HS Event set

Coone @ Defqon.1 2015 RED

Listen onSoundCloud

Tracklist · 17 tracks

1. 01Coone - Survival Of The Fittest (Defqon.1 2014 Anthem)Coone - Survival of the Fittest (Defqon 2014 Anthem) (Q092) on Tracks
  2. 02Max Enforcer & Coone - Love x HateMax Enforcer & Coone - LOVE x HATE (LCM017) on Tracks
  3. 03Project One - The Story UnfoldsProject One - Raiders Of The Sun / The Story Unfolds (SCRLD014) on Tracks
  4. 04ID
  5. 05Coone - Into The MadnessCoone - Into The Madness (BF004) on Tracks
  6. 06Coone - Million Miles w/ Coone - Universal Language (Edit) (Klinkt als een Wildstylez edit o.i.d.)
  7. 07Dimitri Vegas & Like Mike & Moguai - Mammoth (Coone Remix) w/ Coone feat. Nikkita - Monstah
  8. 08Sylence & Cyber - Each OtherSylence & Cyber - Each Other (DWX236) on Tracks
  9. 09Headhunterz & Crystal Lake feat. Sir Llewy Project - Live Your Life (Crystal Lake Hard Mix)Headhunterz & Crystal Lake - Live Your Life (Blutonium Boy Remix) on Tracks
  10. 10Linkin Park & Steve Aoki - A Light That Never Comes (Coone Remix)Linkin Park & Steve Aoki - A Light That Never Comes (Coone Remix) on Tracks
  11. 11Kendrick Lamar - M.A.A.D City (ID Remix)
  12. 12Mark With A K & Chris Willis feat. Mc Alee - Something MoreBassleader-2014 CD (TOFF043) on Tracks
  13. 13Lowriders - Don't get Back (remix/edit) /w (Dr Rude Remix)
  14. 14Coone - Aladdin On ECoone - Aladdin On E (DWX188) on Tracks
  15. 15Major Lazer - Roll The Bass (ID Remix)Coone - Free Release EP on Tracks
  16. 16Coone - Words From The Gang (2014 Remix)Dirty Workz Deluxe - The Album (TOFF-009) on Tracks
  17. 17Coone & Hard Driver feat. E-Life - Swoosh FeverHard Driver - Point Break (DWXCD-03) on Tracks
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Download
View on SoundCloud

Tracklist:
01. Coone - Survival Of The Fittest (Defqon.1 2014 Anthem)
02. Max Enforcer & Coone - Love x Hate
03. Project One - The Story Unfolds
04. ID
05. Coone - Into The Madness
06. Coone - Million Miles w/ Coone - Universal Language (Edit) (Klinkt als een Wildstylez edit o.i.d.)
07. Dimitri Vegas & Like Mike & Moguai - Mammoth (Coone Remix) w/ Coone feat. Nikkita - Monstah
08. Sylence & Cyber - Each Other
09. Headhunterz & Crystal Lake feat. Sir Llewy Project - Live Your Life (Crystal Lake Hard Mix)
10. Linkin Park & Steve Aoki - A Light That Never Comes (Coone Remix)
11. Kendrick Lamar - M.A.A.D City (ID Remix)
12. Mark With A K & Chris Willis feat. Mc Alee - Something More
13. Lowriders - Don't get Back (remix/edit) /w (Dr Rude Remix)
14. Coone - Aladdin On E
15. Major Lazer - Roll The Bass (ID Remix)
16. Coone - Words From The Gang (2014 Remix)
17. Coone & Hard Driver feat. E-Life - Swoosh Fever
Last edited by Broken Balance on , edited 1 time in total.
Hardtraxxer
666 posts member since 2013
last seen Oct 2021
Wat is de red toch ook een verschrikkelijk saaaaaie stage zeg :yawn:
ook dit weer :thumbdown: Qdance moet echt eens wat er gaan doen aan de mainstage :list:
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Wat verwacht je dan, Vazard & Delete?

Het is de mainstage van het grootste hardstyle festival ter wereld en tevens een van de grootste festivals van Nederland. Dan komt er veel internationaals kijken en sinds de red gewoon de algemene hardstyle is verwacht je daar gewoon de bekendste hardstyle artiesten die gewoon hun dingetje doen daar.

Er zijn niks voor niks andere stages.
Hardtraxxer
last seen Oct 2021
Ja daarom ook!! Vertel mij nou eens als een echte hardstyle fan, hier nou zo mooi aan is!! hebben dit nou in die hele 10 jaar nooit last van gehad!!Die coone dit zo mooi vindt ga lekker showtek achterna had hier net zo goed arwin van buuren of tiesto kunnen staan!!! oprotten met die achterlijke house achtige boot legs dood ziek een x van!!
D
Hardtraxx Elite
2496 posts member since 2012
last seen Jan 2020
hardstylboy wrote:Ja daarom ook!! Vertel mij nou eens als een echte hardstyle fan, hier nou zo mooi aan is!! hebben dit nou in die hele 10 jaar nooit last van gehad!!Die coone dit zo mooi vindt ga lekker showtek achterna had hier net zo goed arwin van buuren of tiesto kunnen staan!!! oprotten met die achterlijke house achtige boot legs dood ziek een x van!!
Je hoeft er niet naar te luisteren hè, zijn genoeg andere stages om naartoe te gaan.
Hardtraxxer
last seen Oct 2021
DJ_Tim wrote:
hardstylboy wrote:Ja daarom ook!! Vertel mij nou eens als een echte hardstyle fan, hier nou zo mooi aan is!! hebben dit nou in die hele 10 jaar nooit last van gehad!!Die coone dit zo mooi vindt ga lekker showtek achterna had hier net zo goed arwin van buuren of tiesto kunnen staan!!! oprotten met die achterlijke house achtige boot legs dood ziek een x van!!
Je hoeft er niet naar te luisteren hè, zijn genoeg andere stages om naartoe te gaan.
Snap wel wat je bedoelt :thumbup: Gaat het toch helemaal niet om!! Gaat om in het algemeen!!Hoef niet na te luisteren wordt gedwongen om hier na te luisteren omdat dit onder hardstyle moet vallen zo genaamd!! Zelfde als paar jaar geleden met rob g op sensation black ging die rock draaien op een hardstyle/hardcore feest en toen iedereen uit protest ging zitten en die rob g een knal voor ze bek kreeg nou had ook die persoon kunnen geweest zijn!! Dit effect is nou het zelfde!! Iedereen klaagt erover het is niet meer zo als toen en terecht!!Is hier niks hards aan boooring style!!
Hardtraxx Veteran
4329 posts member since 2009
last seen 18 days ago
hardstylboy wrote:
DJ_Tim wrote:
Snap wel wat je bedoelt :thumbup: Gaat het toch helemaal niet om!! Gaat om in het algemeen!!Hoef niet na te luisteren wordt gedwongen om hier na te luisteren omdat dit onder hardstyle moet vallen zo genaamd!! Zelfde als paar jaar geleden met rob g op sensation black ging die rock draaien op een hardstyle/hardcore feest en toen iedereen uit protest ging zitten en die rob g een knal voor ze bek kreeg nou had ook die persoon kunnen geweest zijn!! Dit effect is nou het zelfde!! Iedereen klaagt erover het is niet meer zo als toen en terecht!!Is hier niks hards aan boooring style!!
Spreek voor jezelf kerel!
K
Hardtraxxer
334 posts member since 2014
last seen 3 hours ago
hardstylboy wrote:
DJ_Tim wrote:
Wil iemand die man helpen aub.

On-Topic : Ik vind het een leuke set, al heb ik er wel betere van hem gehoord.

P.S. De SC link is de wildstylez set en op het einde zit denk ik die Frequencerz edit maar ik kan niet op de titel komen.
K
Hahaha gaat ie weer :lol:
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
hardstylboy wrote:
Als iedereen er over klaagde werd het niet op de mainstage geplaatst. En als iedereen er over zou klagen zou niet iedereen daar op de main staan. En ik heb trouwens tijdens Wildstylez en Noisecontrollers geen enkele house bootleg gehoord.

Hou je smoel eens met ik vind het zo dus het is ook zo. Want alleen de die hard rawstyle kneusjes zijn het met je eens en die zijn zwaar in de minderheid.

En als hardstyle liefhebber kan ik het grootste deel van alles waarderen, als het maar in mijn smaak valt. Wil nog niet zeggen dat het niet goed is.
Hardtraxx Addict
1360 posts member since 2014
last seen Aug 2022
Maar het zou nóg mooier zijn als de soundcloudlink van de set van Coone hier wordt neergezet in plaats van de set van Wildstylez!

View on SoundCloud

Nieuwe discussie: Hoort de échte set van Coone op de Red van Defqon thuis?
Hardtraxx Veteran
4329 posts member since 2009
last seen 18 days ago
Broken Balance wrote:
hardstylboy wrote:
Als iedereen er over klaagde werd het niet op de mainstage geplaatst. En als iedereen er over zou klagen zou niet iedereen daar op de main staan. En ik heb trouwens tijdens Wildstylez en Noisecontrollers geen enkele house bootleg gehoord.

Hou je smoel eens met ik vind het zo dus het is ook zo. Want alleen de die hard rawstyle kneusjes zijn het met je eens en die zijn zwaar in de minderheid.

En als hardstyle liefhebber kan ik het grootste deel van alles waarderen, als het maar in mijn smaak valt. Wil nog niet zeggen dat het niet goed is.
Danku!
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 29 days ago
Iedereen is die gozer spuugzat, kunnen mods hem ALSJEBLIEFT bannen?
M
Hardtraxx Veteran
14192 posts member since 2013
Raven wrote:Iedereen is die gozer spuugzat, kunnen mods hem ALSJEBLIEFT bannen?
Eens.
Hardtraxxer
last seen Oct 2021
kevin-field wrote:Maar het zou nóg mooier zijn als de soundcloudlink van de set van Coone hier wordt neergezet in plaats van de set van Wildstylez!

View on SoundCloud

Nieuwe discussie: Hoort de échte set van Coone op de Red van Defqon thuis?
Nee die hoort niet op op defqon thuis met deze saaie set !!! :P
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2011
last seen Jan 2022
Waarom mogen mensen wel kritiek hebben op digital punk en Brennan hearts set en niet op deze set? Terwijl deze toch minstens zo bedroevend is?
Hardtraxxer
last seen Oct 2021
Leonidas wrote:Waarom mogen mensen wel kritiek hebben op digital punk en Brennan hearts set en niet op deze set? Terwijl deze toch minstens zo bedroevend is?
Danku toch 1 die met me eens is :thumbup: xd
Hardtraxx Veteran
3923 posts member since 2009
last seen Dec 2017
Hoewel hardstylboy niet vooraanstaand toen god de iq punten uitdeelde heeft hij wel een punt. Wat een grafset en wat een grafstage die main op Defqon.
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
Ik vind het wel altijd fijn als mensen hun meningen niet als feiten bestempelen.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Leonidas wrote:Waarom mogen mensen wel kritiek hebben op digital punk en Brennan hearts set en niet op deze set? Terwijl deze toch minstens zo bedroevend is?
Dat was toch echt een ander soort kritiek >.<
Paultheone wrote:Ik vind het wel altijd fijn als mensen hun meningen niet als feiten bestempelen.
Dit.

Ik vind het kut, dus het mag er niet wezen. Met zo'n opmerking denk ik toch echt dat je in dat zelfde rijtje als hardstyldwaas stond voor je IQ dwerg.
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Broken Balance wrote: Ik vind het kut, dus het mag er niet wezen. Met zo'n opmerking denk ik toch echt dat je in dat zelfde rijtje als hardstyldwaas stond voor je IQ dwerg.
Ohja tuurlijk :lol: Er wordt vaak gezegd dat mensen hun mening niet als feit mogen ventileren, maar let op: andere mensen mogen ook wel gewoon aannemen dat wat er gezegd wordt een mening is, zeker in deze context. Je kunt feitelijk niet echt spreken van een goede of slechte set, dus alles wat er over wordt gezegd is een mening. Is toch juist logisch? Als Dwerg zegt dat het kut was en dat de hele main kut was, snapt iedereen toch dat het om zijn mening gaat? De main stond immers vol met mensen... die dus een andere mening hadden.

haha! WTF Ok doei. Hont
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Daten?
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Graag... CRAFT? :$
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 1 day ago
man man man >.< ik krijg elke keer de kriebels als ik die lappen tekst van hem lees, wat doe ik mezelf toch telkens aan...
Hardtraxx Addict
1140 posts member since 2013
last seen Sep 2016
Na Mark With A K zit nog Showtek - Don't get Back (remix?)
Last edited by b-plan on , edited 1 time in total.

Active topics in Livesets

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 2 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 4 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 8 days ago