wrote:Er is toch al een download link? :')wrote:Ik heb de set even geupload op mn andere kanaal voor de liefhebbers
Oooooohhhhh yeah wat was dit toch vet zeg!
This set was only ever posted as a download that no longer exists. It was on zippyshare.com.
wrote:Er is toch al een download link? :')wrote:Ik heb de set even geupload op mn andere kanaal voor de liefhebbers
Uh, ik denk dat jij niet meer snapt...wrote:Crypsis is dus ook mainstream geworden, erg jammer dit. Ik vind het niks zijn nieuwe kicks. Niet om te zeiken, maar ik vind het gewoon slap.
Dan vraag ik me af hoe jij Brennan Heart omschrijft, als je Crypsis al mainstream vind...wrote:Het is gewoon mijn mening maat en die heb je maar te respecteren. Ik vind het slap omdat de kicks teveel stuiteren en dat vind ik niet lekker klinken, mag ik? Ik had er gewoon veel en veel meer van verwacht.
Dat soort troep beschouw ik niet als hardstyle.wrote:Dan vraag ik me af hoe jij Brennan Heart omschrijft, als je Crypsis al mainstream vind...wrote:Het is gewoon mijn mening maat en die heb je maar te respecteren. Ik vind het slap omdat de kicks teveel stuiteren en dat vind ik niet lekker klinken, mag ik? Ik had er gewoon veel en veel meer van verwacht.
Hier ben ik het zeker niet mee eens.wrote:Crypsis is dus ook mainstream geworden, erg jammer dit.
Dit, hij begon redelijk mainstream te worden, maar hij gaat nu juist weer de goede kant opwrote:Hier ben ik het zeker niet mee eens.wrote:Crypsis is dus ook mainstream geworden, erg jammer dit.
Erg dikke live set naar mijn mening
Ik heb al toegegeven dat ik overdreef en natuurlijk is hij niet mainstream. Ik heb het in HD geluisterd en dat klinkt wel lekkerder moet ik toegeven. In die set vond ik het tegenvallen, maar dat is dus onterecht.wrote:Hier ben ik het zeker niet mee eens.wrote:Crypsis is dus ook mainstream geworden, erg jammer dit.
Erg dikke live set naar mijn mening
wrote:Crypsis is dus ook mainstream geworden, erg jammer dit.
wrote:Het is gewoon mijn mening maat en die heb je maar te respecteren.
wrote:Ik overdrijf natuurlijk, Crypsis is geen standaard zooi en zelfs een van mijn favorieten.
Blijf dan gewoon op youtube..wrote:De nieuwe tracks en kicks zijn best lekker maar iedereen doet er zo gek over alsof ze helemaal geweldig zijn en roept "CRYPSIS IS BACK !!@#$!@#$#@$!". Nou, vergeleken met tracks als Transmission, Get Hit, Torture, Chaser, Sonic Sabotage of Strike is dit nog steeds niet alles. Een beetje relativeren mag wel.
Leer eens tussen de regels door lezen. Crypsis is meer richting mainstream gegaan dan ooit tevoren dat is mijn mening. Dat ik zeg dat het mainstream is, was overdreven. Verder was Crypsis een van mijn favorietenwrote:wrote:Crypsis is dus ook mainstream geworden, erg jammer dit.wrote:Het is gewoon mijn mening maat en die heb je maar te respecteren.wrote:Ik overdrijf natuurlijk, Crypsis is geen standaard zooi en zelfs een van mijn favorieten.
Je punt is duidelijk maat, je loopt 6 berichten te posten met allerlei shit door elkaar heen. als je het niet goed genoeg vind of te soft of whatever hou het maar voor jezelf dan..wrote:Leer eens tussen de regels door lezen. Crypsis is meer richting mainstream gegaan dan ooit tevoren dat is mijn mening. Dat ik zeg dat het mainstream is, was overdreven. Verder was Crypsis een van mijn favorietenwrote:wrote:Crypsis is dus ook mainstream geworden, erg jammer dit.wrote:Het is gewoon mijn mening maat en die heb je maar te respecteren.wrote:Ik overdrijf natuurlijk, Crypsis is geen standaard zooi en zelfs een van mijn favorieten.
. Hij moet me opnieuw overtuigen en dat doet hij deels, omdat zijn kicks softer zijn geworden. Ik hield van zijn harde tracks.
Ik ze toch niks raars dus niet zeuren.