & Dark Pact - Hunters [EOL013]
12. Phuture Noize - Robots To The System [ANY054]
13. Titan & Warface - Sentinel [FUSION256]
14. D-Sturb - Suffer [GBD114]
15. B-Freqz - Ghost Town [ROUGH003]
16. Dark Pact - Godlike [LOUD002]
17. The Pitcher & Jack Of Sound - Dystopia [FUSIONCD007-2]
18. Ironite & Adventum - D13 [GBD111]
19. Project Exile - Death May Die [THER149]
20. Radical Redemption - Brutal 2.0 [MINUS010]
H
Hardtraxxer
333 posts member since 2011
last seen Nov 2016
aaah hier had ik op gewacht! Contrast :love: Heb ze allemaal vanaf episode 25 op sticky in de auto! Kan alleen 1-24 niet meer downloaden helaas.
D
Hardtraxx Veteran
hoppie wrote:aaah hier had ik op gewacht! Contrast :love: Heb ze allemaal vanaf episode 25 op sticky in de auto! Kan alleen 1-24 niet meer downloaden helaas.
Nice! Leuk om te lezen. Als je wil kan ik van 1-24 wel wat linkjes maken.
Hardtraxx Veteran
4810 posts member since 2014
last seen 21 hours ago
het begin is leuk maar daarna gaat het mij een beetje te snel richting raw en wat minder euforisch
D
Hardtraxx Veteran
jeffrey2107 wrote:het begin is leuk maar daarna gaat het mij een beetje te snel richting raw en wat minder euforisch
Dat kan natuurlijk als je voorkeur meer uit gaat naar euforisch. Mijn sets bestaan altijd uit een opbouw van euforische naar raw hardstyle.
Hardtraxx Veteran
4810 posts member since 2014
last seen 21 hours ago
Duruz wrote:
jeffrey2107 wrote:het begin is leuk maar daarna gaat het mij een beetje te snel richting raw en wat minder euforisch
Dat kan natuurlijk als je voorkeur meer uit gaat naar euforisch. Mijn sets bestaan altijd uit een opbouw van euforische naar raw hardstyle.
ik heb vrij weinig tegen raw , dat luister ik ook vaak zat. dus opzich is het niet super erg het is gewoon een dingetje dat me opviel en een klein beetje irriteerde
H
Hardtraxxer
last seen Nov 2016
De opbouw is altijd prima, en zitten vaak plaatjes tussen die mij wat minder bekend zijn zowel euforisch als raw! Kan beide muziekstijlen prima waarderen, denk dat menigeen prima uit zijn dak kan gaan op feesten met zo een setje elke keer! Zit hier meer op te wachten dan de podcast van digital punk, villain etc.
Hardtraxxer
593 posts member since 2014
last seen Dec 2020
hoppie wrote:Zit hier meer op te wachten dan de podcast van digital punk, villain etc.
Dit dus. Ga zo door. :thumbsup:
D
Hardtraxx Veteran
hoppie wrote:De opbouw is altijd prima, en zitten vaak plaatjes tussen die mij wat minder bekend zijn zowel euforisch als raw! Kan beide muziekstijlen prima waarderen, denk dat menigeen prima uit zijn dak kan gaan op feesten met zo een setje elke keer! Zit hier meer op te wachten dan de podcast van digital punk, villain etc.
Laud wrote: Dit dus. Ga zo door. :thumbsup:
:thumbsup:
Hardtraxx Elite
2052 posts member since 2011
last seen Oct 2024
jeffrey2107 wrote:
Duruz wrote:
ik heb vrij weinig tegen raw , dat luister ik ook vaak zat. dus opzich is het niet super erg het is gewoon een dingetje dat me opviel en een klein beetje irriteerde
-
H
Hardtraxxer
last seen Nov 2016
Duruz wrote:
hoppie wrote:aaah hier had ik op gewacht! Contrast :love: Heb ze allemaal vanaf episode 25 op sticky in de auto! Kan alleen 1-24 niet meer downloaden helaas.
Nice! Leuk om te lezen. Als je wil kan ik van 1-24 wel wat linkjes maken.
Dat zou fijn zijn maat
Hardtraxxer
682 posts member since 2013
last seen Jan 2024
Lekker lijstje, alleen bpm had van mij net tikkeltje lager gemogen, vooral bij het eerste gedeelte maakt het de melodieën nogal gehaast over komen wat voor mij het lekkere zweverige er vanaf haalt, maarja, kan misschien ook persoonlijke smaak zijn! Voor de rest is het altijd lekker luisteren, het hoge bpm viel me in dit geval op!
D
Hardtraxx Veteran
Hardstylistic wrote:Lekker lijstje, alleen bpm had van mij net tikkeltje lager gemogen, vooral bij het eerste gedeelte maakt het de melodieën nogal gehaast over komen wat voor mij het lekkere zweverige er vanaf haalt, maarja, kan misschien ook persoonlijke smaak zijn! Voor de rest is het altijd lekker luisteren, het hoge bpm viel me in dit geval op!
Dat kan zeker een kwestie van smaak zijn. Wel opmerkelijk dat het je nu soort van opvalt, mijn sets zijn altijd op 155 bpm. Bedankt voor je reactie, goed dat je er wel van kan genieten!
D
Hardtraxx Veteran
En wellicht heb je er voor muziek geluisterd met een lager tempo. Het bpm van My Passion lijkt dan meestal hoger dan het werkelijk is.
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Fijn lijstje weer :D
D
Hardtraxx Veteran
:thumbup:
Hardtraxxer
682 posts member since 2013
last seen Jan 2024
Duruz wrote:
Hardstylistic wrote:Lekker lijstje, alleen bpm had van mij net tikkeltje lager gemogen, vooral bij het eerste gedeelte maakt het de melodieën nogal gehaast over komen wat voor mij het lekkere zweverige er vanaf haalt, maarja, kan misschien ook persoonlijke smaak zijn! Voor de rest is het altijd lekker luisteren, het hoge bpm viel me in dit geval op!
Dat kan zeker een kwestie van smaak zijn. Wel opmerkelijk dat het je nu soort van opvalt, mijn sets zijn altijd op 155 bpm. Bedankt voor je reactie, goed dat je er wel van kan genieten!
Ik luister deze setjes eigenlijk altijd wel, de gevarieerde lijstjes zijn altijd heerlijk. Misschien zat er in deze lijst een groter aantal tracks waar het 155 bpm iets meer opvalt ofzo. Ik heb me er bij eerdere edities niet aan gestoord namelijk.
D
Hardtraxx Veteran
Hardstylistic wrote: Misschien zat er in deze lijst een groter aantal tracks waar het 155 bpm iets meer opvalt ofzo. Ik heb me er bij eerdere edities niet aan gestoord namelijk.
Dat zou ook een reden kunnen zijn inderdaad.
Hardstylistic wrote: Ik luister deze setjes eigenlijk altijd wel, de gevarieerde lijstjes zijn altijd heerlijk.
:thumbup:

Active topics in Livesets

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 31 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 3 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 3 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 8 days ago