HS Mix

Multigroove: Masters Of The Chapel - Clock Kid Warm-Up Mix

Listen onSoundCloud
Donateur
6860 posts member since 2011
last seen Jul 2017
Ben gewoon geen fan van deze studio sets, maar heb wel het idee dat het aanstaande zaterdag zal gaan knallen! ^^
Hardtraxx Veteran
4295 posts member since 2010
last seen May 2016
Clock Kid wrote:Nee het is niet erg of zo stond alleen ff te kijken nu heb ik niet genoeg tijd gehad om en spam plan te maken:(
Ik zal het even doorgeven dat ze zulke dingen in de toekomst wat beter afstemmen, plaatsvervangende excuses dan ;)
Hardtraxxer
173 posts member since 2011
last seen Feb 2017
Haha mwa is denk ik heel dat gedoe niet waard + hun zullen in de toekomst goed voor mij zorgen dus zit er niet bepaald mee, wel bedankt voor het advies.
Donateur
last seen Jul 2017
Clock Kid wrote:Haha mwa is denk ik heel dat gedoe niet waard + hun zullen in de toekomst goed voor mij zorgen dus zit er niet bepaald mee, wel bedankt voor het advies.
Ben je zaterdag de hele avond aanwezig, of ben je na je set direct pleite?
Hardtraxxer
last seen Feb 2017
Nee ben er dan gewoon nog blijf denk ik tot het eind schilt eraan wat vriendin wilt
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 13 days ago
hoebedoelje wrote:Ben gewoon geen fan van deze studio sets, maar heb wel het idee dat het aanstaande zaterdag zal gaan knallen! ^^
Ik snap het ook niet waarom je er elke keer op reageert als hij een set plaatst. Na 1 keer weet hij ook wel dat je het niks vind, waarom moet je dan bij elke set van hem gaan zeiken dat je zijn stijl van mixen niks vind?
Donateur
last seen Jul 2017
Clock Kid wrote:Nee ben er dan gewoon nog blijf denk ik tot het eind schilt eraan wat vriendin wilt
Drink je net zoals Geck-o alleen (Vitamin) water of ook een biertje? ;)
Hardtraxxer
last seen Feb 2017
Moet rijden dus ja denk weinig bier voor mij
Last edited by Clock Kid on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Wat stel jij voor vragen?? Teeeeeering zeg, je lijkt wel Dysphoria.

Hoe is de parkeergelegenheid? Hoeveel kost een muntje? Wat drink je?
Donateur
last seen Jul 2017
Daveytl wrote:Wat stel jij voor vragen?? Teeeeeering zeg, je lijkt wel Dysphoria.

Hoe is de parkeergelegenheid? Hoeveel kost een muntje? Wat drink je?
Mijn excuses!

Inderdaad echt heel bizar om iemand te vragen wat hij of zij drinkt zodat je degene in kwestie wat kunt aanbieden.

Waarschijnlijk de meest vreemde vraag die er maar gesteld kan worden.
Hardtraxx Veteran
4952 posts member since 2011
last seen Feb 2015
Wel in een topic waarin een Warm-up mix centraal staat ja :thumbup: .
Donateur
last seen Jul 2017
Ruubiie wrote:Wel in een topic waarin een Warm-up mix centraal staat ja :thumbup: .
Nogmaals mijn excuses.
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 14 hours ago
Je mixwerk is altijd dik in orde, ben echt fan van dit soort mixen, deze gaat dus geluisterd worden :)
Last edited by wootum on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2015
Jemig man, wat een mixwerk :loving: , 1e setje dat ik van je aan het luisteren ben.. Even een vraagje: met hoeveel Cdj's ben je aan het mixen :P ? Stuk of 6? Met al dat getease :worship: .
Hardtraxxer
last seen Feb 2017
2 CDJ 800 en 1 CDJ 400 maar ga van de week 2000 halen wil kunnen hot cuen nu moet ik allemaal tussen wegetjes vinde hahh
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2015
Clock Kid wrote:2 CDJ 800 en 1 CDJ 400 maar ga van de week 2000 halen wil kunnen hot cuen nu moet ik allemaal tussen wegetjes vinde hahh
Die weggetjes heb je volgens mij wel aardig gevonden als ik het zo hoor :P , ik ga je werk vaker meenemen man! Klinkt echt top :worship: :thumbsup: .
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
hoebedoelje wrote:
Inderdaad echt heel bizar om iemand te vragen wat hij of zij drinkt zodat je degene in kwestie wat kunt aanbieden.

Ik vind het niet erg dat je dat doet hoor, wel opmerkelijk.
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Tracklist lijkt erg veel op de set die je op Psalm 23 deed, alleen dan wat minder. nEEM hem wel mee :D
Hardtraxxer
last seen Feb 2017
Klopt zitten idd paar tracks tussen die hetzelfde zijn vooral de opening is geloof ik bijna identiek
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Alleen zat daar mijn request tussen, Never Fall Asleep :D Was echt een heldenset. Ook tof dat je Self Esteem Fund erop knalde :D één van de beste sets die ik live ooit heb meegemaakt.
Hardtraxxer
last seen Feb 2017
Vet bedankt voor de compliment man :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
3923 posts member since 2009
last seen Dec 2017
hoebedoelje wrote:
Mijn excuses!
Lol verrekte autist dan vraag je dat toch aan hem als je er bent en niet van te voren op internet. Of ben jij een soort online menukaart ofzo? :')

@ Clock Kid: Dikke set weer! Heb hem gister even beluisterd. Heb geen storende overgangen gehoord terwijl er bij eerdere sets nog wel eens een klein foutje insloop. Aan de andere kant is de tracklist deze keer niet zo mijn ding. 4, 7 en 8 vind ik geen bal aan. De beste overgang was toch wel Disturbia: Wat een monsterlijke overgang! Klapt er goed in. Ook Strike erg lekker ingemixt! En ik kreeg eigenlijk al bij 't begin kippevel met de vocals van Sacrifice op de break van TFoS. Kortom: Vette set, niet helemaal mijn tracklist maar met jouw mixskills kun je me nog los laten gaan op de Toppers.
Donateur
last seen Jul 2017
Gangsterdwerg wrote:Lol verrekte autist dan vraag je dat toch aan hem als je er bent en niet van te voren op internet. Of ben jij een soort online menukaart ofzo? :')
Ben je zaterdag aanwezig? Dan wil ik graag dat je het woord 'autist' even direct tegen me zegt i.p.v. veilig bij je computer zittend. :)

Internetheld.

Daarover gesproken; zoek eerst even een woord op voordat je ermee gaat lopen smijten. Het staat nogal dom, zoals nu, wanneer je een woord gebruikt waarvan je blijkbaar de betekenis niet kent, en het dus verkeerd gebruikt. :thumbup:
Hardtraxx Veteran
3923 posts member since 2009
last seen Dec 2017
hoebedoelje wrote:
Gangsterdwerg wrote:Lol verrekte autist dan vraag je dat toch aan hem als je er bent en niet van te voren op internet. Of ben jij een soort online menukaart ofzo? :')
Ben je zaterdag aanwezig? Dan wil ik graag dat je het woord 'autist' even direct tegen me zegt i.p.v. veilig bij je computer zittend. :)

Internetheld.

Daarover gesproken; zoek eerst even een woord op voordat je ermee gaat lopen smijten. Het staat nogal dom, zoals nu, wanneer je een woord gebruikt waarvan je blijkbaar de betekenis niet kent, en het dus verkeerd gebruikt. :thumbup:
Is dat een dreigement? :') Lol gast log aub gewoon uit en nooit meer in. Ga niet zitten whinen op het moment dat iemand je op internet beledigt. Vraag jezelf eens af wat de reden zou kunnen zijn dat iedereen je hier afzeikt, ligt namelijk toch echt aan jezelf. Je bent echt de meest irritante member op 't hele forum, nobody likes you. Dus doe of normaal, of blijf gewoon weg.
Donateur
last seen Jul 2017
Gangsterdwerg wrote:
hoebedoelje wrote:

Internetheld.

Is dat een dreigement? :') Lol gast log aub gewoon uit en nooit meer in. Ga niet zitten whinen op het moment dat iemand je op internet beledigt. Vraag jezelf eens af wat de reden zou kunnen zijn dat iedereen je hier afzeikt, ligt namelijk toch echt aan jezelf. Je bent echt de meest irritante member op 't hele forum, nobody likes you dus doe of normaal, of blijf gewoon weg.
Ik stuur je wel even een PB. Je hebt wel een grote mond denk je hier altijd, maar als puntje bij paaltje komt ga je lopen huilen.

Je komt gewoon een keer de verkeerde tegen. :)

Active topics in Livesets

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 14 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 14 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago